Waar zijn die selfies, ik wil die selfies zien, waar waar waarquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben mijn harde schijf kwijt daar stonden veel selfies op maar ik heb er een paar geplaast hier
Goed lezen bij zijn laatste bericht.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef Joezi het volgende:
Topickaap! geef brain is wat tijd
Liesje???
Pluis alle topics maar uitquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar zijn die selfies, ik wil die selfies zien, waar waar waar![]()
weet ik veel in welk topic die staanquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja daaag. Dat is te veel werk en erg flauw van je.
Plaats er dan hier gewoon nog eens 1tje, voor onsquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
weet ik veel in welk topic die staan
ik heb geen foon meer die pics kan makenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Plaats er dan hier gewoon nog eens 1tje, voor ons![]()
En ja ja harde schijf blah blah.
Oh wacht je had ook geen telefoon meer...
Dat zeg ik toch...quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik heb geen foon meer die pics kan maken
Zoeken krengquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zal nog eens goed zoeken want ik had een back up van die mappen maar volgens mij zijn die weg
Ik tikte iets, maar heb het maar even weggehaald.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Alle vrouwen zouden moeten leren buikdansen op school.
Dan moet het wel heel erg stout zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik tikte iets, maar heb het maar even weggehaald.
Dat is jammer, maar stoer hoeft niet per se, we ik willen wil weten hoe je eruit ziet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben echt veel stoere pics kwijt
Lelijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar stoer hoeft niet per se, we ik willen wil weten hoe je eruit ziet.
Jip en na vannacht hou ik me weer even in.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel erg stout zijn.
als daar m'n buikje kleiner van wordt, graag!quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Alle vrouwen zouden moeten leren buikdansen op school.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
Dat je dan naast je bevroren fles water (dan maar even geen brood in de vriezer) een flesje sinas meeneemt naar het strand, deze begraaft want lekker koud, je je handdoek even op een andere manier neerlegt zodat de zon van de andere kant komt en dan je flesje sinas wil opgraven....
Nee dus.
Kom jij ook niet af en toe een paar kinderen tekort?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel weer mee hoor. Het is typisch een actie voor mij, dat wel.
Lol!quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kom jij ook niet af en toe een paar kinderen tekort?
Whehehehe!quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaag, lieve kinderen, gaan we een vlottenbouwwedstrijd doen. Wie het eerste in Engeland is, wint!
Ik had dat ook een keer vroeger en de volgende dag ben ik weer gaan graven en ik had ze nog gevonden ook.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel weer mee hoor. Het is typisch een actie voor mij, dat wel.
Wedden dat ik jou kan indoctrineren tot angst voor zuurstofquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken popcorn meneer
Ik ben bang voor stikstof niet voor zuurstofquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wedden dat ik jou kan indoctrineren tot angst voor zuurstof
Dan zit je goed in zeelandquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben bang voor stikstof niet voor zuurstof
Dus, als je lichaam warm is en wit wordt op de IR camera, dan is dat wolkje ijskoud. Spuitbus dus.quote:
Je hebt gelijk ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus, als je lichaam warm is en wit wordt op de IR camera, dan is dat wolkje ijskoud. Spuitbus dus.
kun je toch instellenquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus, als je lichaam warm is en wit wordt op de IR camera, dan is dat wolkje ijskoud. Spuitbus dus.
maar dat win jij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaag, lieve kinderen, gaan we een vlottenbouwwedstrijd doen. Wie het eerste in Engeland is, wint!
Dus dan is zijn lichaam beneden nul? Oh bedoel je dat je de temperatuur van je scheet kan regelen? Indrukwekkend.quote:
was een scheetje in de winterquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus dan is zijn lichaam beneden nul? Oh bedoel je dat je de temperatuur van je scheet kan regelen? Indrukwekkend.
Geen idee eigenlijk, misschien gaan ze eerst in een strandtent gezellig doen of zoquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehehe!
Weet je wie ik vandaag zag? De "vader" van de strandbeesten. Leuke vent vind ik dat, hij kon er vorig jaar zo leuk over vertellen. Hij maakte even een praatje met mijn "buren" maar ik hoorde geen datum. Zou het morgen zijn? En hoe ze dat gaan doen met die reserveringen is me een raadsel, dat beest moet toch over het strand lopen? Dat kan dan toch iedereen zien?
je kunt het toch laten inkleuren.. net zo als al die gassen van de NASAquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus dan is zijn lichaam beneden nul? Oh bedoel je dat je de temperatuur van je scheet kan regelen? Indrukwekkend.
Dat is niet hoe een IR camera werkt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
je kunt het toch laten inkleuren.. net zo als al die gassen van de NASA
Dat maakt toch niet uit, je kunt de output toch aanpassen zoals je wiltquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is niet hoe een IR camera werkt.
Naar waar trek je?quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vier dagen trekken lijk me niet zo verstandig je je genitaliën
42 keer trekken en schieten is de limiet lees dit artikkel maar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vier dagen trekken lijk me niet zo verstandig je je genitaliën
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:00 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
42 keer trekken en schieten is de limiet lees dit artikkel maar.
http://www.clint.be/actua/bizar/jongen-masturbeert-zichzelf-de-dood
Ja dat denk ik ook wel. Spijtig dat er niet bij staat hoe dat juist komt die ie is gestorven.quote:
Ik denk dat zijn hart het niet meer aankon.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:04 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. Spijtig dat er niet bij staat hoe dat juist komt die ie is gestorven.
Vraag me wel af wa de doodsoorzaak is.
Dat zou kunnen uren lang bloed naar je penis sturen kan mss wel te veel van het goede zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn hart het niet meer aankon.
Juist, al dat bloed wat maar naar 1 plek gaat heel de tijd kan niet goed zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:08 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Dat zou kunnen uren lang bloed naar je penis sturen kan mss wel te veel van het goede zijn.
En ligt het nu aan mijn computer of is fok ook bij jullie traag? Andere sites gaan wel vlot bij mij.
De site herstarten? of men computer?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, al dat bloed wat maar naar 1 plek gaat heel de tijd kan niet goed zijn.
En ik heb dat ook wel eens dat fok traag is maar momenteel is mijn internet verbinding gewoon kut.
Misschien ff herstarten, dat wil wel eens helpen.
Computer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:12 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
De site herstarten? of men computer?
Oke ff doen BRB.quote:
die zijn vakantie aan het vieren met 'jonge'jongens in thailand.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zit nu al heel de tijd, per ongeluk naar rtl boulevard te kijken.
Al heel lang niet gezien, maar :
Waar zijn mijn homo's allemaal gebleven?
Was niet echt zo een succes precies.quote:
Welke homo's? Die van fok?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zit nu al heel de tijd, per ongeluk naar rtl boulevard te kijken.
Al heel lang niet gezien, maar :
Waar zijn mijn homo's allemaal gebleven?
Ooooh is dat het.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die zijn vakantie aan het vieren met 'jonge'jongens in thailand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |