En als het niks wordt, vraag je weer naar je scharrel?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:35 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Uhm, ok, stel: ik heb een scharrel, daar ga ik een paar keer per week mee naar bed. Ik ontmoet een leuke jongen die mij ook wel ziet zitten. Na een succesvolle date zoenen we en we belanden bij elkaar in bed. De volgende dag kap ik mijn scharrel af.
Mijn voorkeur zou ook buiten het hoogwater zijn ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent ook buiten de hoogwater welkom hoor. Nog steeds lekker weer en ik heb ook geen plannen weg te gaan
Leeftijd en opleiding zegt niets. Ik heb twee masters, maar om nu te zeggen dat ik daarom altijd serieus ben?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 05:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Nou toevallig ga ik een master doen waar men gemiddeld 25 is dus het komt wel goed.
Kijk even naar haar wensenlijstje en bedenk dan hoeveel mannen jij tegen komt die daar aan voldoen.quote:
Niet meer nee. Die mooie tijd ligt helaas achter me.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Aldus iemand die niet studeert.
In de kijker waarvan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Yats probeert zichzelf een beetje in de kijker te spelen.
Air Berlin vliegt vanaf 50 euro op Sofia.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Spijtig genoeg vliegt Ryanair bij mijn weten niet op Bulgarije
Ik weet niet in hoeverre dat met eerlijkheid te maken heeft zolang je daar beiden geen duidelijke afspraken over hebt staan. Het is nogal een grijs gebied, dat datingwereldje, zeker na één date. Je kunt alles wel afkappen na die geslaagde date, maar wie zegt dat zij dat ook doet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:09 schreef Stiggie het volgende:
Als je een succesvolle date met iemand anders hebt zou ik idd even stoppen met die scharrel af te spreken. Wel zo eerlijk naar die ander.
Lijkt me dat je daar dan ook veel meer zin in hebt als die andere date zo succesvol zou zijn. Dan zou dat mijn prioriteit hebben
Ik heb echt geen zin in seks met een scharrel als ik iemand echt geweldig vind.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre dat met eerlijkheid te maken heeft zolang je daar beiden geen duidelijke afspraken over hebt staan. Het is nogal een grijs gebied, dat datingwereldje, zeker na één date. Je kunt alles wel afkappen na die geslaagde date, maar wie zegt dat zij dat ook doet?
Met dat laatste ben ik het wel eens. Als iemand echt leuk-leuk is wordt de rest automatisch een stuk minder.
Goede insteling welquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:04 schreef PyramidSong het volgende:
Maar voor mij is seks sowieso niet belangrijk buiten een relatie om. Ik zit nu al bijna een jaar zonder en vind het prima. Ga geen seks hebben met mensen die me niet boeien.
Het is toch niets nieuws dat mannen seks prima van gevoel kunnen scheiden? Ook voor ons (of mij) zorgt gevoel ervoor dat de seks extra leuk is, maar dat betekent niet dat seks met minder gevoel niet leuk is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:22 schreef PyramidSong het volgende:
Ik merk dat er een soort hysterie heerst onder 20ers, voornamelijk mannen, dat je seks MOET hebben, anders valt je leuter er af of zo. Ik snap het niet. Hoe kan je opgewonden raken van iemand die je zo zo vindt? Niks mis met masturbatie neem ik aan, toch?
Ik vind die dwangmatigheid ergens wel triest. Doet me denken aan zwaar obese mensen die het toch niet kunnen laten om een burger naar binnen te proppen in plaats van even erbij stil te staan wat ze eten en dan voor iets gezonders te kiezen. Schranzen moeten ze!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:25 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Het is toch niets nieuws dat mannen seks prima van gevoel kunnen scheiden? Ook voor ons (of mij) zorgt gevoel ervoor dat de seks extra leuk is, maar dat betekent niet dat seks met minder gevoel niet leuk is.
Daar zijn de meningen over verdeeld denk ik...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:25 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Het is toch niets nieuws dat mannen seks prima van gevoel kunnen scheiden? Ook voor ons (of mij) zorgt gevoel ervoor dat de seks extra leuk is, maar dat betekent niet dat seks met minder gevoel niet leuk is.
Het lijkt me ook dat dat vanuit de natuur gezien precies dezelfde dwangmatigheid is, ware het niet dat te veel eten sowieso ongezond is, waar veel seks dat niet is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:27 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik vind die dwangmatigheid ergens wel triest. Doet me denken aan zwaar obese mensen die het toch niet kunnen laten om een burger naar binnen te proppen in plaats van even erbij stil te staan wat ze eten en dan voor iets gezonders te kiezen. Schranzen moeten ze!
Uiteraard, al lijkt het me een veilige aanname dat de gemiddelde man dat beter kan scheiden dan de gemiddelde vrouw?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld denk ik...
Waarom ben je zoveel bezig met wat andere mensen doen en vinden? Als hun plezier halen uit dat soort dingen wie ben jij om dat af te keuren. (Ookal is het 'slecht')quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:27 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik vind die dwangmatigheid ergens wel triest. Doet me denken aan zwaar obese mensen die het toch niet kunnen laten om een burger naar binnen te proppen in plaats van even erbij stil te staan wat ze eten en dan voor iets gezonders te kiezen. Schranzen moeten ze!
Dat zal per persoon verschillend zijn, denk zelf niet dat dat geslacht afhankelijk is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:36 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Uiteraard, al lijkt het me een veilige aanname dat de gemiddelde man dat beter kan scheiden dan de gemiddelde vrouw?
Weet niet... de gemiddelde vrouw is ook maar een loopse teef tegenwoordig lijkt het....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:36 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Het lijkt me ook dat dat vanuit de natuur gezien precies dezelfde dwangmatigheid is, ware het niet dat te veel eten sowieso ongezond is, waar veel seks dat niet is.
[..]
Uiteraard, al lijkt het me een veilige aanname dat de gemiddelde man dat beter kan scheiden dan de gemiddelde vrouw?
Ik was net andersom... maar daar hadden de vrouwen dan weer geen interesse inquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:42 schreef PyramidSong het volgende:
Ik ben ermee bezig omdat ik merk dat de meeste 20ers alleen bezig zijn om een nieuwe kut te vinden om hun flubbertje in te proppen, in plaats van een relatie. Dus het benadeelt mij.
En dit. Ik zie nu al 12-jarigen in strakke hotpants en crop tops op straat lopen, wiegend met hun billen alsof ze in een club staan. Iedereen gooit zijn seksualiteit op straat. Als vrouw die er liever wat bedekter bij loopt en die uit is op een relatie sta je nu 1-0 achter. Ik denk dat er maar heel weinig mannen zijn die geen makkelijke vrouw willen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet... de gemiddelde vrouw is ook maar een loopse teef tegenwoordig lijkt het....
Wat voor type probeerde je dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was net andersom... maar daar hadden de vrouwen dan weer geen interesse in![]()
Grappig hoe de perceptie van persoon tot persoon kan verschillen...
Die mannen zijn er nog wel genoeg hoor. Alleen die gooien het niet op straatquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:44 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
En dit. Ik zie nu al 12-jarigen in strakke hotpants en crop tops op straat lopen, wiegend met hun billen alsof ze in een club staan. Iedereen gooit zijn seksualiteit op straat. Als vrouw die er liever wat bedekter bij loopt en die uit is op een relatie sta je nu 1-0 achter. Ik denk dat er maar heel weinig mannen zijn die geen makkelijke vrouw willen.
Kom op, als masturbatie het zelfde was als seks waarom dan nog neuken? Seks is gewoon superieur. Heb maar een hekel aan masturbatie. Vind die 2 dus niet goed te vergelijken, really. (Vinden anderen die ik er over vroeg ook)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:22 schreef PyramidSong het volgende:
Ik merk dat er een soort hysterie heerst onder 20ers, voornamelijk mannen, dat je seks MOET hebben, anders valt je leuter er af of zo. Ik snap het niet. Hoe kan je opgewonden raken van iemand die je zo zo vindt? Niks mis met masturbatie neem ik aan, toch?
Een goede vriendin van mij is moslima en nu al 5 jaar gelukkig getrouwd met een man die haar op handen draagt. De mannen daar moeten echt keihard werken om een vrouw voor zich te winnen en waarderen haar daardoor des te meer als ze haar eindelijk "hebben".quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die mannen zijn er nog wel genoeg hoor. Alleen die gooien het niet op straat
Ik moet je zeggen, ik ben ongeveer met 10 man naar bed geweest en geen enkele keer was zo goed als hoe ik het zelf doe.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:46 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Kom op, als masturbatie het zelfde was als seks waarom dan nog neuken? Seks is gewoon superieur. Heb maar een hekel aan masturbatie. Vind die 2 dus niet goed te vergelijken, really. (Vinden anderen die ik er over vroeg ook)
Je staat 1-0 achter op de mannen die op zoek zijn naar seks, je staat nog gewoon gelijk op de mannen die zoeken naar een relatie en zich willen binden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:44 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
En dit. Ik zie nu al 12-jarigen in strakke hotpants en crop tops op straat lopen, wiegend met hun billen alsof ze in een club staan. Iedereen gooit zijn seksualiteit op straat. Als vrouw die er liever wat bedekter bij loopt en die uit is op een relatie sta je nu 1-0 achter. Ik denk dat er maar heel weinig mannen zijn die geen makkelijke vrouw willen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was net andersom... maar daar hadden de vrouwen dan weer geen interesse in![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was niet echt gericht op een type ofzo. Nouja niet de 'sexy' types want was toch out of their league.quote:
Wat zie jij als normaal?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was niet echt gericht op een type ofzo. Nouja niet de 'sexy' types want was toch out of their league.
Gewoon 'normale' meiden.
Keihard werken? Voor zover ik weet hoeven ze geen fuck te doen, want die vrouwen worden toch wel uitgehuwelijktquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:46 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Een goede vriendin van mij is moslima en nu al 5 jaar gelukkig getrouwd met een man die haar op handen draagt. De mannen daar moeten echt keihard werken om een vrouw voor zich te winnen en waarderen haar daardoor des te meer als ze haar eindelijk "hebben".
Je hebt het over degenen uit het Rif. Mijn vriendin heeft vier universitaire titels en haar man doet een phd. Dat is een heel andere tak moslims.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Keihard werken? Voor zover ik weet hoeven ze geen fuck te doen, want die vrouwen worden toch wel uitgehuwelijkt![]()
Maar je hebt heb ws over een andere groep moslims? ...
Verschil tussen masturbatie en seks is voor mannen wel wat groter denk ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:47 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen, ik ben ongeveer met 10 man naar bed geweest en geen enkele keer was zo goed als hoe ik het zelf doe.
Ik denk dat dat wel meevalt en door je ervaringen met je dates er te negatief tegenaan kijkt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:42 schreef PyramidSong het volgende:
Ik ben ermee bezig omdat ik merk dat de meeste 20ers alleen bezig zijn om een nieuwe kut te vinden om hun flubbertje in te proppen, in plaats van een relatie. Dus het benadeelt mij.
Zoveel verschillen mannen en vrouwen dus niet blijkt maar weerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:44 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Interesting..... jammer. Geen wonder dat je nu dus geen baat hebt jeetje zeg hahahaahquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:47 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen, ik ben ongeveer met 10 man naar bed geweest en geen enkele keer was zo goed als hoe ik het zelf doe.
I call bullshit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verschil tussen masturbatie en seks is voor mannen wel wat groter denk ik.
Dat is het mooie, de imperfecties van iemand maken diegene aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Momenteel niks meer. Ze hebben allemaal wel een gebrek
Er is zoveel fout met dit voorbeeld dat ik niet zou weten waar te beginnen...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:46 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Een goede vriendin van mij is moslima en nu al 5 jaar gelukkig getrouwd met een man die haar op handen draagt. De mannen daar moeten echt keihard werken om een vrouw voor zich te winnen en waarderen haar daardoor des te meer als ze haar eindelijk "hebben".
Ze hebben 1,5 jaar gedate en zijn uiterst serieus. Nu vind ik het ook wel iets te snel gaan, maar ik merk wel dat hij haar op handen draagt. En het zijn beiden enorm slimme, bloedmooie mensen. Echt een modelstel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er is zoveel fout met dit voorbeeld dat ik niet zou weten waar te beginnen...
Een penisvervanger is makkelijker dan een kutjesvervanger.quote:
Really? Ik denk dat de meeste mannen geen makkelijke vriendin willen. Maar met gewille meisjes gaat gewoon alles een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:44 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Meh. Ik ga maar niet eens een poging doen om dit uit te leggen, denk ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een penisvervanger is makkelijker dan een kutjesvervanger.
Komkommer koop je zo, maar een appeltaart moet nog gebakken worden.
Waarom leg je er zo de nadruk op dat hij haar op handen moet dragen in plaats van een soort wederkerigheid?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:55 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ze hebben 1,5 jaar gedate en zijn uiterst serieus. Nu vind ik het ook wel iets te snel gaan, maar ik merk wel dat hij haar op handen draagt. En het zijn beiden enorm slimme, bloedmooie mensen. Echt een modelstel.
En ja, de meeste mannen bakken er niks van in bed. Sadly.
Ik ga zo maar eens een cake bakkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Meh. Ik ga maar niet eens een poging doen om dit uit te leggen, denk ik.
Laten we het erop houden dat er voor beide zat verschillen zijn.
Geen idee hoe dat isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:58 schreef PyramidSong het volgende:
Ik mis vooral intimiteit. Klaarkomen is zo gefixt. Maar een nacht met iemand waar je van houdt is toch anders.
Zij houdt ook van hem, maar naar mijn ervaring komt dat alles voor de ander willen doen altijd van mijn kant.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom leg je er zo de nadruk op dat hij haar op handen moet dragen in plaats van een soort wederkerigheid?
Dat is de klassiek romantische man/vrouw verhouding zoals vrouwen het graag zien hequote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom leg je er zo de nadruk op dat hij haar op handen moet dragen in plaats van een soort wederkerigheid?
Dit heeft daar maar weinig weg van hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is de klassiek romantische man/vrouw verhouding zoals vrouwen het graag zien he
Oh, okay. Het kwam bijna een tikje feministisch over.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:01 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Zij houdt ook van hem, maar naar mijn ervaring komt dat alles voor de ander willen doen altijd van mijn kant.
Sommigen wel ja. De meesten houden wel van iemand met een eigen mening die ook niet te beroerd is wat tegengas te geven imho.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is de klassiek romantische man/vrouw verhouding zoals vrouwen het graag zien he
Owja anders walsen ze over je heenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh, okay. Het kwam bijna een tikje feministisch over.
[..]
Sommigen wel ja. De meesten houden wel van iemand met een eigen mening die ook niet te beroerd is wat tegengas te geven imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |