Als je het niet wil zeggen, zeg je het niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar je gelooft niets wat ik zeg, waarom zou ik je dat dan uitleggen?
Dan moet ik heel veel moeite gaan doen voor iets wat ik niet belangrijk vind om te bewijzen.
Het is juist prima als mensen denken dat ik dom ben.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik denk dat bacon meer ziet denkt en doorziet dan hij emotioneel laat blijken ten opzichte van jouw.
Nope.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:23 schreef Pavement het volgende:
kan je iemand het zien als je m quote in kpd terwijl ze daar geen toegang tot hebben ?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:25 schreef sararaats het volgende:
Slapen poging 2, ik werd wakker door iets in m'n keel
En topic is al veel..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou hier geen poll voor openen.
surfbabequote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat we niet helemaal op dezelfde golflengte zitten.
quote:
Opgelost.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:30 schreef Braindead2000 het volgende:
* Braindead2000 begint aan zijn tweede drankje en zal een poging wagen om dit topic naar een hoger niveau te brengen.
Ik wist dat je het toch zou gaan uitleggen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok dan, maar niet gaan zeiken dan dat ik weer dingen ga uitleggen.
Goed hè maar dit was echt de laatste keer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wist dat je het toch zou gaan uitleggen.
kwam door jouwquote:
Ik ga dit niet eens lezen. TMI.quote:
Zonnestraaltje.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik dat doe, ga ik een beetje huilen .....
Ik waarschuw niet zonder reden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik dat doe, ga ik een beetje huilen .....
Waar uit?quote:
weet ik t, snap t zelf niet meer ook niet.quote:
ik dip m wel ff in de nutella heurquote:
Mwah, matige sollicitatiebrief .... en bij twijfel kiezen wel toch liever voor lekkere wijvenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
Ok dan, maar niet gaan zeiken dan dat ik weer dingen ga uitleggen.
Ik heb wel degelijk kennis alleen niet op papier.
Ja ik heb LBO gedaan, maar ten tijde van school had ik wel wat anders aan mijn hoofd dan leren.
Ik heb 18 jaar meegedraaid in een eigen bedrijf in de transport sector. Ik was getrouwd met de zoon van de baas. Van ieder onderdeel in de transport weet ik wel iets, sommige dingen meer dan andere dingen. Mijn bezigheden in die tijd bestond uit gesprekken voeren met directeuren van andere bedrijven, of van banken, of van vrachtwagen dealers. Boekhouding, administratie, rijden, planning, ik heb bijna alles gedaan. Als ik dom was geweest was ik nooit serieus genomen in die tijd.
Ook ben ik in het bezit geweest van 2 eigen huizen en ik heb alles zelf geregeld met notarissen en dergelijke. Ook hierbij is het niet handig als je dom bent.
En met mijn scheiding kwam ook mijn ex man erachter dat ik dus niet zo dom was als hij dacht, tevens ook zijn vader.
Dat ik nu door omstandigheden thuis zit en mijn vertier zoek op internet maakt mij niet tot een bepaald niveau.
Voor nu even genoeg getypt.
Vragen staat vrij. En wat mensen met deze informatie doen boeit me gewoon echt niet.
18 jaar in een mannen wereld, ik ben echt wel wat gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |