Op vrijdag 25 juli 2014 00:31 schreef ChocoFan het volgende:Ok dan, maar niet gaan zeiken dan dat ik weer dingen ga uitleggen.
Ik heb wel degelijk kennis alleen niet op papier.
Ja ik heb LBO gedaan, maar ten tijde van school had ik wel wat anders aan mijn hoofd dan leren.
Ik heb 18 jaar meegedraaid in een eigen bedrijf in de transport sector. Ik was getrouwd met de zoon van de baas. Van ieder onderdeel in de transport weet ik wel iets, sommige dingen meer dan andere dingen. Mijn bezigheden in die tijd bestond uit gesprekken voeren met directeuren van andere bedrijven, of van banken, of van vrachtwagen dealers. Boekhouding, administratie, rijden, planning, ik heb bijna alles gedaan. Als ik dom was geweest was ik nooit serieus genomen in die tijd.
Ook ben ik in het bezit geweest van 2 eigen huizen en ik heb alles zelf geregeld met notarissen en dergelijke. Ook hierbij is het niet handig als je dom bent.
En met mijn scheiding kwam ook mijn ex man erachter dat ik dus niet zo dom was als hij dacht, tevens ook zijn vader.
Dat ik nu door omstandigheden thuis zit en mijn vertier zoek op internet maakt mij niet tot een bepaald niveau.
Voor nu even genoeg getypt.
Vragen staat vrij. En wat mensen met deze informatie doen boeit me gewoon echt niet.
18 jaar in een mannen wereld, ik ben echt wel wat gewend.