quote:Op zondag 27 juli 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk ze [ afbeelding ]-en en [ afbeelding ]-en dan, die 2. Jullie passen echt bij elkaar.
Als een soort Kore, that is.
*proestquote:Op zondag 27 juli 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk ze [ afbeelding ]-en en [ afbeelding ]-en dan, die 2. Jullie passen echt bij elkaar.
Maar dat semi-volwassen KIJK ONS ONZE SEKSUALITEIT ONDEKT HEBBEN EN OPEN MINDED ZIJN dat zojuist hierboven naar voren is gekomen dan?quote:
Sorry man, ben in gaan zien dat dat echt zo verkeerd is. Ik ga me vanaf nu volledig richten op een fulltime fok carrière waarbij ik 24/7 mensen belachelijk ga maken.quote:
Jij bent wel zo'n vieze hijger ja.quote:
Oh in dat geval.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry man, ben in gaan zien dat dat echt zo verkeerd is. Ik ga me vanaf nu volledig richten op een fulltime fok carrière waarbij ik 24/7 mensen belachelijk ga maken.
Vind het juist kinderachtig. De volwassen versie van kijk ons verkering hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar dat semi-volwassen KIJK ONS ONZE SEKSUALITEIT ONDEKT HEBBEN EN OPEN MINDED ZIJN dat zojuist naar voren is gekomen dan?
quote:
Eeh weet je wat, ik nodig je uit om ons te meeten. Kijken wat voor grote bek je dan nog hebt, want dit is natuurlijk bijzonder triestquote:Op zondag 27 juli 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sorry als ik te ver ging xoxoquote:
Mag ik ook mee, ik schijn een grotere bek te hebben in het echtquote:Op zondag 27 juli 2014 17:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eeh weet je wat, ik nodig je uit om ons te meeten. Kijken wat voor grote bek je dan nog hebt, want dit is natuurlijk bijzonder triesten het maakt mij niet uit, maar puur voor jezelf he!
hi hiquote:
Jammer. Welkom terug dan maar.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry man, ben in gaan zien dat dat echt zo verkeerd is. Ik ga me vanaf nu volledig richten op een fulltime fok carrière waarbij ik 24/7 mensen belachelijk ga maken.
DWC durft geen mensen van fok te meeten. Dat is eng kansloos.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eeh weet je wat, ik nodig je uit om ons te meeten. Kijken wat voor grote bek je dan nog hebt, want dit is natuurlijk bijzonder triesten het maakt mij niet uit, maar puur voor jezelf he!
Sure! Blaffende honden bijten niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mag ik ook mee, ik schijn een grotere bek te hebben in het echt
Ik ga niet met jou praten zo hoor, dadelijk denken ze nog dat we semi volwassen doen en verkering hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
DWC durft geen mensen van fok te meeten. Dat is eng kansloos.
Jammer, hou daar wel van.quote:
Wij ook. Hoort er ook bij he, nudies in kpd en duizend katten.quote:
Maar je denkt dat als ik dus face-to-face met jullie zou staan ik geen grote bek durf op te zettenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jullie hebben in ieder geval wel dezelfde humor.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga niet met jou praten zo hoor, dadelijk denken ze nog dat we semi volwassen doen en verkering hebben.
Nee hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wij ook. Hoort er ook bij he, nudies in kpd en duizend katten.
Ik kom al bijna klaar, plz go on.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer, hou daar wel van.![]()
![]()
![]()
Zou jou wel willen bijten hoor, raawr, haha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha het interesseert me echt geen fuck wat je doet behalve dat je toch niet komtquote:Op zondag 27 juli 2014 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar je denkt dat als ik dus face-to-face met jullie zou staan ik geen grote bek durf op te zetten?
[..]
Jullie hebben in ieder geval wel dezelfde humor.
Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |