Ik ben echt niet bijzonder hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan.![]()
En ik wacht wel, ben zeer geduldig.
Ik kan de zin alleen via dat liedje, ik moest er gelijk aan denken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:44 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah dan zal ik het vandaar hebben. Had het ooit eens gehoord en vond het wel goed dat zinnetje.
Mss vandaar kan ik weet het niet.
Heb het filmpje kunnen afspelen. Echt niet mijn stijl muziek dus ik denk niet dat het vandaar komt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan de zin alleen via dat liedje, ik moest er gelijk aan denken.
Sommige dingen kruipen echt in je onderbewustzijn en vaak is het dan afvragen, hoe kwam ik daar ook alweer aan. Of je denkt dat je origineel bent maar dan blijkt iemand anders het een week eerder gezegd te hebben ofzo, dat heb je dan opgeslagen alleen denken je hersens een tijd later dan dat je het zelf heb verzonnen.
Hersens zijn best wel raar.
Dat boeit toch niet, ik wil gewoon weten hoe mensen eruit zien waarmee ik klets.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben echt niet bijzonder hoor
Alleen wiet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:47 schreef virtualtrip het volgende:
Chocofan heb jij dan nooit drugs geprobeerd?
Hou het daar maar bij. Vroeger wou ik alles eens proberen onder het motto Hit it and Quit it. Maar helaas ben ik 2 jaar verslaafd geweest aan coke.quote:
Ik weet het, ik probeer ook nooit iets anders.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:53 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Hou het daar maar bij. Vroeger wou ik alles eens proberen onder het motto Hit it and Quit it. Maar helaas ben ik 2 jaar verslaafd geweest aan coke.
En men onderschrift komt van dit liedje.
Dat is best wel erg dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog leef als ik zo terug kijk
Toch zo goed als clean soms zondig ik wel nog eens. Zo 1 keer om de 2 maand. En dan voel ik me achteraf zo kut dat ik weer weet waarom ik het niet mag doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het, ik probeer ook nooit iets anders.
Kut voor je maar wel goed dat je nu clean bent dan.
Aan de andere kant, mountainbiken en op een eiland zitten heb je ook overleefd.quote:
als je gewoon milde wiet rookt zonder rotzooi kan never nooit geen kwaadquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:58 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Toch zo goed als clean soms zondig ik wel nog eens. Zo 1 keer om de 2 maand. En dan voel ik me achteraf zo kut dat ik weer weet waarom ik het niet mag doen.
Ik hou het lekker bij wiet dan maar.
Ik snap het helemaal en zolang het bij wiet blijft en niet elke dag gebeurt moet je je er ook niet te slecht over gaan voelen, dat je van die andere troep af bent is al heel wat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:58 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Toch zo goed als clean soms zondig ik wel nog eens. Zo 1 keer om de 2 maand. En dan voel ik me achteraf zo kut dat ik weer weet waarom ik het niet mag doen.
Ik hou het lekker bij wiet dan maar.
Tis echt geen zware weed moet er 2 van roken voor ik echt effect heb. Maar gelukkig is ie ook niet zo duur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
als je gewoon milde wiet rookt zonder rotzooi kan never nooit geen kwaad
Ja twas wel heel moeilijk. Heb in totaal 3 maand in opname gezeten wat echt wel kut was.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal en zolang het bij wiet blijft en niet elke dag gebeurt moet je je er ook niet te slecht over gaan voelen, dat je van die andere troep af bent is al heel wat.
Dat geloof ik meteen. respect hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:02 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Tis echt geen zware weed moet er 2 van roken voor ik echt effect heb. Maar gelukkig is ie ook niet zo duur.
[..]
Ja twas wel heel moeilijk. Heb in totaal 3 maand in opname gezeten wat echt wel kut was.
Ga ff ergens anders heen op een camping of weet ik veel wat denk heel goed na over allesquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:02 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Tis echt geen zware weed moet er 2 van roken voor ik echt effect heb. Maar gelukkig is ie ook niet zo duur.
[..]
Ja twas wel heel moeilijk. Heb in totaal 3 maand in opname gezeten wat echt wel kut was.
Ja maar tenigste voordeel daaraan was dat ik zelf niet moest koken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. respect hoor.
TJa, lastig, wat zou je kunnen klaarmaken?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:07 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja maar tenigste voordeel daaraan was dat ik zelf niet moest koken.
Nu ik alleen woon wel en ik moet nog koken.
Iemand idee wat ik vandaag kan klaarmaken?
Niks ik moet nog naar de winkel gelukkig is die open tot 21uur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
TJa, lastig, wat zou je kunnen klaarmaken?![]()
![]()
Sorry ik kon het niet laten.
Afijn, wat heb je in huis?
Pannekoeken met stroopquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:07 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja maar tenigste voordeel daaraan was dat ik zelf niet moest koken.
Nu ik alleen woon wel en ik moet nog koken.
Iemand idee wat ik vandaag kan klaarmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |