Komt eerst nog een VN-meeting, aan de hand van die meeting zullen we wel zien hoe Rusland tegen een VN-macht daar aankijkt, als ze echt goede bedoelingen hebben stemmen ze ermee in mits ze er deel van uit mogen maken.quote:
De EU probeerde Oekraïne los te kweken van Russische invloed. Het is geen toeval dat de separatisten er nu zijn.quote:
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:51 schreef gijsman het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)e-Wereldoorlog.dhtml
Ik stem voor c5 galaxy indrukwekkend als je daar mee aan komt zetten. (ook al hebben we dan geen tanks om te vervoerenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:54 schreef Pakspul het volgende:
Nederland moet zijn C-130 inwisselen voor een C-17, of C-5 galaxy
Nee. Dus waarom zouden ze dan wel openlijk toegeven de politiemissie als een bedreiging te zien?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Rusland openlijk gaat toegeven de separatisten te steunen?
En dan gaan janken als die weer uit de lucht geschoten wordenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:55 schreef RVer het volgende:
[..]
Maar natuurlijk![]()
Sturen we wat drones op ze af
Gaan ze ook niet doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nee. Dus waarom zouden ze dan wel openlijk toegeven de politiemissie als een bedreiging te zien?
Ja dat vonden de Russen wat minder, vandaar dat ze hun huurlingen hebben gestuurd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De EU probeerde Oekraïne los te kweken van Russische invloed. Het is geen toeval dat de separatisten er nu zijn.
al die russen die opeens in een ander land maar wilde gaan wonen, ongelooflijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De EU probeerde Oekraïne los te kweken van Russische invloed. Het is geen toeval dat de separatisten er nu zijn.
Ik geloof niet dat Poetin dat gaat doen. Maargoed, dat is alleen maar speculeren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet doen.
Wat ze wel zullen doen is het gebied volpompen met separatisten.
Handig die glazen bol. Kan je me ook vertellen wanneer FC Twente precies kampioen wordt dit seizoen? Rond 10 mei?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet doen.
Huurlingen. Maar die gaan niet hun leven voor Poetin op het spel zetten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet doen.
Niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Kan je me ook vertellen wanneer FC Twente precies kampioen wordt dit seizoen?
Ik denk het niet. Het westen zou in tweeën uit elkaar scheuren. Amerika zou geïsoleerd raken, Europa zou meer moeten gaan samenwerken met Rusland, Amerika zou zijn wapens op Europa afsturen omdat een Europa met een kapotte economie de VS de tijd geeft om zijn eigen economie te redden. En als ze Europa kapot genoeg maken, komen ze er opnieuw uit als het land met de sterkste economie van de wereld, net als na WOII.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
een stuk minder als wanneer rusland en de US vijandig tegenover elkaar komen te staan
Niet, geen glazen bol voor nodig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Handig die glazen bol. Kan je me ook vertellen wanneer FC Twente precies kampioen wordt dit seizoen? Rond 10 mei?
Die heeft de nodige vodka op lijkt mequote:Op donderdag 24 juli 2014 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.
Volgens een Russische rebel komt er een WOIII als er een politiemacht naar het rampgebied komt.
Ik zie dat je een marge voor fouten hebt ingebouwd. Handig.quote:
Al die separatisten zijn allemaal ex-sovjet/rus soldaten. Dat zijn geen boeren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:57 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Huurlingen. Maar die gaan niet hun leven voor Poetin op het spel zetten.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:57 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Niet, geen glazen bol voor nodig.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:57 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Niet, geen glazen bol voor nodig.
Met wie gaan ze onderhandelen over die missie nu het kabinet daar weg is? Lekker zooitjequote:Op donderdag 24 juli 2014 17:51 schreef Dingflofbips het volgende:
het zou zo oliedom zijn van ons kabinetje
ik schaam me kapot
President.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:58 schreef RVer het volgende:
[..]
Met wie gaan ze onderhandelen over die missie nu het kabinet daar weg is? Lekker zooitje
Natuurlijk niet. We zijn cultureel (en genetisch) met Amerika verbonden terwijl we helemaal niets, maar dan ook helemaal niets, met de Russen hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:57 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het westen zou in tweeën uit elkaar scheuren. Amerika zou geïsoleerd raken, Europa zou meer moeten gaan samenwerken met Rusland, Amerika zou zijn wapens op Europa afsturen omdat een Europa met een kapotte economie de VS de tijd geeft om zijn eigen economie te redden. En als ze Europa kapot genoeg maken, komen ze er opnieuw uit als het land met de sterkste economie van de wereld, net als na WOII.
Mogelijk hoeven ze niet eens wapens op Europa af te sturen, want ze hebben bewezen dat ze half Europa in een financieele crisis kunnen gooien wanneer ze dat zo willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |