abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142744436
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:35 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Uhm, ok, stel: ik heb een scharrel, daar ga ik een paar keer per week mee naar bed. Ik ontmoet een leuke jongen die mij ook wel ziet zitten. Na een succesvolle date zoenen we en we belanden bij elkaar in bed. De volgende dag kap ik mijn scharrel af.
En als het niks wordt, vraag je weer naar je scharrel?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:55:34 #152
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_142744956
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Je bent ook buiten de hoogwater welkom hoor. Nog steeds lekker weer en ik heb ook geen plannen weg te gaan :+
Mijn voorkeur zou ook buiten het hoogwater zijn ja.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_142745276
Als je een succesvolle date met iemand anders hebt zou ik idd even stoppen met die scharrel af te spreken. Wel zo eerlijk naar die ander.

Lijkt me dat je daar dan ook veel meer zin in hebt als die andere date zo succesvol zou zijn. Dan zou dat mijn prioriteit hebben
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:15:34 #154
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142745416
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 05:08 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Nou toevallig ga ik een master doen waar men gemiddeld 25 is dus het komt wel goed.
Leeftijd en opleiding zegt niets. Ik heb twee masters, maar om nu te zeggen dat ik daarom altijd serieus ben?

quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:43 schreef SiIk het volgende:

[..]

Hoezo?
Kijk even naar haar wensenlijstje en bedenk dan hoeveel mannen jij tegen komt die daar aan voldoen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Aldus iemand die niet studeert.
Niet meer nee. Die mooie tijd ligt helaas achter me.

quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:56 schreef SiIk het volgende:

[..]

Yats probeert zichzelf een beetje in de kijker te spelen.
In de kijker waarvan?

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Spijtig genoeg vliegt Ryanair bij mijn weten niet op Bulgarije
Air Berlin vliegt vanaf 50 euro op Sofia.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_142745778
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:09 schreef Stiggie het volgende:
Als je een succesvolle date met iemand anders hebt zou ik idd even stoppen met die scharrel af te spreken. Wel zo eerlijk naar die ander.

Lijkt me dat je daar dan ook veel meer zin in hebt als die andere date zo succesvol zou zijn. Dan zou dat mijn prioriteit hebben
Ik weet niet in hoeverre dat met eerlijkheid te maken heeft zolang je daar beiden geen duidelijke afspraken over hebt staan. Het is nogal een grijs gebied, dat datingwereldje, zeker na één date. Je kunt alles wel afkappen na die geslaagde date, maar wie zegt dat zij dat ook doet?

Met dat laatste ben ik het wel eens. Als iemand echt leuk-leuk is wordt de rest automatisch een stuk minder.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_142749632
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:33 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre dat met eerlijkheid te maken heeft zolang je daar beiden geen duidelijke afspraken over hebt staan. Het is nogal een grijs gebied, dat datingwereldje, zeker na één date. Je kunt alles wel afkappen na die geslaagde date, maar wie zegt dat zij dat ook doet?

Met dat laatste ben ik het wel eens. Als iemand echt leuk-leuk is wordt de rest automatisch een stuk minder.
Ik heb echt geen zin in seks met een scharrel als ik iemand echt geweldig vind.
pi_142749677
Maar voor mij is seks sowieso niet belangrijk buiten een relatie om. Ik zit nu al bijna een jaar zonder en vind het prima. Ga geen seks hebben met mensen die me niet boeien.
pi_142750123
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:04 schreef PyramidSong het volgende:
Maar voor mij is seks sowieso niet belangrijk buiten een relatie om. Ik zit nu al bijna een jaar zonder en vind het prima. Ga geen seks hebben met mensen die me niet boeien.
Goede insteling wel ^O^
pi_142750253
Ik merk dat er een soort hysterie heerst onder 20ers, voornamelijk mannen, dat je seks MOET hebben, anders valt je leuter er af of zo. Ik snap het niet. Hoe kan je opgewonden raken van iemand die je zo zo vindt? Niks mis met masturbatie neem ik aan, toch?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:25:35 #160
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_142750329
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:22 schreef PyramidSong het volgende:
Ik merk dat er een soort hysterie heerst onder 20ers, voornamelijk mannen, dat je seks MOET hebben, anders valt je leuter er af of zo. Ik snap het niet. Hoe kan je opgewonden raken van iemand die je zo zo vindt? Niks mis met masturbatie neem ik aan, toch?
Het is toch niets nieuws dat mannen seks prima van gevoel kunnen scheiden? Ook voor ons (of mij) zorgt gevoel ervoor dat de seks extra leuk is, maar dat betekent niet dat seks met minder gevoel niet leuk is.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_142750371
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:25 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Het is toch niets nieuws dat mannen seks prima van gevoel kunnen scheiden? Ook voor ons (of mij) zorgt gevoel ervoor dat de seks extra leuk is, maar dat betekent niet dat seks met minder gevoel niet leuk is.
Ik vind die dwangmatigheid ergens wel triest. Doet me denken aan zwaar obese mensen die het toch niet kunnen laten om een burger naar binnen te proppen in plaats van even erbij stil te staan wat ze eten en dan voor iets gezonders te kiezen. Schranzen moeten ze!
pi_142750561
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:25 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld denk ik...
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:36:43 #163
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_142750606
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:27 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ik vind die dwangmatigheid ergens wel triest. Doet me denken aan zwaar obese mensen die het toch niet kunnen laten om een burger naar binnen te proppen in plaats van even erbij stil te staan wat ze eten en dan voor iets gezonders te kiezen. Schranzen moeten ze!
Het lijkt me ook dat dat vanuit de natuur gezien precies dezelfde dwangmatigheid is, ware het niet dat te veel eten sowieso ongezond is, waar veel seks dat niet is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld denk ik...
Uiteraard, al lijkt het me een veilige aanname dat de gemiddelde man dat beter kan scheiden dan de gemiddelde vrouw?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:37:23 #164
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142750624
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:27 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Waarom ben je zoveel bezig met wat andere mensen doen en vinden? Als hun plezier halen uit dat soort dingen wie ben jij om dat af te keuren. (Ookal is het 'slecht')

Prima dat je het zelf niet wil maar doe er dan ook geen uitspraken over, je weet de achterliggende gedachte niet van die mensen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:36 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Uiteraard, al lijkt het me een veilige aanname dat de gemiddelde man dat beter kan scheiden dan de gemiddelde vrouw?
Dat zal per persoon verschillend zijn, denk zelf niet dat dat geslacht afhankelijk is.
pi_142750749
Ik ben ermee bezig omdat ik merk dat de meeste 20ers alleen bezig zijn om een nieuwe kut te vinden om hun flubbertje in te proppen, in plaats van een relatie. Dus het benadeelt mij.
pi_142750756
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:36 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Het lijkt me ook dat dat vanuit de natuur gezien precies dezelfde dwangmatigheid is, ware het niet dat te veel eten sowieso ongezond is, waar veel seks dat niet is.

[..]

Weet niet... de gemiddelde vrouw is ook maar een loopse teef tegenwoordig lijkt het....
pi_142750787
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:42 schreef PyramidSong het volgende:
Ik ben ermee bezig omdat ik merk dat de meeste 20ers alleen bezig zijn om een nieuwe kut te vinden om hun flubbertje in te proppen, in plaats van een relatie. Dus het benadeelt mij.
Ik was net andersom... maar daar hadden de vrouwen dan weer geen interesse in :')

Grappig hoe de perceptie van persoon tot persoon kan verschillen... :P
pi_142750806
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Weet niet... de gemiddelde vrouw is ook maar een loopse teef tegenwoordig lijkt het....
En dit. Ik zie nu al 12-jarigen in strakke hotpants en crop tops op straat lopen, wiegend met hun billen alsof ze in een club staan. Iedereen gooit zijn seksualiteit op straat. Als vrouw die er liever wat bedekter bij loopt en die uit is op een relatie sta je nu 1-0 achter. Ik denk dat er maar heel weinig mannen zijn die geen makkelijke vrouw willen.
pi_142750820
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik was net andersom... maar daar hadden de vrouwen dan weer geen interesse in :')

Wat voor type probeerde je dan?
pi_142750831
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:44 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

En dit. Ik zie nu al 12-jarigen in strakke hotpants en crop tops op straat lopen, wiegend met hun billen alsof ze in een club staan. Iedereen gooit zijn seksualiteit op straat. Als vrouw die er liever wat bedekter bij loopt en die uit is op een relatie sta je nu 1-0 achter. Ik denk dat er maar heel weinig mannen zijn die geen makkelijke vrouw willen.
Die mannen zijn er nog wel genoeg hoor. Alleen die gooien het niet op straat ;)
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:46:21 #171
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_142750851
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:22 schreef PyramidSong het volgende:
Kom op, als masturbatie het zelfde was als seks waarom dan nog neuken? Seks is gewoon superieur. Heb maar een hekel aan masturbatie. Vind die 2 dus niet goed te vergelijken, really. (Vinden anderen die ik er over vroeg ook)
pi_142750871
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die mannen zijn er nog wel genoeg hoor. Alleen die gooien het niet op straat ;)
Een goede vriendin van mij is moslima en nu al 5 jaar gelukkig getrouwd met een man die haar op handen draagt. De mannen daar moeten echt keihard werken om een vrouw voor zich te winnen en waarderen haar daardoor des te meer als ze haar eindelijk "hebben".
pi_142750875
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:46 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Kom op, als masturbatie het zelfde was als seks waarom dan nog neuken? Seks is gewoon superieur. Heb maar een hekel aan masturbatie. Vind die 2 dus niet goed te vergelijken, really. (Vinden anderen die ik er over vroeg ook)
Ik moet je zeggen, ik ben ongeveer met 10 man naar bed geweest en geen enkele keer was zo goed als hoe ik het zelf doe.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:47:29 #174
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_142750881
quote:

[..]

Je staat 1-0 achter op de mannen die op zoek zijn naar seks, je staat nog gewoon gelijk op de mannen die zoeken naar een relatie en zich willen binden.

Tevens:
quote:

[..]

quote:

[..]

pi_142750884
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:45 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Wat voor type probeerde je dan?
Was niet echt gericht op een type ofzo. Nouja niet de 'sexy' types want was toch out of their league.

Gewoon 'normale' meiden.
pi_142750904
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Was niet echt gericht op een type ofzo. Nouja niet de 'sexy' types want was toch out of their league.

Gewoon 'normale' meiden.
Wat zie jij als normaal?
pi_142750926
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:46 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Een goede vriendin van mij is moslima en nu al 5 jaar gelukkig getrouwd met een man die haar op handen draagt. De mannen daar moeten echt keihard werken om een vrouw voor zich te winnen en waarderen haar daardoor des te meer als ze haar eindelijk "hebben".
Keihard werken? Voor zover ik weet hoeven ze geen fuck te doen, want die vrouwen worden toch wel uitgehuwelijkt :P

Maar je hebt heb ws over een andere groep moslims? ...
pi_142750937
Sowieso snap ik mannen soms niet. Een vriend van mij gaat nu al jaren met een Jacqueline Govaert type (met 15 kilo erbij) die nog een paar keer vreemd is gegaan ook, en hij draagt dat mens op handen. een andere vriendin van me is bloedmooi, stijlvol, intelligent en trouw en bij haar gaan mannen constant vreemd.
pi_142750949
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Keihard werken? Voor zover ik weet hoeven ze geen fuck te doen, want die vrouwen worden toch wel uitgehuwelijkt :P

Maar je hebt heb ws over een andere groep moslims? ...
Je hebt het over degenen uit het Rif. Mijn vriendin heeft vier universitaire titels en haar man doet een phd. Dat is een heel andere tak moslims.
pi_142750950
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:47 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ik moet je zeggen, ik ben ongeveer met 10 man naar bed geweest en geen enkele keer was zo goed als hoe ik het zelf doe.
Verschil tussen masturbatie en seks is voor mannen wel wat groter denk ik.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:50:06 #181
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142750951
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:42 schreef PyramidSong het volgende:
Ik denk dat dat wel meevalt en door je ervaringen met je dates er te negatief tegenaan kijkt.

Hoezo benadeeld dat je? Omdat er minder vissen in de vijver zitten.

quote:

[..]

Zoveel verschillen mannen en vrouwen dus niet blijkt maar weer ;)

Echter niet iedereen past bij iedereen. :)

quote:

[..]

Ik denk dat je je vergist.
pi_142750966
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:48 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Wat zie jij als normaal?
Momenteel niks meer. Ze hebben allemaal wel een gebrek :')
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:50:47 #183
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_142750967
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:47 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Interesting..... jammer. Geen wonder dat je nu dus geen baat hebt jeetje zeg hahahaah
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:51:08 #184
349633 SiIk
Echt zijde
pi_142750973
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Verschil tussen masturbatie en seks is voor mannen wel wat groter denk ik.
I call bullshit.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:52:13 #185
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142751000
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Momenteel niks meer. Ze hebben allemaal wel een gebrek :')
Dat is het mooie, de imperfecties van iemand maken diegene aantrekkelijk.
Perfectie is namelijk saai en bestaat niet.
pi_142751046
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:46 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Er is zoveel fout met dit voorbeeld dat ik niet zou weten waar te beginnen...
pi_142751079
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Er is zoveel fout met dit voorbeeld dat ik niet zou weten waar te beginnen...
Ze hebben 1,5 jaar gedate en zijn uiterst serieus. Nu vind ik het ook wel iets te snel gaan, maar ik merk wel dat hij haar op handen draagt. En het zijn beiden enorm slimme, bloedmooie mensen. Echt een modelstel.

En ja, de meeste mannen bakken er niks van in bed. Sadly.
pi_142751098
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:51 schreef SiIk het volgende:

[..]

I call bullshit.
Een penisvervanger is makkelijker dan een kutjesvervanger.

Komkommer koop je zo, maar een appeltaart moet nog gebakken worden.
pi_142751117
quote:

[..]

Really? Ik denk dat de meeste mannen geen makkelijke vriendin willen. Maar met gewille meisjes gaat gewoon alles een stuk makkelijker.

En volgens mij heeft het ook gewoon wat tijd nodig, voor de seks goed wordt :P
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:57:27 #190
349633 SiIk
Echt zijde
pi_142751132
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een penisvervanger is makkelijker dan een kutjesvervanger.

Komkommer koop je zo, maar een appeltaart moet nog gebakken worden.
Meh. Ik ga maar niet eens een poging doen om dit uit te leggen, denk ik.
Laten we het erop houden dat er voor beide zat verschillen zijn.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_142751150
Ik mis vooral intimiteit. Klaarkomen is zo gefixt. Maar een nacht met iemand waar je van houdt is toch anders.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:58:38 #192
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142751157
Ik begin haast medelijden te krijgen hier.
pi_142751158
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:55 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ze hebben 1,5 jaar gedate en zijn uiterst serieus. Nu vind ik het ook wel iets te snel gaan, maar ik merk wel dat hij haar op handen draagt. En het zijn beiden enorm slimme, bloedmooie mensen. Echt een modelstel.

En ja, de meeste mannen bakken er niks van in bed. Sadly.
Waarom leg je er zo de nadruk op dat hij haar op handen moet dragen in plaats van een soort wederkerigheid?
pi_142751190
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:57 schreef SiIk het volgende:

[..]

Meh. Ik ga maar niet eens een poging doen om dit uit te leggen, denk ik.
Laten we het erop houden dat er voor beide zat verschillen zijn.
Ik ga zo maar eens een cake bakken :9
pi_142751200
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:58 schreef PyramidSong het volgende:
Ik mis vooral intimiteit. Klaarkomen is zo gefixt. Maar een nacht met iemand waar je van houdt is toch anders.
Geen idee hoe dat is :')
pi_142751215
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:58 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Waarom leg je er zo de nadruk op dat hij haar op handen moet dragen in plaats van een soort wederkerigheid?
Zij houdt ook van hem, maar naar mijn ervaring komt dat alles voor de ander willen doen altijd van mijn kant.
pi_142751221
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:58 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat is de klassiek romantische man/vrouw verhouding zoals vrouwen het graag zien he :P
  zaterdag 26 juli 2014 @ 16:05:42 #198
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142751311
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat is de klassiek romantische man/vrouw verhouding zoals vrouwen het graag zien he :P
Dit heeft daar maar weinig weg van hoor.
pi_142751318
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:01 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Zij houdt ook van hem, maar naar mijn ervaring komt dat alles voor de ander willen doen altijd van mijn kant.
Oh, okay. Het kwam bijna een tikje feministisch over.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Sommigen wel ja. De meesten houden wel van iemand met een eigen mening die ook niet te beroerd is wat tegengas te geven imho.
pi_142751383
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Oh, okay. Het kwam bijna een tikje feministisch over.

[..]

Sommigen wel ja. De meesten houden wel van iemand met een eigen mening die ook niet te beroerd is wat tegengas te geven imho.
Owja anders walsen ze over je heen ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')