Schuimpjes hebben geen toestemming om een topic te openen. Met terugwerkende kracht.quote:
heul niet, en ik doelde op BaBuquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef heks29 het volgende:
ja, kom hier net binnen. dan moet je even bescheiden zijn.
Waar komen al die schuimpjes eigenlijk vandaanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
En ik was nog wel benieuwd naar de TT van heks.
Oei. Nou dan laten we het maar zo voor deze keer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef heks29 het volgende:
[..]
Waar komen al die schuimpjes eigenlijk vandaan
Ja, laten we een idioot die het alleen maar gezellig wil hebben (kom er maar in, Gizmo) enige vorm van creativiteit geven.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
En ik was nog wel benieuwd naar de TT van heks.
Nieuwe regelquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Schuimpjes hebben geen toestemming om een topic te openen. Met terugwerkende kracht.
lijkt mij beter zelfs.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei. Nou dan laten we het maar zo voor deze keer.
ik heb liever schuimpies dan siliconen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Schuimpjes hebben geen toestemming om een topic te openen. Met terugwerkende kracht.
Helemaal topquote:
Domme strip voor paupers.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nieuwe regel![]()
![]()
Deze moet ook nog
[ afbeelding ]
Wat ben jij toch altijd heerlijk passief-diplomatiek.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei. Nou dan laten we het maar zo voor deze keer.
ha, het is maar goed dat je me niet kent.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, laten we een idioot die het alleen maar gezellig wil hebben (kom er maar in, Gizmo) enige vorm van creativiteit geven.
Wat zou jou TT dan zijn geweest?quote:
Gewoon niet kapen. Een heel topic zeiken over een TT kan ook gezellig zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, laten we een idioot die het alleen maar gezellig wil hebben (kom er maar in, Gizmo) enige vorm van creativiteit geven.
Misschien moeten we jouw stamboom volgen om bij de bron te komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef heks29 het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon niet kapen. Een heel topic zeiken over een TT kan ook gezellig zijn.
Mike illustreert het anders ook als een baas.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het illustreert zo mooi waar wij ons van distantiëren.
israel hier ver vandaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef heks29 het volgende:
[..]
Soms ben je niet handigquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon niet kapen. Een heel topic zeiken over een TT kan ook gezellig zijn.
Jij hebt de kans gekregen, maar zo creatief doe je ook niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:46 schreef isax het volgende:
[..]
israel hier ver vandaan.
wonen daar ook super schuimpjes?
ja daar wonen super schuimpjes
vinden schuimpjes mollen fijn?
als ze maar voor utopia zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou er nog eens bij moeten komen. Overgeven in m'n mond vond ik al meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:45 schreef heks29 het volgende:
[..]
ha, het is maar goed dat je me niet kent.
ik hou wel van een beetje reuring. daarom vervelen die streams me ook zo.
ga je gangquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien moeten we jouw stamboom volgen om bij de bron te komen.
Soms kun je wel creatief doen, maar is het beter om duidelijk te zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij hebt de kans gekregen, maar zo creatief doe je ook niet.
Ik vraag me echt af of je hier wil zijnquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:46 schreef isax het volgende:
[..]
israel hier ver vandaan.
wonen daar ook super schuimpjes?
ja daar wonen super schuimpjes
vinden schuimpjes mollen fijn?
als ze maar voor utopia zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms? Dat vind ik bijna een compliment.
huh........quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of je hier wil zijn
De Cos is meer je dingquote:
ja maar dat is dagelijkse kost.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je had het in het vorige topic nog over vuistneuken...
RIP Joezi. Never forget. FOK! misses u lots and lots!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omdat Joezi er niet is;
[ afbeelding ]
begin jij nu hier te azijnpissen?quote:
Ik krijg niet meer knap binnen dan aflevering vijf.quote:
Vergeef ze ze weten niet beterquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:53 schreef Baconbus het volgende:
Schuimpjes weten nooit waar het over gaat.
ken je fear factor?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:53 schreef heks29 het volgende:
[..]
begin jij nu hier te azijnpissen?
waar heb je het over?
Jij weet ook nooit waar het over gaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:53 schreef Baconbus het volgende:
Dat is kut, anders streamen misschien, ik heb ze allemaal gezien nu.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg niet meer knap binnen dan aflevering vijf.
Misschien worden ze afgeleid. Weet jij veel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:53 schreef Baconbus het volgende:
Dat heks wijf ook niet. Laat haar lekker dat vette zwijn achter de geraniums.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij weet ook nooit waar het over gaat.
Een kut is anders.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is kut, anders streamen misschien, ik heb ze allemaal gezien nu.
Sterk punt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij weet ook nooit waar het over gaat.
ik begrijp dus echt niet waar dit over gaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heks wijf ook niet. Laat haar lekker dat vette zwijn achter de geraniums.
Dat geeft niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:57 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik begrijp dus echt niet waar dit over gaat.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:58 schreef Jian het volgende:
Babu is obstinaat ende recalcitrant, ik zeg nice [ afbeelding ]
dat vraag ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Hoever moet ik terug lezen om te weten waarom jullie haten op die schuimpjesheks?
Jij bent SC-only member, we vergeven je onwetendheid.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
probeert men users van de COS te ronselen voor de SC, word de eerste de beste Lapo gekaapt en de user in kwestie kinderachtig getrolled.
Mag je 6 cossen doorspittenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Hoever moet ik terug lezen om te weten waarom jullie haten op die schuimpjesheks?
What's new?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
probeert men users van de COS te ronselen voor de SC, word de eerste de beste Lapo gekaapt en de user in kwestie kinderachtig getrolled.
Je kan je er maar druk om makenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb er geen moeite mee hoor. maar wil wel even uitleg graagquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hou eens op met dat que gedoe, zo 2006quote:
als een mama en een papa elkaar heel lief vinden...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:01 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik heb er geen moeite mee hoor. maar wil wel even uitleg graag
nou, zo lang was ik nog niet op fok.quote:
Denk dat de trigger voornamelijk 'Bacon ga in je hok' was of iets van die strekking...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:01 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik heb er geen moeite mee hoor. maar wil wel even uitleg graag
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als een mama en een papa elkaar heel lief vinden...
Nee 2006quote:
als bacon kaatst kan hij wat terug verwachten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Denk dat de trigger voornamelijk 'Bacon ga in je hok' was of iets van die strekking...
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Sluit je aan bij het Hydra team
That's the spirit, my dearquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:03 schreef heks29 het volgende:
[..]
als bacon kaatst kan hij wat terug verwachten.
Oh nee he? Bemoeialquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij is que gewoon goed ... .. Beetje lief tegen Isa OK
Hebben ze geen tijd voor sex want eisen die kutkoters alle tijd opquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als een mama en een papa elkaar heel lief vinden...
Volgens mij is dat 7 maanden geleden opgeheven ......quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Sluit je aan bij het Hydra team
Dat was het niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Denk dat de trigger voornamelijk 'Bacon ga in je hok' was of iets van die strekking...
Wow.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
slaapkamer, en wel veilig want ik heb geen zin in parasieten.
Zo waar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hebben ze geen tijd voor sex want eisen die kutkoters alle tijd op
Hij weet nog niet dat IsaX een beetje te jong is voor hemquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
slaapkamer, en wel veilig want ik heb geen zin in parasieten.
lol. je snapt er nog steeds de ballen van. maar de instelling is goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:03 schreef heks29 het volgende:
[..]
Die lul ik begrijp jequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:03 schreef heks29 het volgende:
[..]
leg het mij dan maar eens uit. kan misschien wat van je leren!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat was het niet.
Zou het best willen uitleggen, als ik het idee had dat het voor vooruitgang zou zorgen.
Mooi dat jij dat denktquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 7 maanden geleden opgeheven ......
Begrijpend lezen ben je ook geen ster in.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef heks29 het volgende:
[..]
leg het mij dan maar eens uit. kan misschien wat van je leren!
Hier in de sc... daarvoor in de cos tel ik niet meequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat was het niet.
Zou het best willen uitleggen, als ik het idee had dat het voor vooruitgang zou zorgen.
Nee hè, het is ondergronds gegaan en ik heb het weer niet door. Waarom mis ik dat soort dingen altijdquote:
ik kan zelfs tussen de regels doorlezen dat je wat tegen me hebt maar dan wil ik wel weten wat dat is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Begrijpend lezen ben je ook geen ster in.
Volgens mij valt dat best wel mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij weet nog niet dat IsaX een beetje te jong is voor hem
Ik maak geen onderscheid. Als je in Tokio een schuimpje bent, ben je dat in New York ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier in de sc... daarvoor in de cos tel ik niet mee
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hè, het is ondergronds gegaan en ik heb het weer niet door. Waarom mis ik dat soort dingen altijd
Er staat dat je een schuimpje bent.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:07 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik kan zelfs tussen de regels doorlezen dat je wat tegen me hebt maar dan wil ik wel weten wat dat is.
Daar zit wat inquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid. Als je in Tokio een schuimpje bent, ben je dat in New York ook.
kam je het ook uit dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Awww, kom maar hier.
*Aait over krullenbol*
Omdat je nooit het vinkje aanvinkt "Wil je onze nieuwsbrief ontvangen" bij de websites die je bezoekt. Geheim netwerk en zulks.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hè, het is ondergronds gegaan en ik heb het weer niet door. Waarom mis ik dat soort dingen altijd
Vooruit dan maar weer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:07 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik kan zelfs tussen de regels doorlezen dat je wat tegen me hebt maar dan wil ik wel weten wat dat is.
in een rumboon ook.quote:
Ik geloof het pas als ik het ziequote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
Ik zit er helemaal niet meer mee, dat het hier barst van de schuimpjes, zo is het nu eenmaal, la goaaaan, doe lekker Zen
Dit is mijn 'na werktijd ontspanning op de bank'.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
Ik zit er helemaal niet meer mee, dat het hier barst van de schuimpjes, zo is het nu eenmaal, la goaaaan, doe lekker Zen
wil ze mijn paspoort zien dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ies, Soury wil graag zien hoe oud je bent
Misschien met je de consumentenbond erbij halenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat je nooit het vinkje aanvinkt "Wil je onze nieuwsbrief ontvangen" bij de websites die je bezoekt. Geheim netwerk en zulks.
Ik zag net een docu over Armstrong,,Die kwam regelmatig bij een Ferrari en een zzekere Schumi reed voor die gastenquote:
hahaha, is dat het?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer.
Jij schijnt er iets op tegen te hebben dat mensen aangesproken worden op hun fouten, omdat dat 'niet gezellig' is. Wat dat betreft schaar je je al snel in de categorie 'Gizmo', en ik zal je vertellen, that's not a good look.
Volgens mij zouden we uitgaan vanavond, Maar jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ies, Soury wil graag zien hoe oud je bent
Ow, de "laten wel het wel gezellig houden" statement. Ja, da's best ergquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer.
Jij schijnt er iets op tegen te hebben dat mensen aangesproken worden op hun fouten, omdat dat 'niet gezellig' is. Wat dat betreft schaar je je al snel in de categorie 'Gizmo', en ik zal je vertellen, that's not a good look.
Ik heb ook aparte humor, maar om mij word er tenminste zo nu en dat gelachen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef heks29 het volgende:
[..]
hahaha, is dat het?
dat is mijn manier om een opgeblazen discussie even een minder serieus tintje te geven.
maar zo zie je maar, als je mekaar niet kent kun je dat op verschillende manieren uitleggen.
ik deed het ook bij een aantal mensen.
maar als ik het goed begrijp ben jij de enige die aparte humor mag hebben?
jij leest Libelle, of wacht je hebt een leesmap met Libelle, Margriet en Flairquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef heks29 het volgende:
[..]
hahaha, is dat het?
dat is mijn manier om een opgeblazen discussie even een minder serieus tintje te geven.
maar zo zie je maar, als je mekaar niet kent kun je dat op verschillende manieren uitleggen.
Ja dacht dat er niemand zou zijn idd ..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zouden we uitgaan vanavond, Maar ja
Ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft ze je een blauwtje laten lopen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
nee, nee, nee en nee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jij leest Libelle, of wacht je hebt een leesmap met Libelle, Margriet en Flair
Je begrijpt het niet. Mijn fout dat ik het probeerde uit te leggen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef heks29 het volgende:
[..]
hahaha, is dat het?
Niet haten op Libelle he?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou pas humor wezen als ze Opzij zou lezen!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, iets waar uit blijkt hoe oud je bent, dat ze niet voor verrassingen komt te staan als jullie straks uit gaan.quote:
en nogmaals nee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou pas humor wezen als ze Opzij zou lezen!
zal straks wat fixen danquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, iets waar uit blijkt hoe oud je bent, dat ze niet voor verrassingen komt te staan als jullie straks uit gaan.
Jaquote:
Onmogelijk om op zo'n gezellig tijdschrift te hatenquote:
Doet me aan Dwight Schrute denken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zet m'n webcam toch niet aan ofzo, alleen voor mezelf zeg maar
Ja, lachenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou pas humor wezen als ze Opzij zou lezen!
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zolang je alles letterlijk neemt heb ik nog wel een ABCtje voor je.
Precies.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onmogelijk om op zo'n gezellig tijdschrift te haten
Jerrycans vol met ranja. Brillen en pittige kapsels.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onmogelijk om op zo'n gezellig tijdschrift te haten
JERRYCANSquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jerrycans vol met ranja. Brillen en pittige kapsels.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bij voorkeur rood.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Opzetzonnebrillenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
en tuniekjesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij voorkeur rood.
Vergeet ook de leggings niet en birkenstockslippers.
ik brei en ik kook. prima toch dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
breipatronen en kooktips voor de 'echte' vrouw.
Met een paarse plukquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij voorkeur rood.
Vergeet ook de leggings niet en birkenstockslippers.
Zit de twinnyload al achterop?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
*Klik*, *Klik*, we zijn er klaar voor Ria.
Rot op zegquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
*Klik*, *Klik*, we zijn er klaar voor Ria.
Heeft Mies Bouwman daar nog steeds een rubriek of dr colum?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Doe dan de Margriet mensen, jullie kwetsen mijn gevoelens.
Die troela is inmiddels dik in de 60quote:
Die bedoelde ik, maar wist niet hoe ze heette.... o ja, die heb jij ookquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Voorzet zonnebrillen ... iets makkelijker
Geen idee, ik heb het verder niet gelezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Mies Bouwman daar nog steeds een rubriek of dr colum?
o en daarom lokte je mij hierheen?quote:
Alles beter dan dat.quote:
Ja lekker makkelijk als brildrager ..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, maar wist niet hoe ze heette.... o ja, die heb jij ook![]()
Met wat ? Isax is ook een gemeen mokkel.quote:
Dan zou ik liever kiezen voor een zonnebril op sterktequote:
Niet te vergeten gek.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Met wat ? Isax is ook een gemeen mokkel.
nee hoor, het is een vraag.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ging je teruglezen om het toch proberen te begrijpen?
Oh jaquote:
Nee was geen vraag, je moet even duidelijker zijn.quote:
er komt een vraag van isax om hier deel te nemen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee was geen vraag, je moet even duidelijker zijn.
Hoofdletters ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:32 schreef heks29 het volgende:
[..]
er komt een vraag van isax om hier deel te nemen.
ik neem deel.
daarna word ik afgezeken.
lees dat isax weinig inspiratie heb.
dus wacht rustig af wat er verder gaat gebeuren.
en trek nu een conclusie.
duidelijk genoeg zo?
laten we het er maar op houden dat ik geen hoofdletters kan typen.quote:
Doei.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:34 schreef heks29 het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat ik geen hoofdletters kan typen.
en als je liever hebt dat ik hier niet meer kom ga ik.
ik vroeg jou niks, mijn vraag was voor isaxquote:
Misschien is Muis niet de beste om dat aan te vragen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:34 schreef heks29 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon blijven en er een paar geweldig afmaken, zo'n tijd geleden dat ik dat iemand zag doen. Ik zit er klaar voorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:34 schreef heks29 het volgende:
[..]
Maar je stelt hem aan Muis?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:35 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik vroeg jou niks, mijn vraag was voor isax
leg jij het me dan maar uit dat het er hier zo aan toegaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien is Muis niet de beste om dat aan te vragen.
Bestaan er ook toetsenborden zonder een shift-knop dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:34 schreef heks29 het volgende:
[..]
lol. je reply was aan soury, domme kut.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:35 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik vroeg jou niks, mijn vraag was voor isax
Het gaat er hier zo aan toe.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:36 schreef heks29 het volgende:
[..]
leg jij het me dan maar uit dat het er hier zo aan toegaat.
Speciaal voor mensen die niet helemaal bij de pinken zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bestaan er ook toetsenborden zonder een shift-knop dan?
Wel mensen met 2 vingers.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bestaan er ook toetsenborden zonder een shift-knop dan?
Lekker rustigquote:
Hoofdlettersquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. je reply was aan soury, domme kut.
Ik zie op sterkte al niets ... zonde van die zonnebrilquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik liever kiezen voor een zonnebril op sterkte
Moet je je muts niet over je ogen doen he?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie op sterkte al niets ... zonde van die zonnebril
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, ik zag er opeens zoveel staan in een oude dir.
[ afbeelding ]
Dat was in RLS toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, ik zag er opeens zoveel staan in een oude dir.
[ afbeelding ]
Dan ikquote:
Fijnquote:
Soms valt het nog best wel mee met mijn Alzheimerquote:
zat al te twijfelen. danku.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ik![]()
Chufi denkt: ze kunnen beter piepen dan kraken.
Ja, volgens mij was dat het gevolg van de een of andere kleurplaat van Yvonne van een uil in de FB, zoiets .....quote:
Toen waren gifjes nog bijzonderquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms valt het nog best wel mee met mijn Alzheimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |