haha ja toch 80s/90s classicsquote:Op zondag 27 juli 2014 16:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Betoeterd![]()
![]()
. Daar krijg je toch een punthoofd van, potverdriedubbeltjes.
/jufuitgroep1slang
Ik zie het verband niet helemaalquote:Op zondag 27 juli 2014 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is je eigen leven zo saai da jij je constant moet bemoeien met mij?
quote:
Oh ik wel hoor. Jij vind het altijd nodig om over anderen te oordelen, uit te lachen en je vooral verheven voelen boven de rest dat ik bijna denk dat je echt een kut leven hebt.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet helemaal.
Ben je zo trots op je eigenlijke out-of-your-league chick dat je d'r op 1 v/d grootste fora van NL post?
[..]![]()
![]()
Dan heb je het ook wel over FC Knudde nu.
Hey, jij hebt d'r voor gestudeerd, dus jij zal het wel wetenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor. Jij vind het altijd nodig om over anderen te oordelen, uit te lachen en je vooral verheven voelen boven de rest dat ik bijna denk dat je echt een kut leven hebt.
Ik ben blij voor je.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, jij hebt d'r voor gestudeerd, dus jij zal het wel weten.
Trouwens, als ik het eerste gedeelte van je zin lees komt dat bij mij juist niet over als een kutleven eigenlijk.
Hoe is dat een kutleven hebben?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor. Jij vind het altijd nodig om over anderen te oordelen, uit te lachen en je vooral verheven voelen boven de rest dat ik bijna denk dat je echt een kut leven hebt.
Voor mensen onder de 12 niet nee. Maar sommigen worden nu eenmaal volwassen.quote:
Insinueer je nu dat ik 12 ben?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor mensen onder de 12 niet nee. Maar sommigen worden nu eenmaal volwassen.
Dus het posten van je chick d'r nudies is een weloverwogen, verstandig, volwassen besluit geweest?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor mensen onder de 12 niet nee. Maar sommigen worden nu eenmaal volwassen.
Ik kan er niks aan doen dat het niet binnen jouw tunnelvisie past.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus het posten van je chick d'r nudies is een weloverwogen, verstandig, volwassen besluit geweest?
wat is er dan zo leuk aan om het te doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat het niet binnen jouw tunnelvisie past.
Nou, verlicht me, kun je even kort en bondig toelichten hoe dit heeft kunnen plaatsvinden?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat het niet binnen jouw tunnelvisie past.
Haha, als je het zo stelt heeft Bobby juist hetgeen waarvan hij mij betichtte, een kutleven.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is er dan zo leuk aan om het te doen?
Je krijgt complimenten van een stel kansloze die alles met een hartslag al lekker vinden zodat je je goed voelt over jezelf of zo?
leg eens uit
Denk dat wanneer je het nodig vind om nudes van je vriendin te posten, je inderdaad een kutleven hebtquote:Op zondag 27 juli 2014 16:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, verlicht me, kun je even kort en bondig toelichten hoe dit heeft kunnen plaatsvinden?
[..]
Haha, als je het zo stelt heeft Bobby juist hetgeen waarvan hij mij betichtte, een kutleven.
Die stel kanslozen zitten anders hier.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is er dan zo leuk aan om het te doen?
Je krijgt complimenten van een stel kansloze die alles met een hartslag al lekker vinden zodat je je goed voelt over jezelf of zo?
leg eens uit
ja want elke vrouw die hier langskomt even DM'en met ik wil je neuken en zoquote:Op zondag 27 juli 2014 16:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die stel kanslozen zitten anders hier.
En nee hoor, ik hoef me niet beter te voelen erdoor. En tja, wat is er leuk aan om te doen? Wat is er leuk aan jullie posts?
Niemand heeft het over of onze posts leuk zijn, en daarnaast heeft het niks te maken met waarom het voor jou leuk is om nudes van je chick de posten. Wel even centraal blijven hè, mannetjequote:Op zondag 27 juli 2014 16:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die stel kanslozen zitten anders hier.
En nee hoor, ik hoef me niet beter te voelen erdoor. En tja, wat is er leuk aan om te doen? Wat is er leuk aan jullie posts?
Ik hoef jou niks uit te leggen. Als je later ooit een keer volwassen word, wat ik ten zeerste betwijfel, zul je zien dat sommige mensen gewoon anders leven en denken dan jij.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, verlicht me, kun je even kort en bondig toelichten hoe dit heeft kunnen plaatsvinden?
[..]
Haha, als je het zo stelt heeft Bobby juist hetgeen waarvan hij mij betichtte, een kutleven.
Waarom is het voor jou leuk te oordelen over anderen?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niemand heeft het over of onze posts leuk zijn, en daarnaast heeft het niks te maken met waarom het voor jou leuk is om nudes van je chick de posten. Wel even centraal blijven hè, mannetje. Dus vertel.
Kan je wel telkens geforceerd dequote:Op zondag 27 juli 2014 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoef jou niks uit te leggen. Als je later ooit een keer volwassen word, wat ik ten zeerste betwijfel, zul je zien dat sommige mensen gewoon anders leven en denken dan jij.
En nee, ik heb een prima leven.
Waarvoor dank. Kan trouwens ook beamen dat jouw posts als grappig worden ervarenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
Ik vind DWC volwassener en realistischer dan jij bobby
Ik ben blij dat jullie elkaar als holmaatje hebben. Het is bijna aandoenlijk te noemen.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
Ik vind DWC volwassener en realistischer dan jij bobby
Waarom zit je zo gefocust op dat 'leuke' aspect? Niemand rept daar met een woord overquote:Op zondag 27 juli 2014 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom is het voor jou leuk te oordelen over anderen?
Jullie vragen mij wat er leuk is aan die pics posten. Dan vraag ik wat er leuk is de hele dag op fok te hangen en anderen mensen belachelijk te maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom zit je zo gefocust op dat 'leuke' aspect? Niemand rept daar met een woord over. Lijkt wel alsof jij hier degene bent die niet volwassen is. Als je een kind vraagt wat 'ie van X vindt zegt ie ook vaak "leuk".
Kun jij ook inhoudelijk reageren op de vraag waarom het leuk is om pics te posten?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie vragen mij wat er leuk is aan die pics posten. Dan vraag ik wat er leuk is de hele dag op fok te hangen en anderen mensen belachelijk te maken.
Waarom een wedervraag stellen die verder niks te maken heeft met de originele vraag, in plaats van antwoord geven?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie vragen mij wat er leuk is aan die pics posten. Dan vraag ik wat er leuk is de hele dag op fok te hangen en anderen mensen belachelijk te maken.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Ben je DWC's hulpje?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kun jij ook inhoudelijk reageren op de vraag waarom het leuk is om pics te posten?
Waarom zou hij zich er niet mee mogen bemoeien? Het is een openbaar forum, als hij zich geroepen voelt om zich te mengen in het huidige gesprek mag dat toch gewoon? Wéér een wedervraag stellen ookquote:Op zondag 27 juli 2014 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Ben je DWC's hulpje?
Prima, het is simpelweg gewoon een keer leuk zulke foto's in KPD te zetten en te kijken wat de reacties zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom een wedervraag stellen die verder niks te maken heeft met de originele vraag, in plaats van antwoord geven?
oh sorry hoor, dacht dat dit een OPENBAAR forum was.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Ben je DWC's hulpje?
Ik denk zoiets: ''quote:Op zondag 27 juli 2014 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Prima, het is simpelweg gewoon een keer leuk zulke foto's in KPD te zetten en te kijken wat de reacties zijn.
Ja, haha.quote:
Nu al minstens twee keer daar gepost toch? En wat is er leuk aan privéfoto's posten in het openbaar om te kijken wat de reactie is van onbekende rukkers die met tientallen tegelijk al geilen op spekvarkens als MsMessy en Knetterkrankjorum? Dat vindt jij leukquote:Op zondag 27 juli 2014 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Prima, het is simpelweg gewoon een keer leuk zulke foto's in KPD te zetten en te kijken wat de reacties zijn.
Kijk lang niet iedereen daar is voor ons een onbekende rukker. Niet iedereen is zo schijterig om fokkers te ontmoeten.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nu al minstens twee keer daar gepost toch? En wat is er leuk aan privéfoto's posten in het openbaar om te kijken wat de reactie is van onbekende rukkers die met tientallen tegelijk al geilen op spekvarkens als MsMessy en Knetterkrankjorum? Dat vindt jij leuk?
Haha, ik vind het schattig dat je je hier zo druk om maakt.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet helemaal.
Ben je zo trots op je eigenlijke out-of-your-league chick dat je d'r op 1 v/d grootste fora van NL post?
[..]![]()
![]()
Dan heb je het ook wel over FC Knudde nu.
Ja en we gaan er nog even mee door, want behalve dat we weergaloos geil zijn en uiteraard losbandig en whatever is het ook gewoon grappig en stiekem leuk om te lezen wie er allemaal afgunst bezit en niks anders kan dan klagen en rukken achter je pctjequote:Op zondag 27 juli 2014 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nu al minstens twee keer daar gepost toch? En wat is er leuk aan privéfoto's posten in het openbaar om te kijken wat de reactie is van onbekende rukkers die met tientallen tegelijk al geilen op spekvarkens als MsMessy en Knetterkrankjorum? Dat vindt jij leuk?
Dus jullie zijn van het type parenclubbezoekers/sweingers/cuckolding? LOLquote:Op zondag 27 juli 2014 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk lang niet iedereen daar is voor ons een onbekende rukker. Niet iedereen is zo schijterig om fokkers te ontmoeten.
Anderen spekvarkens noemen zegt 0,0 over volwassenheid, kom nou. Wat daar leuk aan is, geen idee, ik moet gewoon lachen als een dik persoon spekvarken wordt genoemd. Zou niet weten hoe dat werktquote:Maar wederom het feit dat je anderen spekvarkens noemt zegt alweer voldoende over je volwassenheid. Vertel me nu eens, wat is daar zo leuk aan? Dat je je beter voelt dan de rest?
Deze hele post beschrijft eigenlijk precies de ontbrekende volwassenheid bij je. Zowel de eerste maar met name de laatste reactie.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus jullie zijn van het type parenclubbezoekers/sweingers/cuckolding? LOL.
[..]
Anderen spekvarkens noemen zegt 0,0 over volwassenheid, kom nou. Wat daar leuk aan is, geen idee, ik moet gewoon lachen als een dik persoon spekvarken wordt genoemd. Zou niet weten hoe dat werkt.
Vind het schattig dat jij bent opgetrommeld om ook even te reagerenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, ik vind het schattig dat je je hier zo druk om maakt.
Ik zou graag hier een speciale emo.gif voor willen plaatsen, komt 'ie:quote:Op zondag 27 juli 2014 17:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en we gaan er nog even mee door, want behalve dat we weergaloos geil zijn en uiteraard losbandig en whatever
Yeah right, dus je vriend post je tieten op FOK! om o.a. de kijken wie er allemaal afgunst bezit? Je kan me veel wijsmaken, maar dit nietquote:is het ook gewoon grappig en stiekem leuk om te lezen wie er allemaal afgunst bezit en niks anders kan dan klagen en rukken achter je pctjeoh en kpd is niet openbaar. Kusjes
Nog altijd beter dan de gozer die nudes van zijn vriendin op FOK! zetquote:Op zondag 27 juli 2014 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze hele post beschrijft eigenlijk precies de ontbrekende volwassenheid bij je. Zowel de eerste maar met name de laatste reactie.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk ze [ afbeelding ]-en en [ afbeelding ]-en dan, die 2. Jullie passen echt bij elkaar.
Als een soort Kore, that is.
*proestquote:Op zondag 27 juli 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk ze [ afbeelding ]-en en [ afbeelding ]-en dan, die 2. Jullie passen echt bij elkaar.
Maar dat semi-volwassen KIJK ONS ONZE SEKSUALITEIT ONDEKT HEBBEN EN OPEN MINDED ZIJN dat zojuist hierboven naar voren is gekomen dan?quote:
Sorry man, ben in gaan zien dat dat echt zo verkeerd is. Ik ga me vanaf nu volledig richten op een fulltime fok carrière waarbij ik 24/7 mensen belachelijk ga maken.quote:
Jij bent wel zo'n vieze hijger ja.quote:
Oh in dat geval.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry man, ben in gaan zien dat dat echt zo verkeerd is. Ik ga me vanaf nu volledig richten op een fulltime fok carrière waarbij ik 24/7 mensen belachelijk ga maken.
Vind het juist kinderachtig. De volwassen versie van kijk ons verkering hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar dat semi-volwassen KIJK ONS ONZE SEKSUALITEIT ONDEKT HEBBEN EN OPEN MINDED ZIJN dat zojuist naar voren is gekomen dan?
quote:
Eeh weet je wat, ik nodig je uit om ons te meeten. Kijken wat voor grote bek je dan nog hebt, want dit is natuurlijk bijzonder triestquote:Op zondag 27 juli 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sorry als ik te ver ging xoxoquote:
Mag ik ook mee, ik schijn een grotere bek te hebben in het echtquote:Op zondag 27 juli 2014 17:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eeh weet je wat, ik nodig je uit om ons te meeten. Kijken wat voor grote bek je dan nog hebt, want dit is natuurlijk bijzonder triesten het maakt mij niet uit, maar puur voor jezelf he!
hi hiquote:
Jammer. Welkom terug dan maar.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry man, ben in gaan zien dat dat echt zo verkeerd is. Ik ga me vanaf nu volledig richten op een fulltime fok carrière waarbij ik 24/7 mensen belachelijk ga maken.
DWC durft geen mensen van fok te meeten. Dat is eng kansloos.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eeh weet je wat, ik nodig je uit om ons te meeten. Kijken wat voor grote bek je dan nog hebt, want dit is natuurlijk bijzonder triesten het maakt mij niet uit, maar puur voor jezelf he!
Sure! Blaffende honden bijten niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mag ik ook mee, ik schijn een grotere bek te hebben in het echt
Ik ga niet met jou praten zo hoor, dadelijk denken ze nog dat we semi volwassen doen en verkering hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
DWC durft geen mensen van fok te meeten. Dat is eng kansloos.
Jammer, hou daar wel van.quote:
Wij ook. Hoort er ook bij he, nudies in kpd en duizend katten.quote:
Maar je denkt dat als ik dus face-to-face met jullie zou staan ik geen grote bek durf op te zettenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jullie hebben in ieder geval wel dezelfde humor.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga niet met jou praten zo hoor, dadelijk denken ze nog dat we semi volwassen doen en verkering hebben.
Nee hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wij ook. Hoort er ook bij he, nudies in kpd en duizend katten.
Ik kom al bijna klaar, plz go on.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer, hou daar wel van.![]()
![]()
![]()
Zou jou wel willen bijten hoor, raawr, haha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha het interesseert me echt geen fuck wat je doet behalve dat je toch niet komtquote:Op zondag 27 juli 2014 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar je denkt dat als ik dus face-to-face met jullie zou staan ik geen grote bek durf op te zetten?
[..]
Jullie hebben in ieder geval wel dezelfde humor.
Dus.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer, hou daar wel van.![]()
![]()
![]()
Zou jou wel willen bijten hoor, raawr, haha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha het interesseert me echt geen fuck wat je doet behalve dat je toch niet komt niet durft te komen.
hahahahahahaha ja oke man is goed hahahaquote:Op zondag 27 juli 2014 17:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha het interesseert me echt geen fuck wat je doet behalve dat je toch niet komt
Mooi, kruip nu maar terug in je bedje.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hahahahahahaha ja oke man is goed hahaha
Waarom zou ik in hemelsnaam niet durven?quote:
Luister pannelappentepel, houd je smoelwerk.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi, kruip nu maar terug in je bedje.
je moet een donkere man nooit naroepen slash trappen. Dan krijg je te maken met het "whaddid u say bout ma momma" complex.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi, kruip nu maar terug in je bedje.
Zo'n stel dat aangifte doet als je ze een klap geeft na hun uitdagingen op internets.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je moet een donkere man nooit naroepen slash trappen. Dan krijg je te maken met het "whaddid u say bout ma momma" complex.
Haha, oh snap.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel daddy issues je moet hebben om zulke foto's van jezelf op internet te zetten.
Oh snapquote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom zou ik in hemelsnaam niet durven?![]()
Komen jullie maar naar Amsterdam als je me zo graag wilt ontmoeten. Ik ga niet naar jullie dorp.
[..]
Luister pannelappentepel, houd je smoelwerk.
Welk weerwoord verwacht jij in hemelsnaam op "kruip maar in je bedje"?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh snaphij heef geen weerwoord meer dus gaan we maar schelden.
katje in het nauwquote:Op zondag 27 juli 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welk weerwoord verwacht jij in hemelsnaam op "kruip maar in je bedje"?
"Nee, ik heb geen slaap."? Jullie zijn wel echt het domste FOK!koppel in tijden, allejezus
.
Kruip maar in je bedje is natuurlijk een totaal volwassen opmerkingquote:Op zondag 27 juli 2014 17:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh snaphij heef geen weerwoord meer dus gaan we maar schelden.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welk weerwoord verwacht jij in hemelsnaam op "kruip maar in je bedje"?
"Nee, ik heb geen slaap."? Jullie zijn wel echt het domste FOK!koppel in tijden, allejezus
.
"Mama was toch ook een hoer, pappie?"quote:Op zondag 27 juli 2014 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, oh snap.
[ afbeelding ]
En of papa trots is als hij dit zou weten.
Je hebt zelf ook niet zo veel zinnigs te zeggen eh?quote:
Hele discussie al nietquote:Op zondag 27 juli 2014 17:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook niet zo veel zinnigs te zeggen eh?
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kruip maar in je bedje is natuurlijk een totaal volwassen opmerking![]()
![]()
![]()
Stumper
Hahahaquote:
nee sorry tegen zoveel achterlijkheid kan ik gewoon niet op.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook niet zo veel zinnigs te zeggen eh?
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee sorry tegen zoveel achterlijkheid kan ik gewoon niet op.
Deze ntm-bash.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel daddy issues je moet hebben om zulke foto's van jezelf op internet te zetten.
*beschuldigtquote:Op zondag 27 juli 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Gozer, als je mij beschuldigd van niet volwassen zijn houdt zo'n uitspraak alleen stand als je dat zelf wel bent. Deze opmerking werkt dan ook niet echt in je voordeel.
Je monitor reflecteert?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee sorry tegen zoveel achterlijkheid kan ik gewoon niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |