GeilGezellig, gaan we dan ook je meeuw voeren, dan neem ik wel brood mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kom een keer wat drinken bij mij op mijn dak
Ja snap ik ook niet, dat zie je veel bij die mutsen die aan gezond doen enz. drijft er ineens komkommer in water en dan denk ik gelijk een citroen lijkt me dan beter, maar ja. Dat ben ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:20 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Komkommer in water wat heeft dat voor nut? Komkommer geeft toch helemaal geen smaak af?
Meeuwen zijn er nu nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
GeilGezellig, gaan we dan ook je meeuw voeren, dan neem ik wel brood mee.
Nu we het toch over drank hebben. Wat is je lievelings-cocktail?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet, dat zie je veel bij die mutsen die aan gezond doen enz. drijft er ineens komkommer in water en dan denk ik gelijk een citroen lijkt me dan beter, maar ja. Dat ben ik.
Daar heb ik al helemaal geen verstand van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:23 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Nu we het toch over drank hebben. Wat is je lievelings-cocktail?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heb ik al helemaal geen verstand van.![]()
Als het maar zoet is, dan is het al snel goed bij mij, vrouw hè
Dan drink je graag kriek?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heb ik al helemaal geen verstand van.![]()
Als het maar zoet is, dan is het al snel goed bij mij, vrouw hè
Dat zag ikquote:
Ga je gangquote:
Het bier kriek.quote:
Wees blij, ik vergeet ook de meest debiele posts.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
Flesje water in de vriezer leggen en dan vergeten.![]()
Volgens mij ben ik niet de eerste en was er van de week ook al iemand die dat had gedaan hier.![]()
Kweet alleen niet meer wie.
Dan heb jij het helemaal makkelijk aangezien hier bijna alles debiel is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij, ik vergeet ook de meest debiele posts.
Mijn SC Appquote:
Bier bah.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:31 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Het bier kriek.
Das een typische vrouwendrank in belgie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |