Geil voor jou, ik wil in een jacuzzi met 2 mannen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
precies, en een jacuzzi met twee fijne buurvrouwen is nog nét wat leuker en ontspannener met een lflesje erbij. Plop!
Het kan wel 'stroef' zijn in water, zeg maar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geil voor jou, ik wil in een jacuzzi met 2 mannen.
Ik had het shotje gejat van mijn tieners en kreeg een wodka sju om het weg te spoelen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:03 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Dan moet jeje wodka in de vriezer steken dan word hen soort van siroop en is ie helemaal niet straf.
Geef mij maar Gin met fanta ik mag geen tonic dat is me te bitter.quote:
In het water is voorspel, het echte werk wordt dan ergens anders afgemaakt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kan wel 'stroef' zijn in water, zeg maar.
Zoals ik al zei liever gin fanta dan met tonic. Tonic is te bitter voor me.quote:
souryquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:09 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Zoals ik al zei liever gin fanta dan met tonic. Tonic is te bitter voor me.
Maar als je een echte baas bent. Met welk merk van tonic drink je hem dan?
En een echte gin tonic drinker doet er een schijfje een groente bij. Welke groente is dat dan?quote:
citroenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:12 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En een echte gin tonic drinker doet er een schijfje een groente bij. Welke groente is dat dan?
Puuut fout. Normaal is dat met een schijfje komkommer.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:14 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Puuut fout. Normaal is dat met een schijfje komkommer.
Komt dat niet doordat jij in belgie woont, misschien is het daar anders.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:14 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Puuut fout. Normaal is dat met een schijfje komkommer.
Google het maar eens. Mijn ouders hebben een taverne en als ze gin tonic vragen is dat met fever tree tonic en een schijfje komkommer.quote:
Dat kan dat weet ik niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Komt dat niet doordat jij in belgie woont, misschien is het daar anders.
Hier krijg je volgens mij bijna overal citroen bij.
Dat moeten ze helemaal zelf weten natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:16 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Google het maar eens. Mijn ouders hebben een taverne en als ze gin tonic vragen is dat met fever tree tonic en een schijfje komkommer.
Ja ik weet ook niet waarom ze het doen. Het is niet dat die komkommer enige smaak zal afgeven tegenover een schijfje citroen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat moeten ze helemaal zelf weten natuurlijk
Ik ook niet goed want ik drink bijna geen alcohol.quote:
Kom een keer wat drinken bij mij op mijn dakquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet goed want ik drink bijna geen alcohol.
Ik kan me dat alleen herinneren van vroeger, overal citroen bij.
Komkommer doe je in water tegenwoordig, dat weet ik dan weer wel, ook al heb ik dat nog nooit gedaan.
Komkommer in water wat heeft dat voor nut? Komkommer geeft toch helemaal geen smaak af?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet goed want ik drink bijna geen alcohol.
Ik kan me dat alleen herinneren van vroeger, overal citroen bij.
Komkommer doe je in water tegenwoordig, dat weet ik dan weer wel, ook al heb ik dat nog nooit gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |