Jij leeft nog in de jaren 80 ofzo?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hahaha
lachen man, voorlopig maken jullie nog steeds schoon, waar jullie ook voor zijn aangenomen hier... ik zal maandag mijn bureau extra smerig achterlaten voor je moeder
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef Nintex het volgende:
Dat gezegd hebbende, dat bordje, no one gives a fuck. Gewoon weer een marketingkneus die denkt een goed idee te hebben.
Ik ben een miljonair.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:52 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Jij leeft nog in de jaren 80 ofzo?
Zat allochtonen die in de politiek zitten of een hoge functie hebben
Trouwens, tegenwoordig dienen Nederlandse vrouwen vaak allochtonen hoor, denk aan een pedicure bijvoorbeeld.
Ik zal je moeder vertellen dat ze deze week extra mag schoonmaken. Heb jij wat meer stamppot
Yay, afgelebberde sm-boterham ancilla die meent het drugsgebruik van een ander op tv wereldkundig te moeten maken in een poging deze ander tot zwijgen te brengen. Perfect gekozen inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jongen, dat filmpje van geenstijl refereer jij nu naar?
Dat hadden ze jaren geleden opgenomen
+ ze hebben een model
Haal ik hier uit dat jij op de PVV stemt?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:54 schreef NotYou het volgende:
Wat betreft je edit/toevoeging:
[..]
Yay, afgelebberde sm-boterham ancilla die meent het drugsgebruik van een ander op tv wereldkundig te moeten maken in een poging deze ander tot zwijgen te brengen. Perfect gekozen inderdaad.
Vwo gedaan vriendje, het is het tuig dat mij op straat lastig valt, hier in van die gordijnen rondloopt en niets anders doet dan het handje ophoudenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent dus ook echt het TYPE dat op de moedermavo gedomineerd is door mocro's en nu je haat over moslims hier komt verkondigen.
If so dan vraag ik me af hoe in godsnaam.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Haal ik hier uit dat jij op de PVV stemt?
Beantwoord ff me vorige vraag eerst.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
If so dan vraag ik me af hoe in godsnaam.
Zou het voor jou verschil maken als ik een PVV-stemmer zou zijn?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Beantwoord ff me vorige vraag eerst.
En ik heb een hekel aan mensen die op de PVV stemmen, mad bro?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vwo gedaan vriendje, het is het tuig dat mij op straat lastig valt, hier in van die gordijnen rondloopt en niets anders doet dan het handje ophouden
Verder heb ik een hekel aan alle geloven alleen staat de islam met ruime voorsprong op nummer één om dat het het meest fundamentalistische,achtergestelde en barbaarse geloof is.
Ik blijf je zien zoals je bentquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zou het voor jou verschil maken als ik een PVV-stemmer zou zijn?
Nee tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zou het voor jou verschil maken als ik een PVV-stemmer zou zijn?
Nee hoor, dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En ik heb een hekel aan mensen die op de PVV stemmen, mad bro?
quote:
Oh really?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En ik heb een hekel aan mensen die op de PVV stemmen, mad bro?
Heb jij toevallig ook je hoofd geschoren?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag jij vinden.
Neen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook je hoofd geschoren?
Ik vind het volkomen onbelangrijk, degene die er verwoed naar vraagt en op die vraag ook antwoord eist ben jij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar jij stemt op de PVV dus? Anders zou je het niet zo belangrijk vinden denk ik?
Maar waar stem je dan op?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind het volkomen onbelangrijk, degene die er verwoed naar vraagt en op die vraag ook antwoord eist ben jij.
Jij vind de piratenpartij toch lachwekkend, dus ik vraag me af waar jij dan op stemt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vanwaar die vraag? Wat maakt het jou uit waar ik op stem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |