Factquote:
Meh. Als je er vroeg uit moet is het laat. Praat maar over vroeg als je meer dan 48uur wakker bent geweest.quote:
Ben ik al wel eens hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh. Als je er vroeg uit moet is het laat. Praat maar over vroeg als je meer dan 48uur wakker bent geweest.
Rustig aan, het is een tiener, de meeste tieners hebben dat en groeien er overheen. Als het blijft wordt het een stoornisje.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat jong zit gewoon uit zijn nek te lullen. 15 jaar, meerdere vriendinnetjes gehad, presenteert een radioshow en heeft sociale angst.
dit en dan slapenquote:
Het klopt gewoon niet. Hij zit ook nog eens elke nacht op internet en struint heel Fok af met zijn "sociale angst".quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rustig aan, het is een tiener, de meeste tieners hebben dat en groeien er overheen. Als het blijft wordt het een stoornisje.
Okequote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet. Hij zit ook nog eens elke nacht op internet en struint heel Fok af met zijn "sociale angst".
dat is het internet he?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet. Hij zit ook nog eens elke nacht op internet en struint heel Fok af met zijn "sociale angst".
Aandacht vragen heet dat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Blijft mooiquote:
kreeg ik vandaag al niet meerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel een beetje heel veel, volgens mij krijg je dan geen lucht meer.
Wat klopt daar niet aan dan? Ik zeg dat het kloptquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
telefoon in plasquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee, wat was het vandaag, de lucht, eten, wasverzachter?
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:22 schreef Majoraan het volgende:
[..]
telefoon in plas
hehe, sorry, ik ga maar naar bed
veel plezier!
wie weetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee, wat was het vandaag, de lucht, eten, wasverzachter?
Als 15-jarige elke nacht tot 5.00 uur 's morgens op Fok zitten?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:21 schreef Parlay het volgende:
[..]
Wat klopt daar niet aan dan? Ik zeg dat het klopt
Ze vonden het grappig op whatsup.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:22 schreef Majoraan het volgende:
[..]
telefoon in plas
hehe, sorry, ik ga maar naar bed
veel plezier!
Als je een aanval krijgt, weet je dan waar het door komt vaak of moet je dan ook nog gaan nadenken wat het dan kan zijn. Lijkt me behoorlijk kut ook. Respect voor je all the way.quote:
kan van alles zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je een aanval krijgt, weet je dan waar het door komt vaak of moet je dan ook nog gaan nadenken wat het dan kan zijn. Lijkt me behoorlijk kut ook. Respect voor je all the way.
Wat is er mis om een nachtmens te zijn? Daarbij is het niet alleen de sociale angst maar heb ik ook al jaren van dwanghandelingen en gedachten. Wat is er mis met een radioshow? Ik praat letterlijk tegen een muur als ik door de microfoon praat?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als 15-jarige elke nacht tot 5.00 uur 's morgens op Fok zitten?
Zoveel last hebben van sociale angst dat hij een psychiater moet zien maar wel op zijn vijftiende meerdere vriendinnetjes hebben gehad en een eigen radioshow? Vind je dat niet een beetje ongeloofwaardig?
Filter al die vriendinnetjes eruit en je houd een jongen met een sociale fobie over die zich verschuilt op internet en achter zijn radioshow. Man, ik ken er zat die zo zijn of waren eigenlijk. Zo laat in de nacht......het is vakantietijdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als 15-jarige elke nacht tot 5.00 uur 's morgens op Fok zitten?
Zoveel last hebben van sociale angst dat hij een psychiater moet zien maar wel op zijn vijftiende meerdere vriendinnetjes hebben gehad en een eigen radioshow? Vind je dat niet een beetje ongeloofwaardig?
Gelukkig maar dat je die dan weet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:25 schreef isax het volgende:
[..]
kan van alles zijn.
gewoon puffer nemen en plat gaan als het erg is.
zorgen dat je goed ademt want anders heb je er later last van.
ik weet de meeste triggers wel hoor.
Yvonne natuurlijkquote:
Goed en kort omschreven.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
Filter al die vriendinnetjes eruit en je houd een jongen met een sociale fobie over die zich verschuilt op internet en achter zijn radioshow. Man, ik ken er zat die zo zijn of waren eigenlijk. Zo laat in de nacht......het is vakantietijd
Gezondheidquote:
quote:
Ik hou van samenvattingen, scheelt een hoop tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |