quote:Op zondag 27 juli 2014 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer, hou daar wel van.![]()
![]()
![]()
Zou jou wel willen bijten hoor, raawr, haha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha het interesseert me echt geen fuck wat je doet behalve dat je toch niet komt niet durft te komen.
hahahahahahaha ja oke man is goed hahahaquote:Op zondag 27 juli 2014 17:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha het interesseert me echt geen fuck wat je doet behalve dat je toch niet komt
Mooi, kruip nu maar terug in je bedje.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hahahahahahaha ja oke man is goed hahaha
Waarom zou ik in hemelsnaam niet durven?quote:
Luister pannelappentepel, houd je smoelwerk.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi, kruip nu maar terug in je bedje.
je moet een donkere man nooit naroepen slash trappen. Dan krijg je te maken met het "whaddid u say bout ma momma" complex.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi, kruip nu maar terug in je bedje.
Zo'n stel dat aangifte doet als je ze een klap geeft na hun uitdagingen op internets.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je moet een donkere man nooit naroepen slash trappen. Dan krijg je te maken met het "whaddid u say bout ma momma" complex.
Haha, oh snap.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel daddy issues je moet hebben om zulke foto's van jezelf op internet te zetten.
Oh snapquote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom zou ik in hemelsnaam niet durven?![]()
Komen jullie maar naar Amsterdam als je me zo graag wilt ontmoeten. Ik ga niet naar jullie dorp.
[..]
Luister pannelappentepel, houd je smoelwerk.
Welk weerwoord verwacht jij in hemelsnaam op "kruip maar in je bedje"?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh snaphij heef geen weerwoord meer dus gaan we maar schelden.
katje in het nauwquote:Op zondag 27 juli 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welk weerwoord verwacht jij in hemelsnaam op "kruip maar in je bedje"?
"Nee, ik heb geen slaap."? Jullie zijn wel echt het domste FOK!koppel in tijden, allejezus
.
Kruip maar in je bedje is natuurlijk een totaal volwassen opmerkingquote:Op zondag 27 juli 2014 17:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh snaphij heef geen weerwoord meer dus gaan we maar schelden.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welk weerwoord verwacht jij in hemelsnaam op "kruip maar in je bedje"?
"Nee, ik heb geen slaap."? Jullie zijn wel echt het domste FOK!koppel in tijden, allejezus
.
"Mama was toch ook een hoer, pappie?"quote:Op zondag 27 juli 2014 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, oh snap.
[ afbeelding ]
En of papa trots is als hij dit zou weten.
Je hebt zelf ook niet zo veel zinnigs te zeggen eh?quote:
Hele discussie al nietquote:Op zondag 27 juli 2014 17:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook niet zo veel zinnigs te zeggen eh?
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kruip maar in je bedje is natuurlijk een totaal volwassen opmerking![]()
![]()
![]()
Stumper
Hahahaquote:
nee sorry tegen zoveel achterlijkheid kan ik gewoon niet op.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook niet zo veel zinnigs te zeggen eh?
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee sorry tegen zoveel achterlijkheid kan ik gewoon niet op.
Deze ntm-bash.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel daddy issues je moet hebben om zulke foto's van jezelf op internet te zetten.
*beschuldigtquote:Op zondag 27 juli 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Gozer, als je mij beschuldigd van niet volwassen zijn houdt zo'n uitspraak alleen stand als je dat zelf wel bent. Deze opmerking werkt dan ook niet echt in je voordeel.
Je monitor reflecteert?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee sorry tegen zoveel achterlijkheid kan ik gewoon niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |