Meisje die ik ken die had die gratis boekjes ook besteld. Die kwamen vanuit Egypte en toen ze ze had ontvangen had ze een briefje met allemaal rare tekens erop, ze was ermee naar de Imaam gegaan bleek te gaan om si7rquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ohzo. Bij ons is dat gewoon magie. zeg je ook wanneer je op tv goochelaars ziet.
Maar hoe is dat bewezen?
Leeft ze nog?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Meisje die ik ken die had die gratis boekjes ook besteld. Die kwamen vanuit Egypte en toen ze ze had ontvangen had ze een briefje met allemaal rare tekens erop, ze was ermee naar de Imaam gegaan bleek te gaan om si7r
En ik las er later ook meerdere over op fora. Echt eng.
Weird.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Meisje die ik ken die had die gratis boekjes ook besteld. Die kwamen vanuit Egypte en toen ze ze had ontvangen had ze een briefje met allemaal rare tekens erop, ze was ermee naar de Imaam gegaan bleek te gaan om si7r
En ik las er later ook meerdere over op fora. Echt eng.
Nee, dat boek van Karen Armstrong gaat over de algemene geschiedenis van de Islam, vanaf de tijd van de Profeet tot aan onze tijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Komt dat niet op hetzelfde neer als die andere die ik heb gekocht?
Toch niet ook de mijne ofzo...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:23 schreef Crip het volgende:
Over gratis quran en islamitische boeken gesproken. Wisten jullie dat er een tijd was dat je die gratis kon bestellen op internet? Uit Saudi Arabië ofzo. Ik had die boeken bijna besteld maar ik had er geen goed gevoel bij.. en even later werd er allemaal si7r gevonden in die boekjes. Veel zijn daar (permanent) ziek van geworden.
Ik moest daar opeens aan denken, zo eng. Astarfigullah.
Je komt bij mij niet bezeten overquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Toch niet ook de mijne ofzo...
Jij hebt al!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet. Geef dan ook eens gratis aan mij.
Heb deze: http://shop.al-yaqeen.com(...)oduct&product_id=369
En zijn niet alle vrouwen per definitie bezeten?quote:
jij hebt die van jacob blom wss van gratiskoran.nl is niks mis mee vergeet ook nie doneren enzoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Toch niet ook de mijne ofzo...
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En zijn niet alle vrouwen per definitie bezeten?
Ga vooral zo dooooor. Kijken wat voor boeken ik jou ga versturen.ūquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:42 schreef Santello het volgende:
[..]
Je bent veranderd man. Vroeger was je niet zo
Ik blijf liever ver weg van Utopiashitquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:51 schreef isax het volgende:
[..]
UTO / [UTOPIA SC #413] Goed topic.
aardappels genoeg daar. kom tot zien!
Amen broer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik blijf liever ver weg van Utopiashit
geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:52 schreef Santello het volgende:
[..]
maar kom je mede moslim steunen bij utopia.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Bedoel je die Koerd? Ravi ofzo?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:59 schreef isax het volgende:
[..]
maar kom je mede moslim steunen bij utopia.
die doet ook ramadan. suikerfeest enzo
Ik weet niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:59 schreef isax het volgende:
[..]
maar kom je mede moslim steunen bij utopia.
die doet ook ramadan. suikerfeest enzo
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:39 schreef isax het volgende:
[..]
on it
de ramadan laat ik met rust hoor. engerds.
Weet ik veel wie jou heeft uitgescholden. Beetje met rare intenties en een tweede gezicht hier lopen postenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:04 schreef isax het volgende:
[..]
ja hey laatste keer werd ik uitgescholden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |