Dat is kut dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Was niet echt zo een succes precies.
[..]
Welke homo's? Die van fok?
Ah maar die soap ken ik niet. Is dat zoals thuis en familie in belgie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is kut dan.
En de homo's van rtl boulevard. kwalbert enzo.
Kweet niet wat dat is dus kan het dan niet vergelijken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:24 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah maar die soap ken ik niet. Is dat zoals thuis en familie in belgie?
Dat zijn dagelijkse soaps in belgie zoals the days of our life. Maar dan beter . Vooral thuis toch. Spijtig dat ze in de zomermaanden niet uitzenden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kweet niet wat dat is dus kan het dan niet vergelijken.
zijtegij een belg?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:30 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Dat zijn dagelijkse soaps in belgie zoals the days of our life. Maar dan beter . Vooral thuis toch. Spijtig dat ze in de zomermaanden niet uitzenden.
Ja ik ben een belg :p Raar he :pquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zijtegij een belg?
En boulevard is geen soap maar een glamour roddel programma ofzo.
glamoerquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zijtegij een belg?
En boulevard is geen soap maar een glamour roddel programma ofzo.
Nee, wel grappigquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:32 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja ik ben een belg :p Raar he :p
Ik kwam hier vooral voor het onderdeel dat over drugs gaat om meer te weten te komen. Er zijn blijkbaar geen belgische forums over drugs.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, wel grappigwe hebben nog een belg hier, sararaats komt ook uit belgie.
![]()
En vast nog meer maar dat weet ik niet.
Ach gos, tja voor drugs zit je in Nederland goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:36 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik kwam hier vooral voor het onderdeel dat over drugs gaat om meer te weten te komen. Er zijn blijkbaar geen belgische forums over drugs.
moet ff door je onderschrift.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:36 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik kwam hier vooral voor het onderdeel dat over drugs gaat om meer te weten te komen. Er zijn blijkbaar geen belgische forums over drugs.
Kijk op het sub forum uvt hier staat allesquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:36 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos, tja voor drugs zit je in Nederland goed.![]()
Ik zelf weet er niet veel van, maar ik denk dat er genoeg info is te vinden op fok.
Bwa maar op het onderdeel dat over drugs gaat word er niet zoveel gepost.
Yes they are bad. Maar gelukkig ben ik er vanaf.quote:
Goed zo en houden zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
[..]
Yes they are bad. Maar gelukkig ben ik er vanaf.
Voor filmpjes te zien is men computer echt te traag. Dus leg uit? Moet door men onderschrift?quote:
Ik ken het allemaal ik ken geen grenzen met niks maar nu ben ik al 4 jaar braafquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
[..]
Yes they are bad. Maar gelukkig ben ik er vanaf.
Live fast die young, dat zingt ze dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:41 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Voor filmpjes te zien is men computer echt te traag. Dus leg uit? Moet door men onderschrift?
Grenzen met pics plaatsen heb je wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ken het allemaal ik ken geen grenzen met niks maar nu ben ik al 4 jaar braaf
Zijn weg van mijn harde schijfquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Grenzen met pics plaatsen heb je wel.
Ah dan zal ik het vandaar hebben. Had het ooit eens gehoord en vond het wel goed dat zinnetje.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Live fast die young, dat zingt ze dan.
En je telefoon is naar beneden geflikkert.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zijn weg van mijn harde schijf
Ik zorg dat je pics krijgt ok wel wachtenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En je telefoon is naar beneden geflikkert.![]()
Smoesjes allemaal.
Daar houd ik je aan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zorg dat je pics krijgt ok wel wachten
Ik ben echt niet bijzonder hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan.![]()
En ik wacht wel, ben zeer geduldig.
Ik kan de zin alleen via dat liedje, ik moest er gelijk aan denken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:44 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah dan zal ik het vandaar hebben. Had het ooit eens gehoord en vond het wel goed dat zinnetje.
Mss vandaar kan ik weet het niet.
Heb het filmpje kunnen afspelen. Echt niet mijn stijl muziek dus ik denk niet dat het vandaar komt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan de zin alleen via dat liedje, ik moest er gelijk aan denken.
Sommige dingen kruipen echt in je onderbewustzijn en vaak is het dan afvragen, hoe kwam ik daar ook alweer aan. Of je denkt dat je origineel bent maar dan blijkt iemand anders het een week eerder gezegd te hebben ofzo, dat heb je dan opgeslagen alleen denken je hersens een tijd later dan dat je het zelf heb verzonnen.
Hersens zijn best wel raar.
Dat boeit toch niet, ik wil gewoon weten hoe mensen eruit zien waarmee ik klets.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben echt niet bijzonder hoor
Alleen wiet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:47 schreef virtualtrip het volgende:
Chocofan heb jij dan nooit drugs geprobeerd?
Hou het daar maar bij. Vroeger wou ik alles eens proberen onder het motto Hit it and Quit it. Maar helaas ben ik 2 jaar verslaafd geweest aan coke.quote:
Ik weet het, ik probeer ook nooit iets anders.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:53 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Hou het daar maar bij. Vroeger wou ik alles eens proberen onder het motto Hit it and Quit it. Maar helaas ben ik 2 jaar verslaafd geweest aan coke.
En men onderschrift komt van dit liedje.
Dat is best wel erg dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog leef als ik zo terug kijk
Toch zo goed als clean soms zondig ik wel nog eens. Zo 1 keer om de 2 maand. En dan voel ik me achteraf zo kut dat ik weer weet waarom ik het niet mag doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het, ik probeer ook nooit iets anders.
Kut voor je maar wel goed dat je nu clean bent dan.
Aan de andere kant, mountainbiken en op een eiland zitten heb je ook overleefd.quote:
als je gewoon milde wiet rookt zonder rotzooi kan never nooit geen kwaadquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:58 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Toch zo goed als clean soms zondig ik wel nog eens. Zo 1 keer om de 2 maand. En dan voel ik me achteraf zo kut dat ik weer weet waarom ik het niet mag doen.
Ik hou het lekker bij wiet dan maar.
Ik snap het helemaal en zolang het bij wiet blijft en niet elke dag gebeurt moet je je er ook niet te slecht over gaan voelen, dat je van die andere troep af bent is al heel wat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:58 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Toch zo goed als clean soms zondig ik wel nog eens. Zo 1 keer om de 2 maand. En dan voel ik me achteraf zo kut dat ik weer weet waarom ik het niet mag doen.
Ik hou het lekker bij wiet dan maar.
Tis echt geen zware weed moet er 2 van roken voor ik echt effect heb. Maar gelukkig is ie ook niet zo duur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
als je gewoon milde wiet rookt zonder rotzooi kan never nooit geen kwaad
Ja twas wel heel moeilijk. Heb in totaal 3 maand in opname gezeten wat echt wel kut was.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal en zolang het bij wiet blijft en niet elke dag gebeurt moet je je er ook niet te slecht over gaan voelen, dat je van die andere troep af bent is al heel wat.
Dat geloof ik meteen. respect hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:02 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Tis echt geen zware weed moet er 2 van roken voor ik echt effect heb. Maar gelukkig is ie ook niet zo duur.
[..]
Ja twas wel heel moeilijk. Heb in totaal 3 maand in opname gezeten wat echt wel kut was.
Ga ff ergens anders heen op een camping of weet ik veel wat denk heel goed na over allesquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:02 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Tis echt geen zware weed moet er 2 van roken voor ik echt effect heb. Maar gelukkig is ie ook niet zo duur.
[..]
Ja twas wel heel moeilijk. Heb in totaal 3 maand in opname gezeten wat echt wel kut was.
Ja maar tenigste voordeel daaraan was dat ik zelf niet moest koken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. respect hoor.
TJa, lastig, wat zou je kunnen klaarmaken?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:07 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja maar tenigste voordeel daaraan was dat ik zelf niet moest koken.
Nu ik alleen woon wel en ik moet nog koken.
Iemand idee wat ik vandaag kan klaarmaken?
Niks ik moet nog naar de winkel gelukkig is die open tot 21uur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
TJa, lastig, wat zou je kunnen klaarmaken?![]()
![]()
Sorry ik kon het niet laten.
Afijn, wat heb je in huis?
Pannekoeken met stroopquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:07 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja maar tenigste voordeel daaraan was dat ik zelf niet moest koken.
Nu ik alleen woon wel en ik moet nog koken.
Iemand idee wat ik vandaag kan klaarmaken?
Hmmm ja maar dan wel kant en klare pannekoeken. En met ijs dan.quote:
Ik zou gaan voor simpel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:10 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Niks ik moet nog naar de winkel gelukkig is die open tot 21uur.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:11 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Hmmm ja maar dan wel kant en klare pannekoeken. En met ijs dan.
Mijn zoon kwam pas met vierkante pannekoeken thuis, ik wist niet wat ik zag.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:11 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Hmmm ja maar dan wel kant en klare pannekoeken. En met ijs dan.
Toch wel bedankt voor het idee.quote:
Vierkante pannekoeken kende ik niet. in de vorm van een hartje wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn zoon kwam pas met vierkante pannekoeken thuis, ik wist niet wat ik zag.
Kant en klare, ik moest lachen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:13 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Toch wel bedankt voor het idee.
[..]
Vierkante pannekoeken kende ik niet. in de vorm van een hartje wel.
Al die kant en klaar rommel in de supermarkten zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kant en klare, ik moest lachen.
En ja die laatste ken ik ook wel.
Soms ben ik blij dat het er is hoor. Elke dag voor 4 man koken is best wel heel erg irritant, zeker als ze ook wel altijd wat te zeiken hebben, maar dat is de leeftijd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Al die kant en klaar rommel in de supermarkten zou verboden moeten worden
Die ellende heb ik gelukkig nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms ben ik blij dat het er is hoor. Elke dag voor 4 man koken is best wel heel erg irritant, zeker als ze ook wel altijd wat te zeiken hebben, maar dat is de leeftijd.
Dus tegenwoordig zeg ik wel eens, zoeken jullie het lekker uit en dan komen ze met zulke dingen terug, terwijl ik ze wel koken heb geleerd. Gemakzuchtige kinderen tegenwoordig.
Ik koop bijna altijd kant en klare maaltijden. Ik heb echt geen goesting om te koken en met de afwas te zitten altijd. En vooral omdat ik een klote fornuis heb. Oftewel gaat het veel te heet waardoor men vlees aanbrand oftewel niet warm genoeg om men vlees deftig te bakken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Al die kant en klaar rommel in de supermarkten zou verboden moeten worden
Bofkont.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die ellende heb ik gelukkig niet
goesting zijte gij unne belgquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:22 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik koop bijna altijd kant en klare maaltijden. Ik heb echt geen goesting om te koken en met de afwas te zitten altijd. En vooral omdat ik een klote fornuis heb. Oftewel gaat het veel te heet waardoor men vlees aanbrand oftewel niet warm genoeg om men vlees deftig te bakken.
Nou nou nou, dat is wel weer een beetje drastisch hoor, je weet toch niet wat je nog allemaal kan tegenkomen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga echt never nooit niet een gezin of vrouw ofwat kiezen
Jup ik ben een belg. Ale ik vind mezelf een Vlaming.quote:
Serieus?quote:
Ik kan niet samen wonen met vrouw menchenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat is wel weer een beetje drastisch hoor, je weet toch niet wat je nog allemaal kan tegenkomen.
Ben je zo erg dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan niet samen wonen met vrouw menchen
Ik heb het echt geprobeerd maar helaasquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben je zo erg dan?![]()
Genoeg vrouwen die ook niet willen samen wonen trouwens.
Bedoel je nu die vrouw uit ierland, dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd maar helaas
Nope dat is ook gewoon tabbeequote:Op donderdag 24 juli 2014 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bedoel je nu die vrouw uit ierland, dat kan ook nog natuurlijk.
TJa je weet het niet hè, waar iemands voorkeur ligt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nope dat is ook gewoon tabbee
Ik vrees ervoor dat ik ooit nog de ware tegenkomquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
TJa je weet het niet hè, waar iemands voorkeur ligt.![]()
![]()
Maar als je al eens samengewoond hebt en dat lukte niet dan wil dat toch niet zeggen dat het nooit meer gaat. Dat geldt voor alles in de liefde en met relaties.
Oh dus je hebt nog wel hoop, goed zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor dat ik ooit nog de ware tegenkom
Dat dus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mongool Ruud is ook weer met zijn tv moment bezig
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mongool Ruud is ook weer met zijn tv moment bezig
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, mn ma was vergeten dat ik kwam eten en had een soort van preischotel gemaakt.
En daarom kook ik momenteel niet veel voor mijn kinderen, ondankbare mormels zijn het.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wel wat gegeten uit beleefdheid en nu frieten in de oven liggen
Met stroop of ijs?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:52 schreef virtualtrip het volgende:
Zo de pannekoeken zijn alweer op.
Bedankt BoonDockSaint voor het idee.
Met ijs en chocolade saus en een banaan.quote:
Lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Met ijs en chocolade saus en een banaan.
Mijn moeder weet dat ik allergisch ben voor paprika, en dat ik over het algemeen ga kokhalzen van prei, als ze nou had gezegd dat ze het vergeten was en dat ze een preischotel in de oven had staan, had ik het wel naar zondag verplaatst.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En daarom kook ik momenteel niet veel voor mijn kinderen, ondankbare mormels zijn het.![]()
Twas heel lekker. Maar ik heb te veel gegeten en ben nu zeer misselijk.quote:
Nou, vooruit dan, omdat je allergisch bent dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn moeder weet dat ik allergisch ben voor paprika, en dat ik over het algemeen ga kokhalzen van prei, als ze nou had gezegd dat ze het vergeten was en dat ze een preischotel in de oven had staan, had ik het wel naar zondag verplaatst.
Tja, dat is je eigen schuld dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Twas heel lekker. Maar ik heb te veel gegeten en ben nu zeer misselijk.
Heb moeten overgeven helaas. Nuja nu kan ik nog eens pannekoeken met ijs chocolade saus en banaan eten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, dat is je eigen schuld dan.![]()
Even uitbuiken dan maar.
Gatver.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:03 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Heb moeten overgeven helaas. Nuja nu kan ik nog eens pannekoeken met ijs chocolade saus en banaan eten.
Ben totaal geen Jim Carey bekkentrek fan maar bij die film moest ik destijds wel een paar keer keihard lachen (toen ik nog flink blowdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |