quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt? En dan zitten wij met verbazing naar Russia Today te kijken
Ik lees dit gedeelte nergens terug in het AD en eerst netjes de procedure aflopen, voordat je naar de memorial plek mag klinkt best wel heel Nederlands.quote:But their grieving anger spilled over to the Dutch police who insisted they provide further medical information about their daughter before being allowed to visit the nearby makeshift memorial at the Schiphol Airport. The police also refused to allow them to make a brief statement.
Mrs Dyczynski said to the police: “You didn’t double check what we want, you ask us, we have a program and you have also a program and you cooperate with us.’’
When a police officer told Mrs Dyczynski she could see the memorial later, she said:” I am the mum of Fatima and I represent a well known scientist, a beautiful girl and represent a very very special person. You are third, Fatima first, then me and then you.’’
Doe wel een stukje waar het mooi weer is, en neem wat kaviaar voor me mee terugquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je er op een openbaar forum op gaat hinten en maar wat graag wil benoemen dat je iemand kent die op zo'n kazerne zit is al droevig zat.
[..]
Jup, we gaan dit weekend een stukje Rusland annexeren. Gewoon, omdat het kan.
Ik heb er al een aantal keer over gepost. Bovendien heb ik, toen hij net terug was in Oekraïne, hier nog zijn twitter aangeraden. En ik ben nou niet bepaald pro-Rusland.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:46 schreef wise het volgende:
[..]
en daar hoor je niemand over, omdat Oekraïens leger. Hadden dit separatisten geweest, dan was de wereld te klein
Niet op ingaan, is een soort van vreemde afgunst die maar bij een zeer beperkt aantal mensen voorkomt.quote:
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:55 schreef Bobaliro het volgende:
Dat doen ze dus wel!! ook al mag het niet, kreeg hierover vanmiddag ook een bericht.
als het je kind betreft kan ik me dit zo goed voorstellen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef RVer het volgende:
Dit gaat ze ook vast overleven van 10km hoogte
[..]
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik lees dit gedeelte nergens terug in het AD en eerst netjes de procedure aflopen, voordat je naar de memorial plek mag klinkt best wel heel Nederlands.
Echt wel. Zolang je nog geen tastbaar bewijs hebt van iemands dood vast blijven houden aan de gedachte dat iemand nog leeft. Begrijpelijk maarquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
als het je kind betreft kan ik me dit zo goed voorstellen.
Is pijnlijk hoor. Als familielid wil je dat toch uit zo iemand zijn hoofd praten he...quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom is het zo erg dat de media deze mensen zo in de openbaarheid brengt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
ja iddquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom is het zo erg dat de media deze mensen zo in de openbaarheid brengt.
Om straks door idioten belachelijk gemaakt te worden, terwijl ze het nog zo zwaar gaan krijgen.
Het klinkt vooral als twee heel emotionele mensen, die begeleiding nodig hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik lees dit gedeelte nergens terug in het AD en eerst netjes de procedure aflopen, voordat je naar de memorial plek mag klinkt best wel heel Nederlands.
van NOS-liveblogquote:Timmermans hoopvoller
Minister Timmermans is voor het eerst hoopvoller over medewerking van pro-Russische separatisten aan het bergen van de menselijke resten. Dat meldt het ANP na een persconferentie van de minister in Kiev.
"Ik heb de indruk dat het eindelijk ook tot de separatisten is doorgedrongen dat het een kwestie van medemenselijkheid is om te zorgen dat alle menselijke resten worden geborgen'', zei Timmermans. "Mijn voorzichtige indruk is dat er medewerking van de separatisten zal zijn om dat te realiseren.''
Wat heeft dit met afgunst te maken. Geloofwaardig is het niet omdat het streng verboden is om op voorhand over missies te praten en mocht die persoon al uit de school geklapt hebben dan is het geheel realistisch dat hij ontslagen kan cq. gaat worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:54 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Niet op ingaan, is een soort van vreemde afgunst die maar bij een zeer beperkt aantal mensen voorkomt.
Sommige mensen 'balen' er zelfs van dat ze geen slachtoffers kennen en zo. Dus beter laat je het lekker gaan, en wens je kennis/vriend veel succes als het inderdaad zo ver komt
Maar volgens dit stuk zijn het wèl pro-Russische separatisten. http://edition.cnn.com/20(...)ndex.html?hpt=ieu_c2quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb er al een aantal keer over gepost. Bovendien heb ik, toen hij net terug was in Oekraïne, hier nog zijn twitter aangeraden. En ik ben nou niet bepaald pro-Rusland.
Vraag me af of je dit wel een journalist zou mogen noemen...sensatiezoekende trol met een pen, klinkt dan passender.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:03 schreef quirina het volgende:
[..]
De een z'n dood is de journalist z'n brood..
Thanx!quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:30 schreef karwin het volgende:
Ook interessant artikel waar een journalist naar de mogelijke lanceer plek is gegaan die gevonden was door ukraineblogspot.
http://www.telegraph.co.u(...)ile-launch-site.html
aangezien de journalist niet de exacte locatie wou geven is de persoon van de blog maar zelf weer aan de slag gegaan
http://ukraineatwar.blogs(...)pointed-of-mh17.html
Kijk eens aan, dat duurde maar een week voor het tot die wodkakoppen door was gedrongen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:05 schreef Felixa het volgende:
[..]
van NOS-liveblog
Nou, laten we het hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |