Die aanvaller van Jong Zweden. Islamovicquote:
Waar is hij heen, verdomme.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Cavaliers echt heel erg als ik dit zeg
Waar is die gozert?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Cavaliers echt heel erg als ik dit zeg
Bleef beter bij Dordrechtquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:29 schreef BillDauterive het volgende:
Wanneer komt Van Nieff er nou eens in...
Ach beter dan een heel jaar spelen voor Europees voetbal om dat vervolgens niet serieus te nemenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:29 schreef Sobieski het volgende:
Heel jaar spelen om Europa League, om vervolgens in de voorronde eruit te gaan tegen Aberdeen, om vervolgens weer een heel jaar te spelen om het bereiken van de voorronde van de Europa League.....
quote:
laatste bezoek: 13 dagen, 1 uur geleden.quote:
Is hij op vakantie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
laatste bezoek: 13 dagen, 1 uur geleden.![]()
![]()
Doel je ergens op?quote:
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach beter dan een heel jaar spelen voor Europees voetbal om dat vervolgens niet serieus te nemen
Zou kunnenquote:
Is zijn laatste postquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:33 schreef vluggejapie99 het volgende:
er mogen wel wat Duitse trainers in de eredivisie komen, krijgen jullie ook Kampfgeist. Schop onder de reet
Hij is dus terug in augustusquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:59 schreef Cavaliers het volgende:
Deze Tour wordt een grote flopshow. Mag ik in augustus terugkomen?
Elke wielrenwedstrijd is een grote flopshow.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is dus terug in augustus![]()
Topshow
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topshow
Messi zou ook niet functioneren bij Groningenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Groningen is ook bizar hoge kwaliteit
Messi functioneert op dit moment nergens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Messi zou ook niet functioneren bij Groningen
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topshow
Zou wat zijn als ze dat niet dedenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:38 schreef hottentot het volgende:
Blij dat ze in elk geval er voor gaan.
Dat doet alleen PSVquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze dat niet deden
Nee.quote:
Het is inderdaad elk jaar weer hetzelfde liedje. De middenmoot heeft elk jaar weer het grote doel om via de playoffs het laatste Europa League ticket te pakken. Want Europa ingaan blijft toch de grote droom, waarvoor alles moet wijken... Om vervolgens in de voorronde direct te uitgeschakeld te worden door zeer zwakke teams.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:29 schreef Sobieski het volgende:
Heel jaar spelen om Europa League, om vervolgens in de voorronde eruit te gaan tegen Aberdeen, om vervolgens weer een heel jaar te spelen om het bereiken van de voorronde van de Europa League.....
Vitesse kan er ook wat vanquote:
Dit is een voetbaltopic, derhalve geen plek voor Vitesse.quote:
Maar die begonnen Europees altijd met een team zonder de huurlingen die ze er later pas bijkregen. Blij dat die club niet Europa in mag dit jaar.quote:
Aan het eind van het seizoen spelen ze altijd triest.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die begonnen Europees altijd met een team zonder de huurlingen die ze er later pas bijkregen. Blij dat die club niet Europa in mag dit jaar.
De play offs waren wel genot. Bosz die boos werd omdat Vitesse wel durfde te voetballen en Groningen countervoetbal speeldequote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aan het eind van het seizoen spelen ze altijd triest.
Je laten ownen door een 17 jarig jochiequote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De play offs waren wel genot. Bosz die boos werd omdat Vitesse wel durfde te voetballen en Groningen countervoetbal speelde
Boszquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De play offs waren wel genot. Bosz die boos werd omdat Vitesse wel durfde te voetballen en Groningen countervoetbal speelde
Volgens mij kijk jij de verkeerde wedstrijd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen penalty onthouden.
Tsja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |