Oh, dus dat bedoelt men met 'suiker'feest! Ik dacht altijd dat het letterlijk was maar heb nu ook wel zin in wat zoets.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:11 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Volledige collectie hier yo
http://www.vd.nl/dames/suikerfeest
Niet je druipende zaadpik aan dat hoofddoekje afsmerenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:15 schreef blek het volgende:
[..]
Mijn spermavlek in het kruis van je zusje.
dat doe je toch aan de gordijnen manquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet je druipende zaadpik aan dat hoofddoekje afsmeren
Je zit er nog steeds mee, dat ik je moeder heb verkracht?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:15 schreef blek het volgende:
[..]
Mijn spermavlek in het kruis van je zusje.
Dat jij nou 21 bent en nog nooit een meisje hebt betastquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet je druipende zaadpik aan dat hoofddoekje afsmeren
1e 2 filmpjes waren wel amateurisch ja, maar 3e was al van beter niveauquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Haha, schandalig hoe ze hier pronken met de verdiensten van niet te vergelijken buitenlandse partijen onder dezelfde vlag.
dat uitgedroogde besneden wormpje van je is daar niet eens toe in staat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je zit er nog steeds mee, dat ik je moeder heb verkracht?
Je weet dat het niet waar isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat jij nou 21 bent en nog nooit een meisje hebt betast
Vraag je moeder dan,.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef blek het volgende:
[..]
dat uitgedroogde besneden wormpje van je is daar niet eens toe in staat.
Waarom ben jij een monarchist?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, ben je verder uitgeluld en gaan we naar het volgende onderwerp?
Denk je daar iedere keer aan als je zo'n enge moslim op straat ziet?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef blek het volgende:
[..]
Ik weet dat die geen verminkte pikjes wilt.
Aan mijn moederquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Denk je daar iedere keer aan als je zo'n enge moslim op straat ziet?
Mannen die zichzelf niet bewaren voor het huwelijk.quote:
Volgens mij is die geen maagd meer hoor, wel monogaam.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mannen die zichzelf niet bewaren voor het huwelijk.Kijk naar Arie Boomsma! Die doet het al 40 jaar en is super awesome!
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:29 schreef blek het volgende:
[..]
Volgens mij is die geen maagd meer hoor, wel monogaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |