niets zo lekker als een drugs de melangequote:Op donderdag 24 juli 2014 23:41 schreef Spongeboss het volgende:
Drugs nodig hebben om het leuk te hebben en plezier te maken breng eens wat kleur in je lege leven man.Ik kan het gezellig hebben zonder drugs of alcohol.
Heet jij toevallig Mirjam en heb je een pittig kapsel?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:41 schreef Spongeboss het volgende:
Drugs nodig hebben om het leuk te hebben en plezier te maken breng eens wat kleur in je lege leven man.Ik kan het gezellig hebben zonder drugs of alcohol.
Nee dat heb ik niet haha ik doe wel gewoon ben gek genoeg van mezelf.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:43 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Mirjam en heb je een pittig kapsel?
zulke mensenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:41 schreef Spongeboss het volgende:
Hahaha ketamine wordt juist veel door die types gebruikt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:43 schreef .sfinx het volgende:
alleen wiet doe ik niet aan, dat is voor krakerjunks
Ik ook. Maar met is (soms) nog leuker!quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:41 schreef Spongeboss het volgende:
dronken worden zonder alcohol te nuttigen en uiteraard lekker spacenquote:
Dat denk je, omdat je geen referentie hebt hoe het MET druks isquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:41 schreef Spongeboss het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:52 schreef GhpH het volgende:
Junkmaar heb al vaker gezien dat jij geen enkele vorm van intelligentie vertoont. Alleen maar stoer proberen te doen
Tja bij dit soort kneuzen werkt dat toch niet. Want domme mensen zien niet in dat ze dom bezig zijn dus ze kosten me teveel tijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:53 schreef deadprez het volgende:
GhpH is gearriveerd, inb4 pagina's lang nutteloze discussies over drugsgebruik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |