Maar begin vooral niet over metal, want dan ben je aan het stereotyperen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:53 schreef deadprez het volgende:
GhpH is gearriveerd, inb4 pagina's lang nutteloze discussies over drugsgebruik.
Meid toch.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:54 schreef GhpH het volgende:
[..]
Tja bij dit soort kneuzen werkt dat toch niet. Want domme mensen zien niet in dat ze dom bezig zijn dus ze kosten me teveel tijd.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar begin vooral niet over metal, want dan ben je aan het stereotyperen.
Wat een baggervergelijkingquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar begin vooral niet over metal, want dan ben je aan het stereotyperen.
Waaruit blijkt dat precies?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat een baggervergelijking
Het is duidelijk dat zijn gebruik niet recreatief is maar puur verslaafd.
Alles wat niet in jouw straatje past is bagger, drogredenering etc. etc.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat een baggervergelijking
Het is duidelijk dat zijn gebruik niet recreatief is maar puur verslaafd.
Ad hominem!!!einzzquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Alles wat niet in jouw straatje past is bagger, drogredenering etc. etc.
Jammer dat je niet tegen de waarheid kan maar het is toevallig zo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Alles wat niet in jouw straatje past is bagger, drogredenering etc. etc.
Het enige dat ik eruit haal is dat hij zichzelf een echte hardjunk noemt. Voor het geval dat niet helemaal duidelijk was voor je; dat is hoogstwaarschijnlijk niet serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Lees de OP. Begrijpend lezen is niet je sterkste vak?
Als hij het niet zo bedoeld moet hij het niet zo schrijven. Daarbij is de OP nogal zonder veel intelligentie opgesteld. Het moge duidelijk zijn dat het hier gaat om aandacht zoeken ipv echt een probleem te hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het enige dat ik eruit haal is dat hij zichzelf een echte hardjunk noemt. Voor het geval dat niet helemaal duidelijk was voor je; dat is hoogstwaarschijnlijk niet serieus bedoeld.
ey dikke belg, ga ergens anders zielig doenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:41 schreef Spongeboss het volgende:
Drugs nodig hebben om het leuk te hebben en plezier te maken breng eens wat kleur in je lege leven man.Ik kan het gezellig hebben zonder drugs of alcohol.
Je zit hier in KLB hè.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als hij het niet zo bedoeld moet hij het niet zo schrijven. Daarbij is de OP nogal zonder veel intelligentie opgesteld. Het moge duidelijk zijn dat het hier gaat om aandacht zoeken ipv echt een probleem te hebben.
Ik vind het zo dus het is zoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jammer dat je niet tegen de waarheid kan maar het is toevallig zo.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:01 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ey dikke belg, ga ergens anders zielig doen
Ok als zelfvergiftiging de normale gang van zaken is dan doe je toch wat je niet laten kanquote:
Ja haha wat dat doet iedere drugsgebruiker toch ahahaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ok als zelfvergiftiging de normale gang van zaken is dan doe je toch wat je niet laten kan
Even een vraagje. Gebruik jij op dagelijkse basis de uitdrukking #YOLO ? Het antwoord hierop helpt me nogal om je intelligentie alleszins te evalueren.
You go bossquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:41 schreef Spongeboss het volgende:
Drugs nodig hebben om het leuk te hebben en plezier te maken breng eens wat kleur in je lege leven man.Ik kan het gezellig hebben zonder drugs of alcohol.
quote:
Elke drugs, ook al is het maar een kleine dosis, doet kleine schade. Dit kan zich ophopen naarmate je het meer gebruikt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja haha wat dat doet iedere drugsgebruiker toch ahaha [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus jij leeft enkel gezond? Geen fastfood, frisdrank, alcohol etc. Alleen je dagelijkse portie schijf van 5? Ik geniet liever van het leven ook al is dit in de wetenschap dat ik dan eventueel een jaartje of wat minder leef.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ok als zelfvergiftiging de normale gang van zaken is dan doe je toch wat je niet laten kan
Even een vraagje. Gebruik jij op dagelijkse basis de uitdrukking #YOLO ? Het antwoord hierop helpt me nogal om je intelligentie alleszins te evalueren.
Inderdaad, beter gaan jullie weg. Doei.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |