Ik heb hem nu op mijn PC aangesloten en zie:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Via je filemanager op je telefoon of via je filemanager op je computer.
Het staat reeds in je rootquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb hem nu op mijn PC aangesloten en zie:
[ afbeelding ]
OK, dat is het hem dan ook niet. Hmmzz heb wat extra info toegevoegd en fotos!!quote:
Nee, ik wil CM-11.0-XPNH25R flashen die stond in download files en heb die nu naar root gepaste. Die Rayglobe heb ik geeneens aangeraakt nogquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:43 schreef Kandijfijn het volgende:
Naar wat zoeken op Google tot de volgende conclusie gekomen.
Mijn assumptie is dat je signed_oneplus_rayglobe_cm11s probeert te flashen dat is een custom-made rom. Dat kan je niet flashen met een normale recovery omdat het geen officiele rom is. Dus vanzelfsprekend weigert hij de handtekening.
Je hebt hiervoor een custom recovery nodig zoals TWRP voor nodig, een custom recovery kan je flashen via Fastboot. Via Xda-developers kan je guides vinden.
Flash dan gewoon een custom recovery en probeer het daarmee...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:16 schreef Michielos het volgende:
Kick omdat het nog steeds niet gelukt Is. Ook COLOR OS Terug flashen lijkt onmogelijk.
en trouwens...quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:39 schreef Michielos het volgende:
Het is gelukt met het programma wat eerder werd aangegeven! Hartelijk dank voor jullie reacties! Ow.. en wanneer de 3g e.d. niet werkt, moet je Modem Flash in fastboot doen en werkt alles perfect!
Misschien handig voor degene die een One+ aan gaan schaffen en hetzelfde issue hebben ermee! Hij doet het perfect (maar bv. dat modem flashen.. was ik nooooooit opgekomen)
http://forum.xda-develope(...)dem-problem-t2824139
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |