Wat de fuck is een VOC mentaliteit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:35 schreef VarkensHart het volgende:
TS heeft duidelijk geen VOC mentaliteit
Ik wil wel weten of de miljoenen vrouwen in Iraq die door ISIS worden opgedrongen om besnijdenis te ondergaan ook een ''prettig suikerfeest'' hebben.quote:
Dat schijnt een hoax te zijn, dat gezegd hebbende lijkt het mij sowieso geen feest om vrouw in Irak te zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:40 schreef Gravereaper het volgende:
Ik wil wel weten of de miljoenen vrouwen in Iraq die door ISIS worden opgedrongen om besnijdenis te ondergaan ook een ''prettig suikerfeest'' hebben.
En nu ga je op Geert Wilders stemmen zodat jij zelf niet met een meisje uit Honduras meer mag trouwen ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ronduit belachelijk
Aanpassen hou maar en ondertussen bij alles keihard discriminatie roepen om zo Nederland te islamiseren
Kijken of je dat ook zegt als je vriendin straks verplicht in een burka moet lopen en ze jouw voorhuid eraf hakkenquote:
Ik ga VN stemmenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:47 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
En nu ga je op Geert Wilders stemmen zodat jij zelf niet met een meisje uit Honduras meer mag trouwen ?
VOC mentaliteit is dus NIET je eigen land verkopen (eerder een ander land leegplunderen).quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:35 schreef VarkensHart het volgende:
TS heeft duidelijk geen VOC mentaliteit
Handel sukkeltje handelquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:35 schreef Gravereaper het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik kwam vanmiddag in de V&D en daar hadden ze dus dit soort bordjes staan her en der in de winkel. Klacht lijkt me wel duidelijk denk ik dus voortaan gaan we gewoon de V&D boycotten. De Islamisering van Nederland blijft maar door gaan en wij moeten ons constant maar aanpassen aan de Islamitsche bevolking in Nederland maar andersom? ho maar![]()
Om consistent te zijn met de hele bevolking gaan ze dan later dit jaar ook mensen een prettige Yom Kippur wensen ? Ik dacht het niet ...
De gast die 'rot maar op' zegt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boeien, Islam heeft een plaats binnen Nederland en die plaats zal alleen maar groter worden.
Als het je niet bevalt rot je maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |