Ik ben blij dat jullie elkaar als holmaatje hebben. Het is bijna aandoenlijk te noemen.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
Ik vind DWC volwassener en realistischer dan jij bobby
Waarom zit je zo gefocust op dat 'leuke' aspect? Niemand rept daar met een woord overquote:Op zondag 27 juli 2014 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom is het voor jou leuk te oordelen over anderen?
Jullie vragen mij wat er leuk is aan die pics posten. Dan vraag ik wat er leuk is de hele dag op fok te hangen en anderen mensen belachelijk te maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom zit je zo gefocust op dat 'leuke' aspect? Niemand rept daar met een woord over. Lijkt wel alsof jij hier degene bent die niet volwassen is. Als je een kind vraagt wat 'ie van X vindt zegt ie ook vaak "leuk".
Kun jij ook inhoudelijk reageren op de vraag waarom het leuk is om pics te posten?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie vragen mij wat er leuk is aan die pics posten. Dan vraag ik wat er leuk is de hele dag op fok te hangen en anderen mensen belachelijk te maken.
Waarom een wedervraag stellen die verder niks te maken heeft met de originele vraag, in plaats van antwoord geven?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie vragen mij wat er leuk is aan die pics posten. Dan vraag ik wat er leuk is de hele dag op fok te hangen en anderen mensen belachelijk te maken.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Ben je DWC's hulpje?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kun jij ook inhoudelijk reageren op de vraag waarom het leuk is om pics te posten?
Waarom zou hij zich er niet mee mogen bemoeien? Het is een openbaar forum, als hij zich geroepen voelt om zich te mengen in het huidige gesprek mag dat toch gewoon? Wéér een wedervraag stellen ookquote:Op zondag 27 juli 2014 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Ben je DWC's hulpje?
Prima, het is simpelweg gewoon een keer leuk zulke foto's in KPD te zetten en te kijken wat de reacties zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom een wedervraag stellen die verder niks te maken heeft met de originele vraag, in plaats van antwoord geven?
oh sorry hoor, dacht dat dit een OPENBAAR forum was.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Ben je DWC's hulpje?
Ik denk zoiets: ''quote:Op zondag 27 juli 2014 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Prima, het is simpelweg gewoon een keer leuk zulke foto's in KPD te zetten en te kijken wat de reacties zijn.
Ja, haha.quote:
Nu al minstens twee keer daar gepost toch? En wat is er leuk aan privéfoto's posten in het openbaar om te kijken wat de reactie is van onbekende rukkers die met tientallen tegelijk al geilen op spekvarkens als MsMessy en Knetterkrankjorum? Dat vindt jij leukquote:Op zondag 27 juli 2014 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Prima, het is simpelweg gewoon een keer leuk zulke foto's in KPD te zetten en te kijken wat de reacties zijn.
Kijk lang niet iedereen daar is voor ons een onbekende rukker. Niet iedereen is zo schijterig om fokkers te ontmoeten.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nu al minstens twee keer daar gepost toch? En wat is er leuk aan privéfoto's posten in het openbaar om te kijken wat de reactie is van onbekende rukkers die met tientallen tegelijk al geilen op spekvarkens als MsMessy en Knetterkrankjorum? Dat vindt jij leuk?
Haha, ik vind het schattig dat je je hier zo druk om maakt.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet helemaal.
Ben je zo trots op je eigenlijke out-of-your-league chick dat je d'r op 1 v/d grootste fora van NL post?
[..]![]()
![]()
Dan heb je het ook wel over FC Knudde nu.
Ja en we gaan er nog even mee door, want behalve dat we weergaloos geil zijn en uiteraard losbandig en whatever is het ook gewoon grappig en stiekem leuk om te lezen wie er allemaal afgunst bezit en niks anders kan dan klagen en rukken achter je pctjequote:Op zondag 27 juli 2014 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nu al minstens twee keer daar gepost toch? En wat is er leuk aan privéfoto's posten in het openbaar om te kijken wat de reactie is van onbekende rukkers die met tientallen tegelijk al geilen op spekvarkens als MsMessy en Knetterkrankjorum? Dat vindt jij leuk?
Dus jullie zijn van het type parenclubbezoekers/sweingers/cuckolding? LOLquote:Op zondag 27 juli 2014 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk lang niet iedereen daar is voor ons een onbekende rukker. Niet iedereen is zo schijterig om fokkers te ontmoeten.
Anderen spekvarkens noemen zegt 0,0 over volwassenheid, kom nou. Wat daar leuk aan is, geen idee, ik moet gewoon lachen als een dik persoon spekvarken wordt genoemd. Zou niet weten hoe dat werktquote:Maar wederom het feit dat je anderen spekvarkens noemt zegt alweer voldoende over je volwassenheid. Vertel me nu eens, wat is daar zo leuk aan? Dat je je beter voelt dan de rest?
Deze hele post beschrijft eigenlijk precies de ontbrekende volwassenheid bij je. Zowel de eerste maar met name de laatste reactie.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus jullie zijn van het type parenclubbezoekers/sweingers/cuckolding? LOL.
[..]
Anderen spekvarkens noemen zegt 0,0 over volwassenheid, kom nou. Wat daar leuk aan is, geen idee, ik moet gewoon lachen als een dik persoon spekvarken wordt genoemd. Zou niet weten hoe dat werkt.
Vind het schattig dat jij bent opgetrommeld om ook even te reagerenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, ik vind het schattig dat je je hier zo druk om maakt.
Ik zou graag hier een speciale emo.gif voor willen plaatsen, komt 'ie:quote:Op zondag 27 juli 2014 17:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en we gaan er nog even mee door, want behalve dat we weergaloos geil zijn en uiteraard losbandig en whatever
Yeah right, dus je vriend post je tieten op FOK! om o.a. de kijken wie er allemaal afgunst bezit? Je kan me veel wijsmaken, maar dit nietquote:is het ook gewoon grappig en stiekem leuk om te lezen wie er allemaal afgunst bezit en niks anders kan dan klagen en rukken achter je pctjeoh en kpd is niet openbaar. Kusjes
Nog altijd beter dan de gozer die nudes van zijn vriendin op FOK! zetquote:Op zondag 27 juli 2014 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze hele post beschrijft eigenlijk precies de ontbrekende volwassenheid bij je. Zowel de eerste maar met name de laatste reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |