Steekwordenquote:Kazantip (Oekraïens: ) of kaZantip (Oekraïens: Z) (ook wel afgekort tot Z, aangevuld met het nummer van de editie) is een festival met elektronische muziek in de Krim, aan de kust van de Zwarte Zee. Het festival begon rond 1991 als een kleinschalig surffeest en is inmiddels uitgegroeid tot een evenement dat ruim twee weken duurt en 150.000 bezoekers trekt. De eerste edities werden gehouden bij de onafgebouwde Kerncentrale Krim. In een editie draaien op kaZantip ruim 300 dj's uit onder andere Rusland, Oekraïne en West-Europa.
huhuquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is dat een fooi van Hans Kazan of zo
Info aan OP toegevoegdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik klik wel even op de link want ik snap er niks van
Leugenquote:
Overal Oekrainense, Russische en andere welgevormde sekslustige Oost-Europese sssssssssssletjesquote:
Leugen, was een andere wijziging.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Bericht 18% gewijzigd door Dven op 25-07-2014 13:54:35 niet toen ik postte dus.
Daar kazantip voor nodig hebbenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Steekworden
Seks
Drank
Drugs
Zon
Zee
Hitte
Ook muziek
Wacht even hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:56 schreef Fatality het volgende:
Overrated feest, slecht georganiseerd en vol aggresieve Russen. De vrouwen zijn overigens niet beter dan bij een gemiddeld festival hier. Het oostblok kent betere feesten dan dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iets geen agressief feest is dan is het KaZantip wel. Opbokken, leugenaar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Waar ga jij zon, zee en hitte vandaan halen dan, broodmongool.quote:
afgelopen dagen op je zolder gezeten zeker, klapjosti?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar ga jij zon, zee en hitte vandaan halen dan, broodmongool.
Nee man, vandaar dat ik er ook van baal dat het niet doorgaatquote:
Geen zorgen, hier altijd 30 graden. Fijn dat je in de afgelopen dagen warmte en zon hebt gehad. Toch al snel 1/30e van de zomer daarin weten et spenderenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
afgelopen dagen op je zolder gezeten zeker, klapjosti?
Je leeft echter onder een steen he?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen zorgen, hier altijd 30 graden. Fijn dat je in de afgelopen dagen warmte en zon hebt gehad. Toch al snel 1/30e van de zomer daarin weten et spenderen
Nou, verhelder het dan eens, grote wijze.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |