Tot er een breivikje opstaatquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blijf jij je maar lekker doodstaren op cijfertjes. De Islam neemt steeds een belangrijkere positie in Nederland in en niemand gaat daar iets aan doen.
Echt niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blijf jij je maar lekker doodstaren op cijfertjes. De Islam neemt steeds een belangrijkere positie in Nederland in en niemand gaat daar iets aan doen.
quote:
Ze roeien elkaar wel uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al komen er 100 breivikjes, dat zal ons alleen maar sterker maken. Al honderden jaren probeert men moslims uit te moorden maar dat lukt niemand en zal ook niemand lukken.
Waar precies?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker zo naief blijven. Ondertussen stromen de allochtonen binnen op hoge plaatsen
Jammer man
De Islam mag dan wel perfect zijn, moslims zijn dat niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al komen er 100 breivikjes, dat zal ons alleen maar sterker maken. Al honderden jaren probeert men moslims uit te moorden maar dat lukt niemand en zal ook niemand lukken.
Islam is vrede.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee hopen op een islamitische overheersing is geen xenofobie zeker
flikker toch op
Je hebt wel veel met de klit van je zusje hé. Je blijft er maar op terugkomen (no pun)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Zolang je de klit van je zusje ervoor over hebt, en je voorhuid
Ik heb geen zus, jij wel? Zonde hoor zo zonder klit....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je hebt wel veel met de klit van je zusje hé. Je blijft er maar op terugkomen (no pun)
Dat is mijn meningquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ronduit belachelijk
Aanpassen hou maar en ondertussen bij alles keihard discriminatie roepen om zo Nederland te islamiseren
Ik heb je moeder in de kont gedaan gisterenavond, mad bro?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb geen zus, jij wel? Zonde hoor zo zonder klit....
God zo belachelijk maken.. recht naar de hel jij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik denk dat Allah te druk was met geiten neuken...
Drie woorden die ik niet in mijn mond heb gehad... dus lul niet zo achterlijk...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Slaap_Zak kan alleen maar op poep, pies en seks grapjes komen. Zegt genoeg
Lijken neuken? Helemaal zoals ik je had verwacht, heel stijlvol, voor een islamietjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb je moeder in de kont gedaan gisterenavond, mad bro?
Toen heb ik ff een zusje voor je gemaakt
Er is geen islamitische overheersing. Die conclusie trek jij omdat V&D de moslims een prettig suikerfeest toewenst. Flikker zelf op met je hysterisch gejank. Ik wil evenmin dat het land gedomineerd gaat worden door Henk & Ingrid tokkies die op een idioot stemmen als Geert Wilders.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee hopen op een islamitische overheersing is geen xenofobie zeker
flikker toch op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |