SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot die 0-2 best prima, daarna alleen maar Groningen in de aanval.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Rasmus Pirlo strooit met passesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Goodwillie erin
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar blijft die optelsom pingel nou
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beste is er wel af bij Groningen nu.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
71k volgens futbin?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net een single match gedaan. Ik snap nu waarom je gerust VI erbij kunt kijken. Wat was die kerel slecht zeg![]()
![]()
6e penaltyclaim al deze wedstrijd van Groningen. Het is net Real Madrid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb een driehoekje nodig voor in 4222. Wil gaymar in de spits hebben maar wie cdm en cam?
- mascheranus en di maria/alexis
- song en alexis?![]()
![]()
Flood lijkt op die gast van Shaun of the deadAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
RIP winstreak
Echt frustrerend..zo'n lange streak en die gaat kapot omdat iemand achterin rond gaat tikken de laatste 20 minuten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
89 rodriguez beviel goed. lekker wendbaar, goed schot.
Het triple link duo Silva Luiz was echter iets minder voor mijn speelstijl. met de anus open.
Misschien ook de ALJ spelers maar eens de deur uit doen
nog meer van dit soort league's ? Ds2?
[ Bericht 39% gewijzigd door FCsuarez op 24-07-2014 22:38:52 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat voor soort leagues? En waar is iedereen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:13 schreef FCsuarez het volgende:
89 rodriguez beviel goed. lekker wendbaar, goed schot.
Het triple link duo Silva Luiz was echter iets minder voor mijn speelstijl. met de anus open.
Misschien ook de ALJ spelers maar eens de deur uit doen
[ afbeelding ]
nog meer van dit soort league's ? Ds2?![]()
gewoon van die leagues waar non rare silvers zomaar enorm duur kunnen zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor soort leagues? En waar is iedereen?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
die belg met die vraagintro en dan wat weet ej van curlingquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor soort leagues? En waar is iedereen?baas
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nu ik single matches doe voel ik me ook goedNet als met bronzen teams spelen, omdat je dan de allerslechtste tegenstanders in FUT treft
![]()
Leukste potje was wel tegen iemand met de teamnaam: Weltmeister 2014. Alle Duitse TOTS kaarten, iMotm kaarten, 90 Klose en een zilveren linksback.
2-1 gewonnen, beslissende doelpunt gemaakt met Schurrle. Ja. Dat was lachen.![]()
dijenkletser hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:14 schreef Toefjes het volgende:
Leukste potje was wel tegen iemand met de teamnaam: Weltmeister 2014. Alle Duitse TOTS kaarten, iMotm kaarten, 90 Klose en een zilveren linksback.
2-1 gewonnen, beslissende doelpunt gemaakt met Schurrle. Ja. Dat was lachen.
#FreeTrapz![]()
Gaat echt nergens over idd. Had laatst het idee dat het niveau nog best oke was..kwam toen ook keer op keer tegen een miljoenenteam, maar dat blijkt echt toeval te zijn. Helaas wel een quitfeest. Paar keer quit bij 1-0, regelmatig bij 2-0 ook..Jammer is dat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:10 schreef Toefjes het volgende:
Nu ik single matches doe voel ik me ook goedNet als met bronzen teams spelen, omdat je dan de allerslechtste tegenstanders in FUT treft
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Liga MX zou kunnen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon van die leagues waar non rare silvers zomaar enorm duur kunnen zijn![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:10 schreef Toefjes het volgende:
quote:![]()
Nou, hij deed bij de 1-1 de Gangnam style celebration. Stuurde ik na mijn victorie: Wooop Wooop Gangnam Stylequote:
haha![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, hij deed bij de 1-1 de Gangnam style celebration. Stuurde ik na mijn victorie: Wooop Wooop Gangnam Style
haha
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
[..]
Nou, hij deed bij de 1-1 de Gangnam style celebration. Stuurde ik na mijn victorie: Wooop Wooop Gangnam Style
haha![]()
![]()
Ik speelde tegen iemand met als teamnaam BETTER THAN YOU. Nou ja, ik stond ineens 2-0 achter maar hij had Willy op goal en die bakte er niks van. Dus het werd 2-3 voor mij. Hij bracht Enyeama in en ik scoorde met mijn RB door om hem heen te lopen en de bal erin te schietenVervolgens de 2-5 en toen volgde er een ragequit.
![]()
[..]
hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Redactie Sport1 @SPORT1_nl · 2 uur
(1/2) Komende nacht om 02.00 uur kun je genieten van het eerste duel van de International Champions Cup: AC Milan-Olympiakos. Verder de...
edactie Sport1 @SPORT1_nl · 2 uur
(2/2) komende dagen: Roma-ManUtd, Inter-Real, ManCity-Milan, Liverpool-Olymp, Inter-ManUtd, Roma-Real, ManCity-Liverp http://video.sport1.nl, dat zijn de mooiere wedstrijden
![]()
Echt genieten ja zonder heel veel internationals en met veel wissels, jeugdspelers en zonder belangenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:19 schreef Alovenac het volgende:
Redactie Sport1 @SPORT1_nl · 2 uur
(1/2) Komende nacht om 02.00 uur kun je genieten van het eerste duel van de International Champions Cup: AC Milan-Olympiakos. Verder de...
edactie Sport1 @SPORT1_nl · 2 uur
(2/2) komende dagen: Roma-ManUtd, Inter-Real, ManCity-Milan, Liverpool-Olymp, Inter-ManUtd, Roma-Real, ManCity-Liverp http://video.sport1.nl, dat zijn de mooiere wedstrijden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier kijk ik nog liever na dan Groningen - Aberdeenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt genieten ja zonder heel veel internationals en met veel wissels, jeugdspelers en geen belangen.
Liverpool trouwens wel compleet zondag tegen Olympiakos![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Haha, eerst ik zo kijken van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toen ik de spoiler openklikte keek ik zo:![]()
![]()
Mijn single match potje was wel tegen een goede tegenstander. Tenminste geen noob. Zijn Fowler maakte er 2 maar mijn Balo maakte er 3. Hiep Hoi. Ik zal jullie even een goal van Balo laten zien:
http://www.easports.com/media/play/video/193546947
iMOTM Schwein is btw niet merkbaar beter dan zijn NIF.
Even opgezocht en mijn tegenstander zat ook in DIV1![]()
hmm valt een beetje tegen. 1 silver boven de 1K.quote:
heb echt te veel silvers in mijn club kom ik achter
#FreeTrapz![]()
![]()
Hoe krijg ik James hierin zonder al te veel in te leveren?433(3) of (4) en ik wil Benatia en Pogba het liefst wel behouden.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Pogba naar rcm, guarin ccm, chaaaaaaaaaaaaaames lcm (real), marcelo lb
Volgens mij lukt het dan
Roma keeper + Ramos
EDIT: alleen guarin heeft dan 7 chemGRAAG VERWIJDEREN![]()
Wtfnet speelde ik een potje, won redelijk makkelijk met 3-2. Na afloop stuur die gozer een bericht dat ik er niks van bak maar blijkt dus dat ik al eerder tegen hem gespeeld heb en toen ook won want na afloop van die wedstrijd stuurde hij precies hetzelfde bericht
![]()
![]()
Naar aanleiding van het Europese avontuur van FC Groningen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:37 schreef The_Yakuza het volgende:
Zo weer terug. Waren/zijn dikke rellen hier in het centrum (Groningen)![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:39 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik James hierin zonder al te veel in te leveren?433(3) of (4) en ik wil Benatia en Pogba het liefst wel behouden.
Benatia maakt het moeilijkmaar hier kom ik op uit
Ander kan het zo![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naar aanleiding van het Europese avontuur van FC Groningen?Ja klopt. Op RTVNoord staan beeldenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naar aanleiding van het Europese avontuur van FC Groningen?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Kunnen ze wel zeggen dat ze alles er uit hebben gehaaldquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:48 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt. Op RTVNoord staan beelden![]()
![]()
Kluivert kan er de laatste tijd geen tyfus meer van. Alleen maar ballen die van hem af stuiteren, wint geen enkel kopduel.
![]()
En dit was weer geen slechte tegenstander bij single matches dus jullie liegen![]()
![]()
Vanochtend met iMotm Suarez voor 1.35m wel een werelddeal gemaakt. Goedkoopste BIN nu 1.74 miljoen. 4 Tonnetjes in 12 uur![]()
![]()
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=136793
aan de rechterkant staan wat beelden. Dat bekogelen van die doedelzakspeler met een fiets slaat echt nergens op
Tweede filmpje (iets naar beneden)GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik ben net compleet zoek gespeeld door een kerel die echt heel erg goed was. 4-7 nog van kunnen maken na een 1-6 ruststand. Wat me wel opvalt is dat de replays tot nu toe allemaal overgeslagen zijn. Dat stemt me tevreden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:53 schreef ThadCastle het volgende:
2 Single match potjes, 2 x tegen DIV1 mensen
[ afbeelding ]
Ik wil mensen met 5-0 verslaan niet dit![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat het filmpje te kort duurde, anders had ik de bureaustoel naar de laptop gegooid. Wat een herriequote:Op donderdag 24 juli 2014 23:53 schreef The_Yakuza het volgende:
aan de rechterkant staan wat beelden. Dat bekogelen van die doedelzakspeler met een fiets slaat echt nergens op
Tweede filmpje (iets naar beneden)Goed dat daar nou eens actie tegen ondernomen wordt.
![]()
Wel typisch dat het 2x bij Schotse teams in NL misgaat..eerst Ajax - Celtic en nu dit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:53 schreef The_Yakuza het volgende:
Tweede filmpje (iets naar beneden)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als er al rellen zijn is het ook niet heul handig om provocerend door de straten te gaan doedelzakken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is de tijdsgeest gewoon. Het gaat al mis tegen Luxemburgers, Roemenen, en nog veel meer onwaardige landen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel typisch dat het 2x bij Schotse teams in NL misgaat..eerst Ajax - Celtic en nu dit.![]()
Misschien is het niveau wel hoger geworden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:50 schreef ThadCastle het volgende:
Kluivert kan er de laatste tijd geen tyfus meer van. Alleen maar ballen die van hem af stuiteren, wint geen enkel kopduel.
![]()
En dit was weer geen slechte tegenstander bij single matches dus jullie liegen
Rekik was trouwens verkocht voor 70k na een bidding war dus het was mijn duurste speler uit een silver pack dit jaar.![]()
Manchester City heeft donderdagavond laten weten dat de komst van Eliaquim Mangala nog niet is afgerond. Op de website van de Engelse topclub was echter enkele uren een video te zien met beelden van de medische keuring van de 23-jarige verdediger, die voor minimaal veertig miljoen van FC Porto zal worden overgenomen. Manchester City heeft de video inmiddels verwijderd.
Bohquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Benatia maakt het moeilijkmaar hier kom ik op uit
Ander kan het zo
[ afbeelding ]Kan ik wel wat mee, thanks!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
IF Kos is maar mehhh. Geneog betere alternatieve in BPL, of moet je per se hem hebben?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:22 schreef Alovenac het volgende:
Iemand hier ervaring met IF Koscielny (wil ik als stand-in voor Kompany hebben) en TOTS Gerrard?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, was er gewoon benieuwd na. Heb nog 500k voor wat wissels, toch wel leuk ter afwisseling in zo'n team dat lekker loopt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Kos is maar mehhh. Geneog betere alternatieve in BPL, of moet je per se hem hebben?
Courtois TRAN is wel baas trouwens. Misschien een Suarez en TOTS sterling ofzo nog even halen. Verdediging staat wel lekker.
![]()
Slechtste gold uit het spel johquote:
Zelfs voor een silver zou hij kutstats hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TOTS Cahill en (TOTS) Kompany zijn by far de beste spelers imo. Al zal Kouyate-god nu ook wel bazig zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:34 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee, was er gewoon benieuwd na. Heb nog 500k voor wat wissels, toch wel leuk ter afwisseling in zo'n team dat lekker loopt.
Courtois TRAN is wel baas trouwens. Misschien een Suarez en TOTS sterling ofzo nog even halen. Verdediging staat wel lekker.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moest net tegen iemand met teamnaam german dream en hij had alles goede duitsers zoals klose en muller maar ik won 2-1. Ging hij allemaal boze berichtjes sturen![]()
zo triest
![]()
Kan misschien zijn maar ik ga hem gewoon uitproberenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slechtste gold uit het spel joh
Zelfs voor een silver zou hij kutstats hebben![]()
TOTS Cahill is baas ja, voor TOTS Kompany niet genoeg coins.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TOTS Cahill en (TOTS) Kompany zijn by far de beste spelers imo. Al zal Kouyate-god nu ook wel bazig zijn
Zie nu pas dat er een IF Nasri (RM) is, daar toevallig al meegespeeld? Zelfde workrates als Sanchez, dus dat moet wel goedkomen.![]()
Er is wel meer dan alleen workrates die een speler goed laat lopen hoor. Positioning, vision etc. Maar Sanchez heeft high/high en Nasri high/low, dus wat je zegt klopt sowieso niet..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:42 schreef Alovenac het volgende:
[..]
TOTS Cahill is baas ja, voor TOTS Kompany niet genoeg coins.
Zie nu pas dat er een IF Nasri (RM) is, daar toevallig al meegespeeld? Zelfde workrates als Sanchez, dus dat moet wel goedkomen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja klopt, maar heb wel gemerkt dat attacking HIGH belangrijk is in deze taktiek. Verdere stats van een Nasri zien er wel goed uitquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is wel meer dan alleen workrates die een speler goed laat lopen hoor. Positioning, vision etc. Maar Sanchez heeft high/high en Nasri high/low, dus wat je zegt klopt sowieso niet...
![]()
High attacking WR hebben toch bijna al die wingers johquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:45 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja klopt, maar heb wel gemerkt dat attacking HIGH belangrijk is in deze taktiek. Verdere stats van een Nasri zien er wel goed uit.
Op deze mennekes na hebben alle BPL gold RM/RW spelers dat
2 van mijn 3 favo RW's hebben med/med toevallig (Pires en SIF Shirley)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dat is dus de reden waarom SIF Shirley niet lekker liep hier.. Ga Nasri even aanschaffen en als er dan nog genoeg over is TOTS Gerrardquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
High attacking WR hebben toch bijna al die wingers joh
[ afbeelding ]
2 van mijn 3 favo RW's hebben med/med toevallig (Pires en SIF Shirley).
![]()
Heb je WeFUT altijd uitgezoomd? Layout te groot?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
High attacking WR hebben toch bijna al die wingers joh
[ afbeelding ]
2 van mijn 3 favo RW's hebben med/med toevallig (Pires en SIF Shirley)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:00 schreef Alovenac het volgende:
Aah klotezooi, zit even niet op te letten en koop ik de IF Nasri LM voor 240k
. Mooie 50k verlies
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, niet bewust. Staat misschien per ongeluk zo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je WeFUT altijd uitgezoomd? Layout te groot?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En ach, die 60 cent...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:09 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Het is niet anders. Vandaag al 300k winst gemaakt met het verkopen van Ibra team.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Fowler moet je btw ook proberen. Net tegen mij was hij goed en toen ik ermee speelde vond ik hem ook goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, niet bewust. Staat misschien per ongeluk zo.![]()
David Luiz MOTM verkocht voor 700k. 250k bruto winst. Vond het al dubieus dat ik 450k betaalde voor hem omdat hij zwaar overpriced was, maar nu voor dit bedrag gaat er echt een strik omheen..zit momenteel ff niet eens in een team en merkte toch amper verschil. Nu heb ik ineens weer 780k alleen..ff kijken wat ik daarmee kan doen nog #firstfutworldproblemsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lees de post boven jequote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:10 schreef Tim86 het volgende:
David Luiz MOTM verkocht voor 700k. 250k bruto winst. Vond het al dubieus dat ik 450k betaalde voor hem omdat hij zwaar overpriced was, maar nu voor dit bedrag gaat er echt een strik omheen..zit momenteel ff niet eens in een team en merkte toch amper verschil. Nu heb ik ineens weer 780k alleen..ff kijken wat ik daarmee kan doen nog #firstfutworldproblems
Fowler + Futre let's go![]()
mehh. Vond het ook zo'n mongool altijd IRLquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Fowler moet je btw ook proberen. Net tegen mij was hij goed en toen ik ermee speelde vond ik hem ook goed.
3*/3*, med/med en linkspoot spreekt me ook niet aan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerst proberen dan oordelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mehh. Vond het ook zo'n mongool altijd IRL
3*/3*, med/med en linkspoot spreekt me ook niet aan.En zondag is hij toch meer waard dus kun je hem kosteloos verkopen
Alsjeblieft
Matic links dan heb je die ook geprobeerd. Beetje variëren Timothy![]()
Ibra verkopenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:09 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Het is niet anders. Vandaag al 300k winst gemaakt met het verkopen van Ibra team.
![]()
Wat is je team nu dan?![]()
Lallana lijkt me wel goed ja. Maar ik heb atm al 3 chille teams waar ik niet tussen kan kiezen..wat moet ik nou met een 4e. Kan het beter gewoon even investeren. Moet alleen ff kijken waarin. Legends knallen wel hard omhoog..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eerst proberen dan oordelen.En zondag is hij toch meer waard dus kun je hem kosteloos verkopen
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Matic links dan heb je die ook geprobeerd. Beetje variëren Timothy
Wat jij post kost ook wat meer dan 780k trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, ik zit nu in divisie 4 en het wordt steeds vervelender. Bijna elk potje tegen Cech is ook niet leuk. En tegen mensen spelen die de hele tijd crossen is helemaal niet leuk.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:27 schreef Zhano het volgende:
Nog transfers toegevoegd/geupdate op Wefut sinds vanmiddag half 3?
El Kabir staat niet op de lijst van EA maar hij is ook getransferd (repost maar misschien had je het niet gelezen)![]()
Ja, het team eromheen was niet fijn en Ibra is niet makkelijk te linken. Speel nu met dit incl wissels. Had eerst SIF Shirley op de plaats van Sanchez, maar totaal niet fijn. Ik twijfel nog steeds om Gerrard TOTS te halen als ik de coins heb, maar ben eigenlijk wel tevreden over Fellaini en Matic.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ibra verkopen![]()
Wat is je team nu dan?![]()
![]()
Oh ok. Maar die competitie waar ie heen gaat is toch kutquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja.
El Kabir staat niet op de lijst van EA maar hij is ook getransferd (repost maar misschien had je het niet gelezen)![]()
![]()
Won net met 5-3 en heb echt 4 kopgoal gescoord. Twee keer met Sturridge en uit hoekschoppen met Fellaini (snoeihard onderkant lat) en Cahill.
Ook maar even singlematches uitproberen, echt nog noooooit gespeeld.
![]()
Nicequote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:29 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, het team eromheen was niet fijn en Ibra is niet makkelijk te linken. Speel nu met dit incl wissels. Had eerst SIF Shirley op de plaats van Sanchez, maar totaal niet fijn. Ik twijfel nog steeds om Gerrard TOTS te halen als ik de coins heb, maar ben eigenlijk wel tevreden over Fellaini en Matic.
[ afbeelding ]jammer dat je ibra verkocht hebt
op de playstation veruit de beste speler van het spel. maar inderdaad, als je niet met lucas en lavezzi om kan gaan is hij amper te linken.
Hoe bevalt coleman? Wil hem opzich ook wel halen maar twijfel tussen hem en debuchy![]()
![]()
Ja iedereen heeft Cechquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik zit nu in divisie 4 en het wordt steeds vervelender. Bijna elk potje tegen Cech is ook niet leuk. En tegen mensen spelen die de hele tijd crossen is helemaal niet leuk.![]()
Tot DIV1 was nog wel ok want toen won ik veel. Bij DIV1 nu 3 potjes waarvan 1 gewonnen. Je merkt dat tegenstanders beter zijn en dan is het snel een stuk minder leukMaar miss heb ik nu even FIFA aids en is het over 10 potjes weer totaal anders
![]()
Ja inderdaad, en als je daarachter een middenveld met Mascherano - Neymar (CAM) - Gustavo (IF) hebt kom je ook flinnk fysiek te kort.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:32 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nicejammer dat je ibra verkocht hebt
op de playstation veruit de beste speler van het spel. maar inderdaad, als je niet met lucas en lavezzi om kan gaan is hij amper te linken.
Hoe bevalt coleman? Wil hem opzich ook wel halen maar twijfel tussen hem en debuchy
Verdediging staat als een huis, Coleman bevalt mij echt wel, ook sterk in de duels.![]()
Geen last van z'n brakke sliding tackle? Vaag dat dat nooit ge-upt wordt eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:34 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en als je daarachter een middenveld met Mascherano - Neymar (CAM) - Gustavo (IF) hebt kom je ook flinnk fysiek te kort.
Verdediging staat als een huis, Coleman bevalt mij echt wel, ook sterk in de duels.![]()
![]()
Hij was de enige in mijn BPL team die ik maar slecht vond. Heb hem vervangen voor SIF Caulker, die doet het een stuk beter.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:22 schreef Alovenac het volgende:
Iemand hier ervaring met IF Koscielny (wil ik als stand-in voor Kompany hebben) en TOTS Gerrard?![]()
Jammer dat ze de prijs in WC verhogen, in plaats van een leuk thema toernooi. Maar goed, slim dus om al je coins in spelers te investeren, en zo min mogelijk op je balans te laten staan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:46 schreef ThadCastle het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2898911.page
60k voor WC ja?
Zo blijven de prijzen stijgen![]()
Nee geen last van, maar zo vaak hoef ik dat ook niet te gebruiken bij hem. Aanvallend doet hij ook lekker mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geen last van z'n brakke sliding tackle? Vaag dat dat nooit ge-upt wordt eigenlijk![]()
Ja dat doe ik nu ook constant. Alleen jammer om dan te zien dat sommige spelers minder hard stijgen als anderequote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat ze de prijs in WC verhogen, in plaats van een leuk thema toernooi. Maar goed, slim dus om al je coins in spelers te investeren, en zo min mogelijk op je balans te laten staan.Je moet juist degene hebben die het snelste stijgen
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme een tackle moeten inzetten om een zwaar dronken vriend af te stoppen![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Thuiswerken vandaag, dus gewoon iets later opgestaan en de kleine eten gegeven en aangekleed enzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij zet een tackle in.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme een tackle moeten inzetten om een zwaar dronken vriend af te stoppen![]()
Het enige wat er nog aan ontbreekt is het vermogen om een raket direct terug te sturen naar de plaats van waar ze afgeschoten zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazen die Israëliërs
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga mijn tickets voor oktober overboeken van Transavia naar EL AL.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het enige wat er nog aan ontbreekt is het vermogen om een raket direct terug te sturen naar de plaats van waar ze afgeschoten zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En Atletico in de race voor Origiquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
En Merkel naar Udinese, terwijl hij verhuurd is aan Grasshoppers
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morrie![]()
60K voor WC winstook maar eens ten strijden trekken dit weekend denk ik.
Cr7 Messi Di maria
Veloso Iniesta Matuidi
coentrao Hummels Sakho janmaat
Neuer.
#fuckchemPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ook offline?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
60K voor WC winstook maar eens ten strijden trekken dit weekend denk ik.
![]()
![]()
zie ik er uit alsof ik dat weet ?quote:
laatste keer dat ik offline heb gespeeld weet ik niet eens meer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan mogen ze wel even gaan trainen met andere tactieken want hoge ballen naar voren werken dan niet meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)lternatief_voor_Dost
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het was eerst 30K voor online en 6K voor offline.quote:
Nu is het 60K voor online. Wat is het meest logische?
A: Het is dan voor offline ook 60K
B: Het zal een ander bedrag zijn dan 60K voor een offline winst.![]()
A hoop ik dan tochquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was eerst 30K voor online en 6K voor offline.
Nu is het 60K voor online. Wat is het meest logische?
A: Het is dan voor offline ook 60K
B: Het zal een ander bedrag zijn dan 60K voor een offline winst.![]()
transfers nog steeds minder conditie als ze uit packs komen ? kijkt altijd iets makkelijkerquote:
#FreeTrapz![]()
Iemand al met iMOTM Hummels en Lahm gespeeld?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
in WC was hummels nog steeds K met P.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iemand al met iMOTM Hummels en Lahm gespeeld?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jaahaa, Hummels hierquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iemand al met iMOTM Hummels en Lahm gespeeld?De 89 versie heb ik dan. Uitstekende verdediger, heeft wel echt de shadow kaart nodig, in sprintduels kan hij het nog wel eens afleggen (ondanks shadowkaart uiteraard). Maar als hij een beetje in de buurt staat van waar hij moet zijn komt niemand er langs
![]()
![]()
hierdoor kom je dus zoveel van die voor de pot hang hufters tegen. lekker met 4 verdedigers en 2 cdm's voor de pot hangen. allemaal flinke strength dat je er echt nooit door gaat komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaahaa, Hummels hierDe 89 versie heb ik dan. Uitstekende verdediger, heeft wel echt de shadow kaart nodig, in sprintduels kan hij het nog wel eens afleggen (ondanks shadowkaart uiteraard). Maar als hij een beetje in de buurt staat van waar hij moet zijn komt niemand er langs
dan nog 2 goed passende middenvelders. en 2 smerig vieze pacesletjes.
nog even de juiste tactiek instellen en je bent klaarheeft toch niets met voetbal te maken.
#FreeTrapz![]()
Haha, waar heb jij het nou opeens weer overquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hierdoor kom je dus zoveel van die voor de pot hang hufters tegen. lekker met 4 verdedigers en 2 cdm's voor de pot hangen. allemaal flinke strength dat je er echt nooit door gaat komen.
nog even de juiste tactiek instellen en je bent klaarheeft toch niets met voetbal te maken.
![]()
![]()
Dan ga ik hem halen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaahaa, Hummels hierDe 89 versie heb ik dan. Uitstekende verdediger, heeft wel echt de shadow kaart nodig, in sprintduels kan hij het nog wel eens afleggen (ondanks shadowkaart uiteraard). Maar als hij een beetje in de buurt staat van waar hij moet zijn komt niemand er langs
want ik vind het zo armoedig om met NIF Boateng te spelen. MOTM Boateng is veels te duur
Buh?!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hierdoor kom je dus zoveel van die voor de pot hang hufters tegen. lekker met 4 verdedigers en 2 cdm's voor de pot hangen. allemaal flinke strength dat je er echt nooit door gaat komen.
Precies mijn overweging ook. Ga niet 10 maanden hebben zitten ploeteren om met rare gold kaarten te spelen, zeker niet in de defensie van een BL team.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan ga ik hem halen.want ik vind het zo armoedig om met NIF Boateng te spelen. MOTM Boateng is veels te duur
Had je 92 Robben nog gehaald trouwens? Of toch maar laten gaan?![]()
Die ga ik vanavond ook even halen samen met Ibra, iMOTM Hummels, iMOTM Lahm en IF Schweinsteiger.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies mijn overweging ook. Ga niet 10 maanden hebben zitten ploeteren om met rare gold kaarten te spelen, zeker niet in de defensie van een BL team.
Had je 92 Robben nog gehaald trouwens? Of toch maar laten gaan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is nog eens inkopen doenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die ga ik vanavond ook even halen samen met Ibra, iMOTM Hummels, iMOTM Lahm en IF Schweinsteiger.![]()
![]()
Ja dan heb ik eindelijk mijn dreamteam af.quote:
Alleen blijf ik met Sirigu zitten
twitter:5up3r3d twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 06:29:08Ze hebben langer gezongen dat ze Europa in gingen, dan er in gespeeld #groabe #kansloos #eigenlijkbestwellachen reageer retweet
![]()
![]()
even de frustraties kwijt van de tegen gekomen eto'o sturridge teams van gister avondquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, waar heb jij het nou opeens weer over![]()
denk dat mijn serie A totsen ook de tradepile op gaan en daar maar eens iets leuks voor kopen![]()
denk aan
Reus - X - Robben
Gundogan - imotm Shaq - imotm Kroos
nog een verdediging en een spits nodig dus![]()
iemand nog zoiets liggen
#FreeTrapz![]()
Ah,daar ben je afhankelijk van? Wilde nog adviseren om ipv Lahm 87 of 88 Neuer te halen. Die gast is echt (bijna) onpasseerbaarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dan heb ik eindelijk mijn dreamteam af.
Alleen blijf ik met Sirigu zitten![]()
![]()
stimmtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah,daar ben je afhankelijk van? Wilde nog adviseren om ipv Lahm 87 of 88 Neuer te halen. Die gast is echt (bijna) onpasseerbaar
89 rodriguez zit ook al lekker in de lift
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah,daar ben je afhankelijk van? Wilde nog adviseren om ipv Lahm 87 of 88 Neuer te halen. Die gast is echt (bijna) onpasseerbaar
Anders moet ik IF Digne halen maar die is te duur voor zulke pauper stats.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhhquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders moet ik IF Digne halen maar die is te duur voor zulke pauper stats.![]()
Gisterenavond laat was imotm Suarez opeens 1.74 miljoen, terwijl ik hem voor 1.35 had gekocht. Alleen nu opeens weer gedaald naar 1.54 miljoen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stimmt
89 rodriguez zit ook al lekker in de lift![]()
Maar het is vooralsnog voor de statistieken, heb nu eindelijk 2 teams die lekker draaien, en dat allebei in het 4-1-2-1-2 systeem dat ik altijd vervloekt heb![]()
Jammer, ik heb nu prioriteit gesteld aan mijn keeper, toen ik IF Buffon op doel had omdat het weinig anders kon voor de chem, heb ik al die serie A spelers verkocht, en een team rond die sterke keeper gemaakt. De keeper en de spitsen zijn toch de belangrijkste schakels in FUT denk ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders moet ik IF Digne halen maar die is te duur voor zulke pauper stats.![]()
De normale?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:55 schreef Toefjes het volgende:
allebei in het 4-1-2-1-2 systeem dat ik altijd vervloekt heb![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtml
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
prijzen schommelen idd nogalquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisterenavond laat was imotm Suarez opeens 1.74 miljoen, terwijl ik hem voor 1.35 had gekocht. Alleen nu opeens weer gedaald naar 1.54 miljoen.
Maar het is vooralsnog voor de statistieken, heb nu eindelijk 2 teams die lekker draaien, en dat allebei in het 4-1-2-1-2 systeem dat ik altijd vervloekt hebhoop ook mijn serie A Totsen op een piek weg te kunnen doen.
al maak ik op die dingen toch altijd winst. als vidal gebinned word maak ik 570K bruto winst op m
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:00 schreef Toefjes het volgende:
Jammer, ik heb nu prioriteit gesteld aan mijn keeper, toen ik IF Buffon op doel had omdat het weinig anders kon voor de chem, heb ik al die serie A spelers verkocht, en een team rond die sterke keeper gemaakt. De keeper en de spitsen zijn toch de belangrijkste schakels in FUT denk ik.
Voor de prijs van Ibra kan ik iMOTM Sanchez en Suarez halen![]()
Dus misschien maar dit maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zag het jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:26 schreef Reemi het volgende:
Weer een lading SS-spelers in die sheet van EA![]()
![]()
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/nsfw.html![]()
![]()
En er maar niks tegen doen Nederland.Iedereen lekker laten demonstreren voor hun. Wat een tyfus land.
Dit is wel erg ziekquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de prijs van Ibra kan ik iMOTM Sanchez en Suarez halen![]()
Dus misschien maar dit maken.Als je nog coins wilt besparen kan IF Pisz nog als RB. Maar dat staat wel lelijk misschien, 2 zwarte kaartjes
![]()
Die gozer mag iig het land niet meer inquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/nsfw.html![]()
![]()
En er maar niks tegen doen Nederland.Iedereen lekker laten demonstreren voor hun. Wat een tyfus land.
![]()
Oquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:42 schreef ThadCastle het volgende:
Trapz IF Schweini niet kopen. Je merkt toch geen verschil met NIF400k verschil ja.
quote:
het verschil tussen snachts/smorgens en overdag/avond is zo groot. TOTS vidal zak gewoon meer dan 100K
#FreeTrapz![]()
Ik ga gewoon 2 teams maken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het verschil tussen snachts/smorgens en overdag/avond is zo groot. TOTS vidal zak gewoon meer dan 100KRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik heb besloten dat de club vanavond/morgen radicaal leeg gaat.quote:
ik hou/koop 22 gold spelers. waarvan er al 5 bekend zijn
90 Silva
89 Rodriguez
87 Kroos
iMotM shaqiri
iMotM fellaini.
vanavond maar eens even puzzelen
als alles verder verkocht is denk ik zo'n 1.7M te bestedenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohhh.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb besloten dat de club vanavond/morgen radicaal leeg gaat.
ik hou/koop 22 gold spelers. waarvan er al 5 bekend zijn
90 Silva
89 Rodriguez
87 Kroos
iMotM shaqiri
iMotM fellaini.
vanavond maar eens even puzzelen
als alles verder verkocht is denk ik zo'n 1.7M te besteden![]()
Ik wil juist te veel.
Dit moet allemaal de deur nog uit danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit moet allemaal de deur nog uit dan
Die Vidal wil ik, maar zo duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien de IF dan maar.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb je nog een team met chames gemaakt?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die Vidal wil ik, maar zo duurMisschien de IF dan maar.
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit moet allemaal de deur nog uit dan
Gros van die NIF's gaat volgens mij tegen discardwaardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nope... Flink zitten puzzelen nog, maar ik lever toch meer in dan me lief is, om hem in te kunnen passenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je nog een team met chames gemaakt?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja volgens mij ook. op de grote klappers na denk ik dat het er gewoon allemaal voor 650c open bid op gaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gros van die NIF's gaat volgens mij tegen discardwaarde
@reemi: gekocht voor 170Kecht een bizarre prijs nu idd.
#FreeTrapz![]()
Wat een profitquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja volgens mij ook. op de grote klappers na denk ik dat het er gewoon allemaal voor 650c open bid op gaat.
@reemi: gekocht voor 170Kecht een bizarre prijs nu idd.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zojuist een hele rare wedstrijd gehad. Een tegenstander die niet sprintte. Hij deed alles gewoon wandelend, behalve als hij echt ruimte had dan. En ik heb met 2-5 verloren![]()
![]()
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:41 schreef Toefjes het volgende:
Zojuist een hele rare wedstrijd gehad. Een tegenstander die niet sprintte. Hij deed alles gewoon wandelend, behalve als hij echt ruimte had dan. En ik heb met 2-5 verloren
JBGS
#FreeTrapz![]()
Maar.....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]Iets anders dan deze conclusie kon ik ook niet trekken inderdaad. haha. trekken.
wandelen met ibarbo = sprinten met huntelaar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
voorheen deed die van JP het nog wel eens maar die is er ook mee gestopt.quote:
alleen na 389x refreshen misschien.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij had gewoon een standaard serie A team. Maar snap er nog steeds niks van dat het zo effectief was. Nog nooit iemand zo zien spelen tot nu toe. En heb wel een paar duizend potjes achter de rug alquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maar.....
wandelen met ibarbo = sprinten met huntelaar.Hier geen problemen met de EA appquote:![]()
hangt er vanaf hoeveel pressie je tegenstander geeft soms heb je van die gasten waar je heerlijk doorheen kan wandelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij had gewoon een standaard serie A team. Maar snap er nog steeds niks van dat het zo effectief was. Nog nooit iemand zo zien spelen tot nu toe. En heb wel een paar duizend potjes achter de rug al
[..]
Hier geen problemen met de EA app
jij bent er blijkbaar zo eentje
#FreeTrapz![]()
Destiny of Battlefield?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:58 schreef Zhano het volgende:
Lekker ontspannen door mensen een mes in hun strottenhoofd te drukken
Heeft matuidi laatst in een TOTW gezeten ? waarom heeft die een IF hoger dan iMotM ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
TOTM denk ikquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:02 schreef FCsuarez het volgende:
Heeft matuidi laatst in een TOTW gezeten ? waarom heeft die een IF hoger dan iMotM ?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:![]()
Hopelijk wilt hij verder gaan via de camWat moest ze van jou? Butterfly is aan het studeren en is zich aan het vervelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik werd toegevoegd door peachy.panties3![]()
Wtf, slinger mn 360 weer eens aan en die legends zijn nog verder gestegen![]()
Gullit nu 12 miljoen
Desailly gekocht voor 650k, hij is nu rond de 2 miljoen
Hagi voor 750k gekocht, is nu 1,8 miljoen
Etc.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
TOTY Neuer 2,3 miljoen, gekocht voor 521k(had hem de vorige keer niet verkocht)
Volgens mij is mn hele team wel 10-11 miljoen ineens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dat zei ik toch al !!!1!!1!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:13 schreef The_Yakuza het volgende:
TOTY Neuer 2,3 miljoen, gekocht voor 521k(had hem de vorige keer niet verkocht)
Volgens mij is mn hele team wel 10-11 miljoen ineens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spreek jij Heerenveen uit als Heerenvien of "Aberdien" als Aberd1?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen van beidequote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Spreek jij Heerenveen uit als Heerenvien of "Aberdien" als Aberd1?Beetje creatieve vrijheid
![]()
![]()
Was een garpje.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen van beideBeetje creatieve vrijheid
Maar wel leuk
Vet spelquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:30 schreef Maver24 het volgende:
Destiny Beta ook maar even downloaden op de xbox one. 13gb
Ik wacht nog even met pre-orderen want ik heb het idee dat ik dit spel snel links laat liggen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb de game ook al in de pre order staan bij bol.comRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tran Sanchez had ik voor 40k, die is wel drastisch gezakt iig.
Voor de rest is het wel te zien dat ik mijn team sochtends heb gekocht, kleine verschillen nu. -6k over de basiself is nog te overzien. Zeker als een Baines TOTS en Sturridge TOTS blijven doorstijgen.![]()
maar niet zien wanneer je vrienden online komen. Echt idioot van Sony.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:32 schreef Toefjes het volgende:
Elke keer een melding krijgen als er iemand toetreedt tot een party![]()
Zolang mensen onbeperkt een miljoen kunnen krijgen voor minder dan 15 euro, zullen de prijzen van de bijzondere spelers blijven stijgen tot FUT 15.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:40 schreef Alovenac het volgende:
Voor de rest is het wel te zien dat ik mijn team sochtends heb gekocht, kleine verschillen nu. -6k over de basiself is nog te overzien. Zeker als een Baines TOTS en Sturridge TOTS blijven doorstijgen.![]()
Dat mis ik ook op de xbox one, die melding wanneer friends online komen. Op de xbox360 was het toch allemaal wat beter met meldingen geven![]()
Ik wil gewoon geen meldingen hebben, flikker op met die meldingenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
maar niet zien wanneer je vrienden online komen. Echt idioot van Sony.Zit je in de slotfase van een wedstrijd, en komt weer zon tyfes pop-up. Leidt alleen maar af. Tering proleten.
![]()
Tranny?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:40 schreef Alovenac het volgende:
Voor de rest is het wel te zien dat ik mijn team sochtends heb gekocht, kleine verschillen nu. -6k over de basiself is nog te overzien. Zeker als een Baines TOTS en Sturridge TOTS blijven doorstijgen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan zet je de status toch op bezet. Oh wachtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen meldingen hebben, flikker op met die meldingenZit je in de slotfase van een wedstrijd, en komt weer zon tyfes pop-up. Leidt alleen maar af. Tering proleten.
![]()
Zundert. Synoniem voor "dorp vol mongolen"quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die vorige was wel leuk maar deze niet?![]()
Tevens: Bloemencorso____!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee gewoon op de shareknop drukken en dan broadcast to twitch.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:57 schreef Alovenac het volgende:
Trapz, is streamen naar Twitch nu moeilijk of niet?
Eerst wel een twitch account aanmaken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ook mogelijk op de PS3?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee gewoon op de shareknop drukken en dan broadcast to twitch.
Eerst wel een twitch account aanmaken.![]()
Op een PS4 kan het dus al zonder PVR? Nog een reden om een PS4 tegelijk met FIFA15 aan te schaffen dusquote:.
![]()
Sinds ik SIF Pogba heb vervangen door de TOTS, scoort hij enorm veelWat eerst allemaal op de paal ging, vliegt er nu snoeihard in
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Morgen hopelijk 92 Robben en iMOTM Schweinbesteiger verkopen voor 2.6 mil
Even kijken wat ik met die munten ga doen![]()
![]()
bij mij schiet de SIF ook alles op t houtwerkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:38 schreef Reemi het volgende:
Sinds ik SIF Pogba heb vervangen door de TOTS, scoort hij enorm veelWat eerst allemaal op de paal ging, vliegt er nu snoeihard in
#FreeTrapz![]()
aan je beste pal uit zuid holland geven?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:40 schreef ThadCastle het volgende:
Morgen hopelijk 92 Robben en iMOTM Schweinbesteiger verkopen voor 2.6 mil
Even kijken wat ik met die munten ga doen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aan je beste pal uit zuid holland geven?
Zo frustrerend na zo'n mooi schotquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij mij schiet de SIF ook alles op t houtwerkMaar de TOTS
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat voor team wil je dan? Misschien heb ik wel wat spelers die je kan/mag lenenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aan je beste pal uit zuid holland geven?![]()
![]()
niks hoor was maar een grapjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat voor team wil je dan? Misschien heb ik wel wat spelers die je kan/mag lenenik heb geen team dat ik wil maken
![]()
probleem heb ik ook. ben totaal inspiratie loos.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niks hoor was maar een grapjeik heb geen team dat ik wil maken
#FreeTrapz![]()
voor jouw standaarden is dit nog best een goed teamquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kutteam
wil iets met Taarabt![]()
Waarom geen TOTS MCCormick?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kutteam
10k meer en zijn stats zijn jizz.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
voor jouw standaarden is dit nog best een goed teamomdat ik die 77 IF nog had in de clubquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom geen TOTS MCCormick?![]()
10k meer en zijn stats zijn jizz.Hoe duur is die TOTS dan nu?
![]()
45k op de Xbox.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
omdat ik die 77 IF nog had in de clubHoe duur is die TOTS dan nu?
Zet Johnson ST en Taarabt CAM, rest moet je dan zelf maar bedenken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kutteam
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=220272#4
Aaah Drieske en Pipita zijn vriendjes
Hardop lachen om Alexis en zijn dolfijn![]()
lol dat is een silver ben je gekquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zet Johnson ST en Taarabt CAM, rest moet je dan zelf maar bedenken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:25 schreef Dudeweiser het volgende:
2 met WeidenfellahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Deed het volgens mij wel goed voor mij en heb hier wel eens Adlerhaat gelezenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga voor de tweede ja
en hoezo WEIDENFELLER?![]()
die is idd ni best nee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen idee. Deed het volgens mij wel goed voor mij en heb hier wel eens Adlerhaat gelezen
#FreeTrapz![]()
you're some kind a godquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Holy Moly
[ afbeelding ]
holy jizznits /trapz![]()
#tradenalsDSLPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Betalen mensen nou serieus 300k meer voor een "fresh" speler?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Holy Moly
[ afbeelding ]
holy jizznits /trapz
Nu staan er opeens 4 Fresh te koopquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Betalen mensen nou serieus 300k meer voor een "fresh" speler?
Hoogste bin is 2.100.000, die van mij was dus 1 na hoogsteWat een mongol moet dat geweest zijn haha
![]()
Misschien als jij mij kan overhalen. Is er een app voor?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
gaat iemand hier nog Fantasy Premierleague spelen trouwens?![]()
wtf is dat dan...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
gaat iemand hier nog Fantasy Premierleague spelen trouwens?zo dat zal ze lerenquote:
#FreeTrapz![]()
en TOTS vidal ook de deur uit voor 740Kbye bye was leuk met je gespeeld te hebben
#FreeTrapz![]()
als het goed is wel jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Misschien als jij mij kan overhalen. Is er een app voor?je krijgt 100 miljoen pond en je moet 15 PL spelers halen. Daarna krijgen ze punten als ze goede dingen IRL doen en meeste punten wint. Je kan na elke speelronde weer spelers eruit halen en vervangenquote:![]()
dat laatste staat mij altijd tegen. doe ik dan 3 weken en dan vergeet ik het.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als het goed is wel ja
[..]
je krijgt 100 miljoen pond en je moet 15 PL spelers halen. Daarna krijgen ze punten als ze goede dingen IRL doen en meeste punten wint. Je kan na elke speelronde weer spelers eruit halen en vervangenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja ik de afgelopen jaren ookquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat laatste staat mij altijd tegen. doe ik dan 3 weken en dan vergeet ik het.maar nu doe ik een subleague met vrienden dus dat is wel tof
![]()
![]()
gun mij er een dan gierquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Kocht hem open bid, maar stonden er nog 2 dus daar ook op geboden.
Nu heb ik er 3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: