Dus niet echt goed gezocht. Past wel aardig in je plaatje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nooit echt voor een cursus gevraagd, maar het werd me aangeboden toen ik bij zo'n psycholoog kwam waar de huisarts mij naartoe stuurde.
Geen idee dat daar cursussen voor waren, zijn er dan meer mensen in mijn situatie?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus niet echt goed gezocht. Past wel aardig in je plaatje.
Ja, dat zou kunnen....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk trouwens dat je wel een aardig probleem zult hebben op op het mbo te komen, zonder startkwalificatie. Vroeger moesten ze iedereen zo'n beetje toelaten op niveau 1, maar gezien jouw voorgeschiedenis kon dat met de nieuwe regels wel eens heel lastig blijken.
Denk je dat jij de enige bent in jouw situatie?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:39 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Geen idee dat daar cursussen voor waren, zijn er dan meer mensen in mijn situatie?
Ik dacht dat ik professionele hulp nodig had dus ging ik naar een psycholoog.
Verstandelijke beperking gaat wel erg ver....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denk je dat jij de enige bent in jouw situatie?
Voor mensen met een verstandelijke beperking is een vrij veel aanbod op het gebied van sociale vaardigheden en vriendschappen aangaan/onderhouden.
Ik wil zeker niet opscheppen, maar ik vind toch dat ik behoorlijk wat dingen heb geleerd over de jaren op gebieden waar je toch meer dan een verstandelijke beperking voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik wil wel en vind het ook goed bedoeld maar ik kan niet solliciteren op een baan op een hoger niveau dan ik heb.
Ik probeer van alles heb SEO geprobeerd website gebouwd social media affiliate marketing adsense amazon ebay marktplaats etc.
Ook SEA en dergelijke zonder success enige success dat ik heb gehad is goldfarmen op diablo 3 daar verdiende ik jaren geleden mijn geld mee paar duizend per maand met een paar uur werk per week.
Zelfstandig heb ik bijna alles geprobeerd maar paar jaar verder niks aan over gehouden is allemaal op zo ongeveer.
Ik heb geen verstandelijke beperking ik heb een leerstoornis.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:53 schreef Lienekien het volgende:
Met jouw dramatische schoolcarrière kun je moeilijk zeggen dat er niks aan de hand is. Een beperking is dan niet zo'n vreemde gedachte. En via een intakegesprek zou je waarschijnlijk wel bij zo'n cursus of project in kunnen stromen.
Ik snap trouwens ook niet dat je alleen via eigen initiatief via de huisarts bij hulpverlening terecht bent gekomen. Je scholen en/of je ouders hadden je allang en veel eerder op zijn minst bij het schoolmaatschappelijk werk moeten aanmelden.
Bij de blokker hebben ze nog een aanbieding.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom ik medische hulp moet zoeken....
Verder wil ik een minimumloon baan of uitkering en een vriendin en wat vrienden.
Erg nuttig dit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
Bij de blokker hebben ze nog een aanbieding.
Eerder jaren enige probleem wat ik daarmee heb is dat de meeste studenten willen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:19 schreef kree het volgende:
TS. Waarom zoek je om te beginnen niet eens een vakantiebaantje?
Het is vakantietijd dus er zal vast wel iets tijdelijks te vinden zijn. En ook waar niet perse om papieren wordt gevraagd.
Dan maak je in ieder geval een eerste opstapje.
Want zeker als je zoals je zegt al maanden binnen zit dan zal dat al lastig genoeg zijn lijkt me.
Studenten is vooral een noemer voor goedkope krachten die ze makkelijk weer kwijt kunnen na de vakantie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Eerder jaren enige probleem wat ik daarmee heb is dat de meeste studenten willen.
En natuurlijk dat ik erg veel problemen het om sociaal mee te komen.
Zal wel kijken of er hier wat vakantie baantjes zijn maar vrees het ergste.
Begrijp ik maar ze vragen ook overal minimaal havo/mbo.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
Studenten is vooral een noemer voor goedkope krachten die ze makkelijk weer kwijt kunnen na de vakantie.
Zou me daar niet te blind op staren als ik jou was.
Daarom zeg ik ook zie het als opstapje. Het helpt al als je een beetje in een werkruimte komt en zo doe je ook weer wat contacten op.
Gewoon zeggen dat je tijdelijk gestopt bent en na de vakantie weer aan en opleiding gaat beginnen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Begrijp ik maar ze vragen ook overal minimaal havo/mbo.
Hm k.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je tijdelijk gestopt bent en na de vakantie weer aan en opleiding gaat beginnen.
Zou verder niet uitweiden over het waarom zeg dat de richting je niet lag ofzo.
Ze trekken dat toch niet na voor simpele vakantiebaantjes.
Ja weet ik, aangezien jij doet alsof het je komt aanwaaien. Dat je gepest bent of een klote historie hebt gehad is geen excuus voor de situatie waar je nu in zit.quote:
The fuck?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:36 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja weet ik, aangezien jij doet alsof het je komt aanwaaien. Dat je gepest bent of een klote historie hebt gehad is geen excuus voor de situatie waar je nu in zit.
Je durft geen confrontatie aan met jezelf en blijft lekker wegkwijnen in zelfmedelijden.
Ik geloof niet dat ik ergens zeg dat jij een verstandelijke beperking hebt, maar dat er cursussen zijn waar jij mogelijk met je leerstoornis of je contactstoornis ook geschikt voor zou zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb geen verstandelijke beperking ik heb een leerstoornis.
Je denk echt dat iemand die verstandelijk beperkt is complexe onderwerpen als SEO begrijpt?
Ik heb een tijdje java gedaan dat is een programmeer taal niet al te complex maar toch.
Ben zelf nu bezig een nieuwe taal op te pakken denk aan C++ en dergelijke maar daar zal ik niet veel geld aan verdienen het is meer een interesse.
Dat ik niet goed ben in bepaalde dingen zoals school betekend niet dat ik niets kan ik zou in principe een goed maandelijk loon kunnen verdienen maar tot nu toe is het mij te wisselvallig.
Als je nog steeds denkt dat ik verstandelijk beperkt ben raad ik je eens aan naar zo'n plaats te gaan waar zulke mensen komen zul je denk ik begrijpen dat dat totaal anders is dan een lichte leerstoornis.
Ik voel me toch behoorlijk beledigd als dat word gezegd ik weet dat ik problemen heb en niet de slimste ben maar ik doe toch mijn best en dan zeggen dat ik verstandelijk beperkt ben....
Terwijl ze me afwijzen voor een wajong en uitkering.
Het is vooral dat TS wel een idee heeft wat ie zou willen (bereiken). Maar dat hij niet weet hoe er te komen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:36 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja weet ik, aangezien jij doet alsof het je komt aanwaaien. Dat je gepest bent of een klote historie hebt gehad is geen excuus voor de situatie waar je nu in zit.
Je durft geen confrontatie aan met jezelf en blijft lekker wegkwijnen in zelfmedelijden.
Lijkt er toch wel erg op.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ergens zeg dat jij een verstandelijke beperking hebt, maar dat er cursussen zijn waar jij mogelijk met je leerstoornis of je contactstoornis ook geschikt voor zou zijn.
Het wordt me hierboven allang duidelijk dat jij je voortdurend afwisselend bijzonder hulpeloos/hopeloos voordoet, om dan weer te betogen dat je heus heel veel kunt.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denk je dat jij de enige bent in jouw situatie?
Voor mensen met een verstandelijke beperking is een vrij veel aanbod op het gebied van sociale vaardigheden en vriendschappen aangaan/onderhouden.
Ja, en wat schreef ik in mijn post daarna?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:43 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Lijkt er toch wel erg op.
Ik zeg dat ik veel doe en heb geprobeerd maar het een wisselend inkomen is en ik niet voor een baas kan werken op dat gebied omdat voor programmeer taal gerelateerde banen ze minimaal hbo/wo studies vragen en vaak een aantal jaar ervaring.
Zelfde voor SEO/SEA gerelateerde banen.
Ze vragen zelf voor de simpelste banen minimaal mbo gewoon omdat het kan.
Kortom ik kan het wel maar heb het diploma niet om een vast inkomen te krijgen.
[..]
En een leerstoornis, die je zegt te hebben, vind je dat geen beperking?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:53 schreef Lienekien het volgende:
Met jouw dramatische schoolcarrière kun je moeilijk zeggen dat er niks aan de hand is. Een beperking is dan niet zo'n vreemde gedachte. En via een intakegesprek zou je waarschijnlijk wel bij zo'n cursus of project in kunnen stromen.
Ik snap trouwens ook niet dat je alleen via eigen initiatief via de huisarts bij hulpverlening terecht bent gekomen. Je scholen en/of je ouders hadden je allang en veel eerder op zijn minst bij het schoolmaatschappelijk werk moeten aanmelden.
En dit? Hoe rijm je dat met je programmeerinspanningen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wat moet je als broodbakker dan?
En dan nog ik denk dat dat toch wel boven mijn niveau is.
Lopende band werk of vakken vullen heb ik al moeite mee.
Nee ik heb problemen met contact en met het leren van dingen op een bepaalde manier zoals in het onderwijs als ik een methode op een forum leer om bijvoorbeeld toe te passen in de SEO etc leer ik vaak sneller dan andere mensen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en wat schreef ik in mijn post daarna?
[..]
En een leerstoornis, die je zegt te hebben, vind je dat geen beperking?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:53 schreef Lienekien het volgende:
Een beperking is dan niet zo'n vreemde gedachte.
Ik heb problemen met alles wat ik moet leren op een manier die ik niet zelfstandig alleen kan uitvoeren ik kan ook niet goed met de meeste lesboeken omgaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dit? Hoe rijm je dat met je programmeerinspanningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |