quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een belediging of hoe moet ik dit opvatten?
Stop met zionisten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een belediging of hoe moet ik dit opvatten?
Israëlquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook aangegeven waarom ik dat vind. Eventueel ben ik ook best bereid op zoek te gaan naar enkele voorbeelden van uitingen vanuit de partij die mij die indruk geven. Denk dat er hier best meer mensen zullen zijn die daar hartelijk om zullen kunnen lachen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij vind de piratenpartij toch lachwekkend, dus ik vraag me af waar jij dan op stemt.
Niet bewust vanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef Dixon het volgende:
[..]
Je bent vaak enorm agressief, Maar ik ben het dit keer gewoon met je eens Pharkusje
Kun jij mij die filmpjes sturen? Ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook aangegeven waarom ik dat vind. Eventueel ben ik ook best bereid op zoek te gaan naar enkele voorbeelden van uitingen vanuit de partij die mij die indruk geven. Denk dat er hier best meer mensen zullen zijn die daar hartelijk om zullen kunnen lachen.
Nieuw toegevoegd aan van dale:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jankzakje![]()
Jammer dat je verder niks te melden hebt
Racist ben je als blank bent, seksist wanneer je een man bent. Hoe 't zit met hermafrodieten ben ik niet zeker van, bepaalde albino's evenmin.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:04 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
''Zionist'' betekent net ze weinig meer als ''racist''
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nieuw toegevoegd aan van dale:
datismijnmeing --> 'synoniem voor domme tokkie'
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kun jij mij die filmpjes sturen? Ik ben wel benieuwd.
Volledige collectie hier yoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:08 schreef Dixon het volgende:
Hey, Maar even On-Topic maar weer
Zouden de Nederlandse Moslims zulke korten jurken dragen? ze moesten toch ook gesluird zijn ook al zijn er neven enzo bij ?
Zullen we vechten? Gewoon voor de grap?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt "datismijnmening![]()
"
Is toch algemeen bekend? Met hun nektasjes, skinny jeans, overmatig parfumgebruik en gaykapsels.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle Marokkanen zijn dus homo?
Diemen-Zuidquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zullen we vechten? Gewoon voor de grap?
Diemen zuid aub kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |