BRONquote:Slijptol in bewijs rampvlucht MH17
DONETSK -
Dat er is gerommeld met het bewijsmateriaal van vlucht MH17 is moeilijk langer te ontkennen. Op videobeelden van het Amerikaanse Vice is duidelijk te zien hoe onbekende mannen met slijptollen in de weer zijn op de rampplek. De brokstukken worden vervolgens afgevoerd. Niemand weet waarheen. Ook is totaal onduidelijk wat er daarna met het bewijsmateriaal gebeurt.
[..]
Iedereen in de ceremonie zal van zichzelf beseffen dat ze heel dankbaar werk verrichten, dus ik denk niet dat er veel bizarre indrukken zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:21 schreef TheThirdMark het volgende:
Het moet ook wel een heel bizarre vlucht zijn voor die piloten.
Aan de ene kant breng je een hoop lichamen terug. Lichamen van je landgenoten (en burgers van andere landen, maar voornamelijk landgenoten). Landgenoten die burgers waren, burgers van een land dat niet in oorlog is maar wel gestorven zijn door oorlogshandelen. Afschuwelijk.
Aan de andere kant breng je lichamen terug naar een laatste, veilige, rustplaats. Ergens mooi.
Lijken mij toch beide dezelfde kisten. De kisten zonder knoppen hebben wel 'lege' gaten bovenop zo lijkt het althans.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:25 schreef Webschip het volgende:
Ik zie nu meer kisten zonder knoppen. Er zijn denk ik twee typen kisten gebruikt. Vermoedelijk door het enorme aantal.
Ja hij welquote:
Ah ok. Tv programma's geven hun gasten vaak wel heel snel het stempel expert, vandaar dat het me te binnen schoot.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik geloof het bij Gupta wel hoor, da's gewoon een (deel)studie die je kunt volgen.
Het internationale strafhof vind ik zo gek nog niet. Maar het lijkt me erg sterk dat het zover komt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:21 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dat was diezelfde vent die vond dat de daders OF in Nederland berecht moet worden, OF in het internationale strafhof in Den Haag
Vraag me af waarom die kisten zonder knoppen gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:26 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Lijken mij toch beide dezelfde kisten. De kisten zonder knoppen hebben wel 'lege' gaten bovenop zo lijkt het althans.
Paar dagen geleden hier maar volgens een aantal users hier waren ze slachtoffers onder de wrakstukken vandaan aan het halenquote:
Ow dat had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:26 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Lijken mij toch beide dezelfde kisten. De kisten zonder knoppen hebben wel 'lege' gaten bovenop zo lijkt het althans.
Volgens mij had hij geen enkel idee dat Den Haag in NL lagquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:27 schreef Midnight_snack het volgende:
Het internationale strafhof vind ik zo gek nog niet. Maar het lijkt me erg sterk dat het zover komt.
Daar zullen ze blij van worden in Rusland en Oekraine.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:27 schreef ellevehC86 het volgende:
Codenaam voor de politiemissie: Barbarossa
oh?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar zullen ze blij van worden in Rusland en Oekraine.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:27 schreef ellevehC86 het volgende:
Jwel, maar dan zijn ze geschroefd of gespijkerd. Dit zijn geen massief eiken kisten dus een spijker heb je er zo doorheen geslagen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:30 schreef Collide het volgende:
Die knoppen zijn inderdaad om de kist dicht te maken. Dus sommige kisten zitten niet dicht.
Oh op die fiets. Nou dat is het buurland van Amsterdam natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:28 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Volgens mij had hij geen enkel idee dat Den Haag in NL lag
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:27 schreef ellevehC86 het volgende:
Omdat het geen directe familie was en het was niet thuis op de bank. Het waren collega's en het was op het werk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:03 schreef Wootism het volgende:
[..]
Waarom zaten ze als 'nabestaande' überhaupt thuis op de bank?
74quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoeveel wagens staan er nu? Meer dan 70?
Bij voorbaat gedoemd te mislukken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lijkt me sterk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Operatie_Barbarossa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |