quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:09 schreef vinnieboy het volgende:
Niet willen spuiten over de bril van Ymke
Je doelt op Brainiac?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:19 schreef RaymondK het volgende:
volledig terrechte klacht.
Ze verziekt dat hele programma
't is sowiezo geen hoogstaand programma, maar die van Top Gear heeft het nu overgenomen (of deed het al in het buitenland en dit zijn buitenlandse uitzendingen dat weet ik niet) maar is 100x beter.
Na de eerste trail/reclame die ik zag over dat hele programma vorig jaar had ik al zoiets van OKE, daar ga ik dus niet naar kijken wat irritant LOL
ach, het is wel grappig om te zien hoe mensen iets ondoordachts/fout doen of lekker snoei hard op hun muil gaan, maar idd. serieus de "sience" uitleggen is vrij kansloos.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:26 schreef thom_05 het volgende:
Programma zelf is dan ook bedoeld voor debielen.
Najah, ik vind het allemaal niet boeiend iig. Maar het lullige is dat mevrouw acteert alsof ze captain Kirk himself is...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee.
ja die vent is het wel, maar die doet ook Sience of Stupid in andere landen...
Dat heb ik dus nooit begrepen hoe mensen het lijden van iemand grappig vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ach, het is wel grappig om te zien hoe mensen iets ondoordachts/fout doen, maar idd. serieus de "sience" uitleggen is vrij kansloos.
ja die ja. is een stuk beter naar te kijkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, de Engelse versie wordt door Hammond gepresenteerd.
ja preciesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Najah, ik vind het allemaal niet boeiend iig. Maar het lullige is dat mevrouw acteert alsof ze captain Kirk himself is...
indd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:09 schreef vinnieboy het volgende:
geen hogedrukspuit van jezelf hebbenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:31 schreef wise het volgende:
[..]
indd.
met een hoge druk spuit
[ afbeelding ]
stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:29 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit begrepen hoe mensen het lijden van iemand grappig vinden.
fuckerquote:
Oh dat mag je ook doen alleen ik begrijp het niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
stel je niet zo aan.
Zolang iemand niet dood of invalide valt of grandioos gewond raakt lig ik in een stuip. Zowel op tv of als het naast me gebeurt.
nee dank jequote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:09 schreef vinnieboy het volgende:
Hoe hoog? want dat ventje is niet zo grootquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:31 schreef wise het volgende:
[..]
indd.
met een hoge druk spuit
[ afbeelding ]
Goeie inderdaad, heb je William Shatner zijn muzikale oevre ook wel eens geluisterdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Najah, ik vind het allemaal niet boeiend iig. Maar het lullige is dat mevrouw acteert alsof ze captain Kirk himself is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |