Volgens de dekkingskaart moet ik bij mijn ouders inderdaad 3G hebben en heeeeeel soms heb ik dat ook wel, maar negen van de tien keer mag ik al blij zijn als ik genoeg snelheid heb om een whatsappje te versturen. In de achtertuin (waar het wifi-netwerk niet komt) heb ik in ieder geval geen 3G.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:15 schreef integraalformule het volgende:
Als zij je 3G beloven binnen een bepaald gebied in dat contract, dan pas kan je ze wat maken vrees ik.
Dan kan je zeker een klacht indienen. Succes ermee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:20 schreef Finland. het volgende:
[..]
Volgens de dekkingskaart moet ik bij mijn ouders inderdaad 3G hebben en heeeeeel soms heb ik dat ook wel, maar negen van de tien keer mag ik al blij zijn als ik genoeg snelheid heb om een whatsappje te versturen. In de achtertuin (waar het wifi-netwerk niet komt) heb ik in ieder geval geen 3G.
Heb al meerdere keren een klacht ingediend, heb er een keer drie maanden korting aan over gehouden, maar inmiddels wil ik er gewoon weg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:21 schreef integraalformule het volgende:
[..]
Dan kan je zeker een klacht indienen. Succes ermee.
Probeer hier eens een topic te starten, misschien dat er iemand reageert..quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:24 schreef Finland. het volgende:
[..]
Heb al meerdere keren een klacht ingediend, heb er een keer drie maanden korting aan over gehouden, maar inmiddels wil ik er gewoon weg.
En anders, tsja.. Als je er toe bereid bent kan je naar De Geschillencommissie Telecommunicatie stappen. Of het heel veel nut heeft weet ik niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:24 schreef Finland. het volgende:
[..]
Heb al meerdere keren een klacht ingediend, heb er een keer drie maanden korting aan over gehouden, maar inmiddels wil ik er gewoon weg.
Ben nu openbaar op Twitter aan bashen, en ze hebben inmiddels gereageerd. Eerst een 'jammer dat je het niet eerder gemeld hebt' (ja, dat heb ik wel maar de klachten zijn nooit in behandeling genomen), en daarna of ik misschien gewoon een nieuwe sim-kaart nodig had (nee, want als die stuk was dan had ik nergens goed bereik).quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:26 schreef integraalformule het volgende:
[..]
Probeer hier eens een topic te starten, misschien dat er iemand reageert..
Djeezus, wat zijn die slim daar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ben nu openbaar op Twitter aan bashen, en ze hebben inmiddels gereageerd. Eerst een 'jammer dat je het niet eerder gemeld hebt' (ja, dat heb ik wel maar de klachten zijn nooit in behandeling genomen), en daarna of ik misschien gewoon een nieuwe sim-kaart nodig had (nee, want als die stuk was dan had ik nergens goed bereik).
Met wat pech gaan ze straks jouw toestel de schuld geven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ben nu openbaar op Twitter aan bashen, en ze hebben inmiddels gereageerd. Eerst een 'jammer dat je het niet eerder gemeld hebt' (ja, dat heb ik wel maar de klachten zijn nooit in behandeling genomen), en daarna of ik misschien gewoon een nieuwe sim-kaart nodig had (nee, want als die stuk was dan had ik nergens goed bereik).
Heb dit toestel nu een jaar, maar hiervoor heb ik een ander toestel gehad waarbij ik net zo weinig netwerk had.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:42 schreef twiFight het volgende:
[..]
Met wat pech gaan ze straks jouw toestel de schuld geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |