Ga naar het buitenland, ontdek weer wie je bent en kom terug wanneer je de wereld weer aan kunt. Zoek het in ieder geval niet zo buiten jezelf, daar heb je toch geen invloed op. Bedenk wat jij er aan kunt doen dat jij weer kunt functioneren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mij zelf pas ''opgesloten'' nadat ik me uitgeschreven had al ben ik wel eens naar een feestje gegaan van familie waar ik het niet naar mijn zin had ik voelde me kut als ik buiten kwam steeds schoolgenoten tegen komen die je racistisch uitschelden....
Omdat verzonnen topicquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:32 schreef deadprez het volgende:
Hoe de fuck kun je jezelf uitschrijven op je 16e?
quote:
Net klaar met studeren, beetje rustig zoeken naar werk en ondertussen m'n spaargeld wat opmaken. Ik vind dit een bijzondere tijd van m'n leven, dit is, denk ik, de eerste en de laatste keer dat ik een langere periode letterlijk 0 verplichtingen heb.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
Moet dan wel een fiets kopen, ik heb geen idee wat dat kost, maar ik denk zo'n 100 euro, dus dat is dan 1 maand loon, wel een flink risico als ik niet word aangenomen.
Welk gedeelte dat van uitschrijven kun je nagaan je kunt je bij de gemeente zonder reden op te geven uitschrijven zonder je ouders toestemming vanaf je 16e daarbij komt en kun je googlen dat vanaf je 16e je in schotland volwassen bent en er geen leerplicht geld en kun je ook na gaan schotland hoort bij united kingdom en heeft geen meldingsplicht dus je hoeft je niet aan te melden om er officieel te wonen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel erg ongeloofwaardig.
Lekker man zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Net klaar met studeren, beetje rustig zoeken naar werk en ondertussen m'n spaargeld wat opmaken. Ik vind dit een bijzondere tijd van m'n leven, dit is, denk ik, de eerste en de laatste keer dat ik een langere periode letterlijk 0 verplichtingen heb.
Niet zonder toestemming van je ouders i.i.g.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:32 schreef deadprez het volgende:
Hoe de fuck kun je jezelf uitschrijven op je 16e?
Ik geloof er nog steeds helemaal niks van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Welk gedeelte dat van uitschrijven kun je nagaan je kunt je bij de gemeente zonder reden op te geven uitschrijven zonder je ouders toestemming vanaf je 16e daarbij komt en kun je googlen dat vanaf je 16e je in schotland volwassen bent en er geen leerplicht geld en kun je ook na gaan schotland hoort bij united kingdom en heeft geen meldingsplicht dus je hoeft je niet aan te melden om er officieel te wonen.
Je hoeft je gewoon niet te melden om ergens officieel te wonen, logic as fuck.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds helemaal niks van.
Er lagen 10 condooms voor de deur van de school, 10 condooms.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je dat voor elkaar gekregen?
Nou ik moet toegeven dat je door je uit te schrijven wel een enorme motivatie en inzet hebt getoond om nog wat van je school carrière te makenquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mij zelf pas ''opgesloten'' nadat ik me uitgeschreven had al ben ik wel eens naar een feestje gegaan van familie waar ik het niet naar mijn zin had ik voelde me kut als ik buiten kwam steeds schoolgenoten tegen komen die je racistisch uitschelden....
En af en toe zelfs spuiten!quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er lagen 10 condooms voor de deur van de school, 10 condooms.
Hahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
2) welke rol speelt gamen in jouw leven?
http://www.zoetermeer.nl/(...)gemeenteo_12837.htmlquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds helemaal niks van.
Niet echt ik game soms een paar maanden 3-4 niet en dan weer als er een spel uitkomt wel veel 7-8 uur voor 3-4 dagen dan zo'n 1 uurtje per dag maar normaal zo'n 3-4 uur per week.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou ik moet toegeven dat je door je uit te schrijven wel een enorme motivatie en inzet hebt getoond om nog wat van je school carrière te maken
En ja, dat naar buiten gaan eng is omdat je dan klasgenoten tegenkomt heeft ook iedereen begrip voor
Ik heb 2 vragen, ik hoop dat je antwoord geeft.
1) waarom denkt jeugdzorg dat je ouders de oorzaak zijn? Dat denken ze niet zonder reden.
2) welke rol speelt gamen in jouw leven?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:41 schreef RamboDirk het volgende:
ga naar the gym en build je zelfvertrouwen met spiermassa
Beetje raar wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:39 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
http://www.zoetermeer.nl/(...)gemeenteo_12837.html
Zoetermeer maar is in alle gemeentes zo staat hier dat het 16 jaar is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_Legal_Capacity_(Scotland)_Act_1991
Schotse wet volgensmij is dat hem 16 jaar ben je dus volwassene.
http://london.angloinfo.c(...)stration-procedures/
Residence Permits
If you have a right to live in the UK, you do not need a residence permit or need to register with the police. Should you wish, you can apply for a residence permit from the Home Office Border and Immigration Agency. This is valid for five years, confirms your right to live in the UK under European Community Law and allows you to apply for residence documents for eligible family members who are not EEA citizens.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
Zeur niet ik werk 30 uur per week voor nog geen 100 euro per maand
Ja wat, ik werk tenminste. Jij doet bankhangen met euroshopperbier. Dus ja.quote:
Ik werk ook hoor. Niet heel veel, maar goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ja wat, ik werk tenminste. Jij doet bankhangen met euroshopperbier. Dus ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |