We hebben nu Utopiaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Klopt prachtige televisie, jammer dat dat niet meer gemaakt wordt. Prachtig gewoon.
Utopia haalt het nog niet bijna bij probleemwijken, en eerlijk gezegd volg ik het totaal niet.quote:
Ik denk dat ze echt top kijkcijfers zouden behalen met zo'n soort programma, iets wat sbs wel kan gebruiken, ik ga morgen polsen bij John de Mol!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Klopt prachtige televisie, jammer dat dat niet meer gemaakt wordt. Prachtig gewoon.
Ja probleemwijken jammer dat het gewoon voorbij is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:47 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt top kijkcijfers zouden behalen met zo'n soort programma, iets wat sbs wel kan gebruiken, ik ga morgen polsen bij John de Mol!
Die heeft wel een neusje voor kwaliteits tv
Wat me ook wel bruut lijkt is om te kijken wat er zoveel jaar na dato van geworden is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja probleemwijken jammer dat het gewoon voorbij is.
Zo blijf ik niet leven, ik heb geen banknummer niets, hij regelt alles.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:49 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Wat me ook wel bruut lijkt is om te kijken wat er zoveel jaar na dato van geworden is.
Ik heb ooit een filmpje van Kees Kankerkachel over PSV gezien, en die van net dan maar dat was het wel.
haha Bazen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zo blijf ik niet leven, ik heb geen banknummer niets, hij regelt alles.
Hij is echt een baas, zoon John is ook wel baas.quote:
haha ik heb wel BLO gehad, maar zo gek ben ik niet, pricelessquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hij is echt een baas, zoon John is ook wel baas.
Nice.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:56 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
haha ik heb wel BLO gehad, maar zo gek ben ik niet, priceless![]()
Heb topicje aangemaakt in KLB.
Bezint eer ge begint en dat doe ik altijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:56 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
haha ik heb wel BLO gehad, maar zo gek ben ik niet, priceless![]()
Heb topicje aangemaakt in KLB.
hahahaha,quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bezint eer ge begint en dat doe ik altijd.
Ik vind hem denk i kde grootste baas in probleemwijken vraag me af hoe het nu met hem is. Zou hem zo 50 euro overmaken.quote:
Dit is de minst grote, hij had ontucht gepleegd met zijn stiefdochterquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik vind hem denk i kde grootste baas in probleemwijken vraag me af hoe het nu met hem is. Zou hem zo 50 euro overmaken.
Nee, kan nietquote:
Ze kan niet op 2 plekken tegelijk zijn natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:20 schreef Spongeboss het volgende:
En zijn dochter moet het land uit ze hebben onze mensen vermoord ONZE MENSEN!! WEG MET DIE GASTEN.
Ik vraag me af of de gasten die die raketten afschoten nu bij Putin op het matje zitten of al dood zijn gemaakt, want kan me niet voorstellen dat Putin blij is met zo'n blunder.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:24 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Die is al op de vlucht geslagen die dochter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |