SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste update is van afgelopen maandag, daar stonden we op een gedeelde 5e plek, maar door al die uitvallen denk ik dat we nog wel gaan zakken. Maar als er weer een nieuwe update is laat ik het weten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe staan we ervoor in de Tourpoule?
🍆![]()
Maar top-10 moet kunnen dus?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:12 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Laatste update is van afgelopen maandag, daar stonden we op een gedeelde 5e plek, maar door al die uitvallen denk ik dat we nog wel gaan zakken. Maar als er weer een nieuwe update is laat ik het weten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jefferson Montero naar Swansea. Die gaan we vaak zien.
http://wefut.com/en/player/5705Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Volgens mij krijg je aardig wat punten voor dit onderdeel:quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar top-10 moet kunnen dus?
Het door mij voorspelde podium:
1 Chris Froome (gele trui)
2 Alberto Contador
3 Alejandro Valverde
De beste Nederlander in de
eindrangschikking is Bauke Mollema.
De groene trui (puntenklassement) is
voor Peter Sagan.
De bolletjestrui (bergklassement) is
voor Joaquim Rodriguez
We zullen het zien.🍆![]()
Nummers 1 en 2 had iedereen dus fout (waarschijnlijk). Valverde kan nog 3e worden, Mollema is momenteel de beste Nederlander (en is beter in tijdrit dan LTD), en Sagan heeft het groen in handen. Purito de bolletjes lijkt onwaarschijnlijk... al met al geen slechte score, lijkt mequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:20 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je aardig wat punten voor dit onderdeel:
Het door mij voorspelde podium:
1 Chris Froome (gele trui)
2 Alberto Contador
3 Alejandro Valverde
De beste Nederlander in de
eindrangschikking is Bauke Mollema.
De groene trui (puntenklassement) is
voor Peter Sagan.
De bolletjestrui (bergklassement) is
voor Joaquim Rodriguez
We zullen het zien.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stiekem toch een glazen bol daar he?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nummers 1 en 2 had iedereen dus fout (waarschijnlijk). Valverde kan nog 3e worden, Mollema is momenteel de beste Nederlander (en is beter in tijdrit dan LTD), en Sagan heeft het groen in handen. Purito de bolletjes lijkt onwaarschijnlijk... al met al geen slechte score, lijkt me
🍆![]()
Nou nee, want dan had ik Nibali als eindwinnaar, en waren we samen een weekend lang bier gaan drinken van de winstquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Stiekem toch een glazen bol daar he?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat er serieus nog mensen zitten te zeiken over de ceremonie van gisteren.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
staat er geen op de markt?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
NIEMAND EEN JERMAINE JONES IN HUN CLUB? XBOX!!!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik had vanochtend een discussie met een collega.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat er serieus nog mensen zitten te zeiken over de ceremonie van gisteren.
Die beweerde dat 90% van de mensen daar stond uit sensatiezucht. Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan het me werkelijk waar niet voorstellen.
Daarnaast beweerde hij dat het een geregisseerd "toneelstuk" was, waarmee het kabinet misbruik maakt van het leed van inwoners om er zelf beter uit te komen. Ik heb hem vol verwondering aangehoord, en besloten dat ik het maar zou laten gaan. Alsof Rutte voor de lol terugkomt van vakantie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mensen die hem hebben kunnen hem ook zo verkopen voor dat bedragquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Allemaal 30k+![]()
Dan kan ik geen tots schneiderlin kopen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja klopt. Maar dan betaal ik die later terugquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die hem hebben kunnen hem ook zo verkopen voor dat bedrag![]()
![]()
Werken wij in hetzelfde gebouw toevallig?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een discussie met een collega.
Die beweerde dat 90% van de mensen daar stond uit sensatiezucht. Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan het me werkelijk waar niet voorstellen.
Daarnaast beweerde hij dat het een geregisseerd "toneelstuk" was, waarmee het kabinet misbruik maakt van het leed van inwoners om er zelf beter uit te komen. Ik heb hem vol verwondering aangehoord, en besloten dat ik het maar zou laten gaan. Alsof Rutte voor de lol terugkomt van vakantie![]()
Denken ze nou echt dat Rutte hier beter uitkomt? Die vent heeft zoveel kritiek gehad die komt er alleen maar slechter uit..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik heb nog wel 30k liggen. Knal er maar iets opquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dan betaal ik die later terugAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tots Lewaquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het aandurf met gundogan als cdm, is er geen snellere optie?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik zit op de 3e. Kom hierheen dan, mag jij hem vasthouden, zodat ik hem rustig eens kan uitschelden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Werken wij in hetzelfde gebouw toevallig?![]()
Denken ze nou echt dat Rutte hier beter uitkomt? Die vent heeft zoveel kritiek gehad die komt er alleen maar slechter uit..
Ik vond zijn relaas typisch het verhaal van zo'n zure gast die altijd maar loopt te mopperen over politici die toch niets goed kunnen doen. Van die mensen die op verjaardagen alles in dit land afkraken, en net doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben. "Zakkenvullers zus, gouden handdrukken zo. De echte problemen pakken ze toch niet aan." Van die mensen waar ik zo snel mogelijk bij uit de buurt wil zijn.
Het rare is alleen dat ik al 4 jaar met hem samenwerk, en ik dat nooit eerder bij hem heb bespeurd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Helemaal mee eens. Vergeet bijvoorbeeld ook niet 'het lenen voor een nieuwe auto' etcquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel van die mensen hebben ondertussen een zware hypotheek op hun huis staan, wat in principe hetzelfde is (en relatief t.o.v. hun inkomen een veel grotere schuld is dan Real t.o.v. hun inkomen).
Daarnaast is Real Madrid natuurlijk een bedrijf (weliswaar niet in de meest traditionele vorm) en is het lenen van vermogen voor bedrijven de normaalste zaak ter wereld
EDIT: Meestal is het Jan Kees de Wajonger in de bijstand die het hardst zit te roepen dat ZIJN belastingcenten worden uitgegeven aan het kopen van CR7 of Suarez
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Over wie zou jij het nou hebben... hmm.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vergeet bijvoorbeeld ook niet 'het lenen voor een nieuwe auto' etc
Daarnaast is Real Madrid natuurlijk een bedrijf (weliswaar niet in de meest traditionele vorm) en is het lenen van vermogen voor bedrijven de normaalste zaak ter wereld
EDIT: Meestal is het Jan Kees de Wajonger in de bijstand die het hardst zit te roepen dat ZIJN belastingcenten worden uitgegeven aan het kopen van CR7 of SuarezRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jermaine Jones was vorige maand 20k... die is altijd al zoveel geweest omdat hij de enige Amerikaan in de Bundesliga is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
NIEMAND EEN JERMAINE JONES IN HUN CLUB? XBOX!!!![]()
TR GEMACHT!quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Over wie zou jij het nou hebben... hmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wie heet hier Jan Kees dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Over wie zou jij het nou hebben... hmm.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:50 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
TR GEMACHT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U riep?quote:
b.t.w. vidal misschien naar engeland, zou m wel eens willen zien daar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
en je heet zeker ook nog De Wajonger van achternaam?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
U riep?
b.t.w. vidal misschien naar engeland, zou m wel eens willen zien daar.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee gewoon Klaploper, ben niet zo van adelquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
en je heet zeker ook nog De Wajonger van achternaam?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee gewoon Klaploper, ben niet zo van adel
GRAAG VERWIJDEREN![]()
heb nog 3x Chelsea Cole in de club staan zag ik![]()
zal wel niks gestegen zijn
#FreeTrapz![]()
Zijn hier ook mensen die nog stufi/lening ontvangen? Hebben jullie het al ontvangen?
Volgens mij zijn ze echt superlaatGRAAG VERWIJDEREN![]()
Stufi kwam vanochtend binnen jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:04 schreef The_Yakuza het volgende:
Zijn hier ook mensen die nog stufi/lening ontvangen? Hebben jullie het al ontvangen?
Volgens mij zijn ze echt superlaat
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
waarom update Futdb de consumables niet
#FreeTrapz![]()
Weet ik niet, maar ik hoef ook niet te lenen want het geld stroomt nu met bakken binnenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dan lenen of kan dat dan ook niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als Maver dit doet zijn de rapen gaar.![]()
Zou hij zijn Wajong al binnen hebben?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik leen een klein beetje per maand naast mn bijbaan, maar heb het nog steeds niet ontvangen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Student zijn en werken is niet hetzelfde als wajongquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En als Maver dit doet zijn de rapen gaar.![]()
Zou hij zijn Wajong al binnen hebben?
Lenen (dus later terug betalen) staat niet gelijk aan wajongGRAAG VERWIJDEREN![]()
smerige klaploper, ga maar werken voor je centen flikker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik leen een klein beetje per maand naast mn bijbaan, maar heb het nog steeds niet ontvangenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee maar wel met je handje omhoog als Rutte zijn maandelijkse geldkraan open zet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:12 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Student zijn en werken is niet hetzelfde als wajong
Lenen (dus later terug betalen) staat niet gelijk aan wajong
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:12 schreef wieisboos het volgende:
Ik leen maximaal want maximaal lenen is maximaal leven
Heb je het al binnen dan?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Bohh er zijn militairen terug geroepen van vakantie
Link?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh er zijn militairen terug geroepen van vakantie
GRAAG VERWIJDEREN![]()
vind ik ook hoor, smerige profiteurs.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar wel met je handje omhoog als Rutte zijn maandelijkse geldkraan open zet.
achterbakse debielen, en wel maver zwart maken ondertussen he![]()
#FreeTrapz![]()
20 is genoegquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik heb nog wel 30k liggen. Knal er maar iets op![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Precies, vuile bloedzuigers.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind ik ook hoor, smerige profiteurs.
achterbakse debielen, en wel maver zwart maken ondertussen he
HAHA jij hebt helemaal geen kennis manquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
HAHA jij hebt helemaal geen kennis man
Ik zou er niet vrolijk van worden: opleiding afgerond, baan gevonden en je eerste salaris zien opgaan aan aflossing...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sorry trapz, zal het niet meer doen
zal dit genoeg zijn voor een robben
#FreeTrapz![]()
Hij is niet de enige Amerikaan in de Bundesliga, hij is zo duur omdat hij uit packs is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jermaine Jones was vorige maand 20k... die is altijd al zoveel geweest omdat hij de enige Amerikaan in de Bundesliga is.![]()
Ditquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is niet de enige Amerikaan in de Bundesliga, hij is zo duur omdat hij uit packs is.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:20 schreef FCsuarez het volgende:
Sorry trapz, zal het niet meer doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal dit genoeg zijn voor een robben
Dit wel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zou er niet vrolijk van worden: opleiding afgerond, baan gevonden en je eerste salaris zien opgaan aan aflossing...
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan moet ik het ook halen
en nog ergens in de kleine lettertjes kan je het niet betalen, schelden we het wel weer kwijt.quote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en nog ergens in de kleine lettertjes kan je het niet betalen, schelden we het wel weer kwijt.![]()
Oke. Ik heb me er eigenlijk ook nooit in verdiept, want ik vond het nooit een optie. Is een hypotheek ernaast eigenlijk mogelijk?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eigenlijk raar. Sta je een goal achter en ga je ultra attacking spelen, dan gaat zelfs je keeper mee bij corners. Krijg je een corner tegen als je ultra attacking speelt, blijft er maar 1 spits voorin hangen![]()
![]()
Zolang je geen negatieve BKR hebt wel toch ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Ik heb me er eigenlijk ook nooit in verdiept, want ik vond het nooit een optie. Is een hypotheek ernaast eigenlijk mogelijk?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ja, maar ze rekenen het wel door in het maximale hypotheekbedrag dat je kan krijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Ik heb me er eigenlijk ook nooit in verdiept, want ik vond het nooit een optie. Is een hypotheek ernaast eigenlijk mogelijk?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was vroeger het geval ja. Maar banken zijn de laatste jaren wat minder vrijgevig geworden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zolang je geen negatieve BKR hebt wel toch ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was vroeger het geval ja. Maar banken zijn de laatste jaren wat minder vrijgevig geworden.
Zoals ik het lees wordt drie kwart van het leenbedrag van de max hypotheek afgehaald. Al blijf ik het raar vinden, een overheid die lenen stimuleert.![]()
Als je na het studeren thuis blijft wonen is het wel te doen om een studielening in een korte tijd af te lossenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was vroeger het geval ja. Maar banken zijn de laatste jaren wat minder vrijgevig geworden.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Business cyclequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals ik het lees wordt drie kwart van het leenbedrag van de max hypotheek afgehaald. Al blijf ik het raar vinden, een overheid die lenen stimuleert.
Hala Madrid !
zelfde als dat je geen rente meer krijgt op je belastingteruggavequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was vroeger het geval ja. Maar banken zijn de laatste jaren wat minder vrijgevig geworden.kunt dus beter gewoon maximale maandelijkse teruggaaf doen
#FreeTrapz![]()
Stimulering van de economie he...quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals ik het lees wordt drie kwart van het leenbedrag van de max hypotheek afgehaald. Al blijf ik het raar vinden, een overheid die lenen stimuleert.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn sig is al meer dan 2 jaar oudquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:33 schreef Toefjes het volgende:
CNN-medewerker ontvoerd in Oekraïne.. Dit kan alleen maar de foute kant op gaanTijd gaat snel
Hala Madrid !
In het deel dat in handen is van separatisten?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:33 schreef Toefjes het volgende:
CNN-medewerker ontvoerd in Oekraïne.. Dit kan alleen maar de foute kant op gaanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wtf, jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mijn sig is al meer dan 2 jaar oudTijd gaat snel
Voelt als een kort jaartje geleden ofzo
![]()
![]()
Repost, Trapz vanochtend.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
En het tweede artikel op ad.nl waar mijn oog op viel. Kut wereldNAC Breda
Rèsbaarge![]()
In Donetsk. Jawel dusquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In het deel dat in handen is van separatisten?![]()
In die aanloopperiode zoveel mogelijk sparen en dan een groot gat slaan in het bedrag dat ik uiteindelijk open heb staan bij duo, is mijn bedoelingquote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hij is uit packs. Een van de beste Bundesliga CDM's. Beste Amerikaanse CDM. Pace. USA hype. En wellicht nog een beetje pricefix in eerste instantie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Maar is hij niet de enige "goede" gold uit de Bundesliga die in de as van het veld speelt?
AllesssAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En ik mocht van iemand hier niks over dat volk daar zeggen want ze zijn allemaal zo lief.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, heb niet alles live meegelezen. Maar dat kan me niks schelen. Moest het kwijt.![]()
Jij niet trouwens hoor.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat spaargeld kan je ook nog wel weer goed gebruiken als je een huis gaat kopen. just sayingquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:36 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
In die aanloopperiode zoveel mogelijk sparen en dan een groot gat slaan in het bedrag dat ik uiteindelijk open heb staan bij duo, is mijn bedoeling
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:39 schreef Grandesco het volgende:
WAT IS DIT NU WEER
http://www.goal.com/nl/ne(...)ICID=HP_HN_HP_RI_1_1![]()
![]()
___________________! FIFA
Barcelona heeft zeker met geld gestrooid.
goal.com als bron gebruikenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:39 schreef Grandesco het volgende:
WAT IS DIT NU WEER
http://www.goal.com/nl/ne(...)ICID=HP_HN_HP_RI_1_1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vind het altijd sneu als mensen KNJB gebruiken.quote:
dus dit vind ik ook sneu.
#FreeTrapz![]()
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk inquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat spaargeld kan je ook nog wel weer goed gebruiken als je een huis gaat kopen. just saying
Ik ben helemaal begonnen op mbo1 en begin in september met mijn master scriptie, dus het is een persoonlijk doel geworden om het af te ronden. Als ik ooit 65 of ouder mag worden kan ik daar op terugkijkenDaarnaast is, hoe cliche het ook mag klinken, een studie een investering an sich.
Overigens lees ik net dit:
Het inkomen van uw partner telt altijd mee voor de berekening van uw draagkracht dat is misschien wel vervelendGRAAG VERWIJDEREN![]()
Niet met mij gaan trouwen dus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in
Ik ben helemaal begonnen op mbo1 en begin in september met mijn master scriptie, dus het is een persoonlijk doel geworden om het af te ronden. Als ik ooit 65 of ouder mag worden kan ik daar op terugkijkenDaarnaast is, hoe cliche het ook mag klinken, een studie een investering an sich.
Het inkomen van uw partner telt altijd mee voor de berekening van uw draagkracht dat is misschien wel vervelendgr gr
Oke wieisboosquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Goal.com is dikke onzin
Nu weer terug naar je grotto.![]()
Nee hij gaat je eerst sherlocken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Oke wieisboos
Nu weer terug naar je grotto.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
tuurlijk haal je de 65 man, eerste tijd van je leven beetje niks lopen doen en lenen van de staat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Het inkomen van uw partner telt altijd mee voor de berekening van uw draagkracht dat is misschien wel vervelend
als jij het al niet met vlag en wimpel haal.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beter gaat die wat productiefs doen en stoppen met de Internetpolitie uit te hangen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hij gaat je eerst sherlocken.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk haal je de 65 man, eerste tijd van je leven beetje niks lopen doen en lenen van de staat.
als jij het al niet met vlag en wimpel haal.![]()
Wen je daaraan.. pijpen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Het inkomen van uw partner telt altijd mee voor de berekening van uw draagkracht dat is misschien wel vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja als je bent begonnen op mbo en nu een scriptie doet en al die tijd geleend heb en niet gewerkt. nou als je t dan al niet haalquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wen je daaraan.. pijpen?EPIC BEARD MAN FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Heb een gevoelige snaar geraakt blijkbaarquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hij gaat je eerst sherlocken.![]()
Ja iemand die mij sherlocked irriteert mij wel...quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb een gevoelige snaar geraakt blijkbaar
Ik heb niet altijd geleend hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja als je bent begonnen op mbo en nu een scriptie doet en al die tijd geleend heb en niet gewerkt. nou als je t dan al niet haal
Op het mbo en hbo kreeg je gewoon stufi. Voor de master leen ik een relatief laag bedrag per maand
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ik moet op mijn standpunt terug komen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja als je bent begonnen op mbo en nu een scriptie doet en al die tijd geleend heb en niet gewerkt. nou als je t dan al niet haal
mijn studententijd was erg slecht voor mijn lever en een verhoogd risico op soa's
ik denk dat yakuza blij mag zijn als hij de 50 haalt
#FreeTrapz![]()
Het enige verschil is dat Yakuza het met vrouwen doet en dus aanzienlijk minder kans op een soa heeft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:47 schreef FCsuarez het volgende:
ik moet op mijn standpunt terug komen.
mijn studententijd was erg slecht voor mijn lever en een verhoogd risico op soa's
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lampard naar NY City FC. Zal wellicht ook nog wel eerst naar Australië gaan net als Villa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt, maar ik moet toegeven dat ik voor jou wel een uitzondering zou makenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat Yakuza het met vrouwen doet en dus aanzienlijk minder kans op een soa heeft.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat Yakuza het met vrouwen doet en dus aanzienlijk minder kans op een soa heeft.
gr gr![]()
![]()
you got a point.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
gr gr
#FreeTrapz![]()
Alleen wel een hoog risico.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:49 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet toegeven dat ik voor jou wel een uitzondering zou maken
Op genot.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
gr gr
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je vrouw zou zeggen. hopelijk bieden in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen wel een hoog risico.
Op genot.
#FreeTrapz![]()
Had ik maar een vrouw.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je vrouw zou zeggen. hopelijk bieden in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst
Die getransferde Johnson even gekocht voor 8k.. ik denk dat ik iMotM Rodriguez dan maar ga verkopen. Ik vind hem wel heel goed maar Alaba is ongeveer net zo goed en die heeft al gescoord en Rodriguez niet.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Marquinho heeft nu een triple link met Jobson.. maar hij is LW.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rodriguez > Alabaquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die getransferde Johnson even gekocht voor 8k.. ik denk dat ik iMotM Rodriguez dan maar ga verkopen. Ik vind hem wel heel goed maar Alaba is ongeveer net zo goed en die heeft al gescoord en Rodriguez niet.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:1886_blog twitterde op donderdag 24-07-2014 om 14:27:55Wenger not happy with Szczesny, Flamini and Gibbs after they swapped his coffee with gravy in a prank. Nearly sent them home from NYC. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie was laatst ook alweer dat talent? Doria?twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 24-07-2014 om 17:00:57#PSV heeft geen 6,5 miljoen geboden op Balanta. Onzin. reageer retweet
Zit iemand echt allemaal FMboys als geruchten te creëren.![]()
Haha ja idd, bizarquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:16 schreef ThadCastle het volgende:
Wie was laatst ook alweer dat talent? Doria?twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 24-07-2014 om 17:00:57#PSV heeft geen 6,5 miljoen geboden op Balanta. Onzin. reageer retweet
Zit iemand echt allemaal FMboys als geruchten te creëren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat volk daar lief?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En ik mocht van iemand hier niks over dat volk daar zeggen want ze zijn allemaal zo lief.![]()
Jij niet trouwens hoor.Dat moet een grapje geweest zijn.
![]()
Wij hebben het nog goed. Met de nieuwe regeling moet je alles terug betalen. Ik heb nu 425 euro per maand gratis gekregen 4 jaar langquote:![]()
![]()
Geloof dat de terugbetalingstijd ook wordt verlengd naar 20 of 22 jaar met de nieuwe regeling?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij hebben het nog goed. Met de nieuwe regeling moet je alles terug betalen. Ik heb nu 425 euro per maand gratis gekregen 4 jaar langGRAAG VERWIJDEREN![]()
Dat zou best kunnen, maar of je daar nou vrolijk van wordtquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:48 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Geloof dat de terugbetalingstijd ook wordt verlengd naar 20 of 22 jaar met de nieuwe regeling?. Ik heb nu een schuld van +-2/3 maandsalarissen, maar straks heeft de gemiddelde student zo'n 15k schuld.
Jammer voor ze, maar ik ben blij dat ik op tijd klaar ben![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wen je daaraan.. pijpen?u wot m8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je aan yakoes kom je aan mij kut![]()
![]()
#FUCKYEAHquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
u wot m8
Kom je aan yakoes kom je aan mij kutGRAAG VERWIJDEREN![]()
Van hbo naar wo wordt dan helemaal duurquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar of je daar nou vrolijk van wordt. Ik heb nu een schuld van +-2/3 maandsalarissen, maar straks heeft de gemiddelde student zo'n 15k schuld.
Jammer voor ze, maar ik ben blij dat ik op tijd klaar ben
GRAAG VERWIJDEREN![]()
IF Henry heeft echt heerlijke afstandsschotenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
u wot m8
Kom je aan yakoes kom je aan mij kut![]()
johquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:18 schreef Maver24 het volgende:
Teampje maken met James of nu verkopen voor 200k ?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij is er gewoon. Ook als je slaapt. Rijst is overal. Rijst is love. Rijst is life.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Transfers zakken altijd als een gek, maar dat weet je toch welquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:18 schreef Maver24 het volgende:
Teampje maken met James of nu verkopen voor 200k ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verkopen en team met IMOTM DEMPSEY makenquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:18 schreef Maver24 het volgende:
Teampje maken met James of nu verkopen voor 200k ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:18 schreef Maver24 het volgende:
Teampje maken met James of nu verkopen voor 200k ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen verkopen maar die coins maken mij ook niet zo heel veel uitwaarom zo blij met dat dealtje van gisteren dan?
![]()
ben je ineens weer rijk?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen verkopen maar die coins maken mij ook niet zo heel veel uitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb al gigantisch veel winst op Sanchez en Muller gemaakt, 300k al bij elkaar en dan heb ik nog MOTM Mascherano en Pogba in me club zitten en heb 900k op de bank staan. we komen weer een beetje boven janquote:![]()
gewoon op het goede moment spelers kopen en nu zijn ze ineens een heel stuk duurder, zo kan je ook coins genereren
Nu eerst even wat eten bestellen bij thuisbezorgd, nog geen idee wat ik ga bestellen![]()
Ditquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]waarom zo blij met dat dealtje van gisteren dan?
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:24 schreef Maver24 het volgende:
gewoon op het goede moment spelers kopen en nu zijn ze ineens een heel stuk duurder, zo kan je ook coins genereren
Nu eerst even wat eten bestellen bij thuisbezorgd, nog geen idee wat ik ga bestellenhoef je ook geen packs meer te kopen voor echt geld als je eindelijk hebt ontdekt hoe je moet handelen
![]()
![]()
gelukkig niet veel geld voor nodig gehad voordat je dat door had.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:24 schreef Maver24 het volgende:
gewoon op het goede moment spelers kopen en nu zijn ze ineens een heel stuk duurder, zo kan je ook coins genereren'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als je 200k kan krijgen voor een speler die 1k waard is dan zou ik hem verkopen in ieder geval. Of je nou 10k of 10 miljoen hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had eigenlijk mijn TOTS Team moeten houden die ik had gekocht toen de WC FUT uitkwam, die kaarten zijn gewoon 200% stegen prijs, dan had ik nu 6m coins gehad ofzo, hahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]hoef je ook geen packs meer te kopen voor echt geld als je eindelijk hebt ontdekt hoe je moet handelen
![]()
Hij staat inmiddels op de marktquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
Als je 200k kan krijgen voor een speler die 1k waard is dan zou ik hem verkopen in ieder geval. Of je nou 10k of 10 miljoen hebt.![]()
Dat heb ik dus gedaanquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk mijn TOTS Team moeten houden die ik had gekocht toen de WC FUT uitkwam, die kaarten zijn gewoon 200% stegen prijs, dan had ik nu 6m coins gehad ofzo, haha4,5 miljoen winst alleen op ibra, ronaldo en toure
bohhh
![]()
twitter:TransferRelated twitterde op donderdag 24-07-2014 om 18:10:36Monaco striker Radamel Falcao is on the verge of a year-long loan deal move to Real Madrid. [ABC Sport] reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee johquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
twitter:TransferRelated twitterde op donderdag 24-07-2014 om 18:10:36Monaco striker Radamel Falcao is on the verge of a year-long loan deal move to Real Madrid. [ABC Sport] reageer retweet
![]()
![]()
Geen idee of het ook betrouwbaar is hoor. Is nog niet meer dan een gerucht.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
CB BMI hopelijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:31 schreef Maver24 het volgende:
Van Pelle is trouwens nog geen transfer van uit en ook Janmaat niet en BMI nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
BMI + TOTS Virgilquote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al die namen lijken ook op elkaar zegquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit gebeurt maandelijks bij tig webshops en dan cancellen ze de boel gewoon. Heb al 5x een TV besteld voor 100 euro die 3k waard was ofzo..op FOK is er altijd wel iemand die zoiets spot en post. Maar nog nooit geleverdquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://www.thesportbible.(...)m-makes-huge-mistake
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja qua originaliteit is het niet hoogstaandquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die namen lijken ook op elkaar zeg![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gelukkig niet veel geld voor nodig gehad voordat je dat door had.![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
James is verkocht, ik had hem erop staan voor 190k, ik ging net kijken, stonden er ook een heleboel voor 180k op maar die van mij word gekocht. Ook goed![]()
![]()
Coolioquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met welk team speel je nu dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:44 schreef Maver24 het volgende:
James is verkocht, ik had hem erop staan voor 190k, ik ging net kijken, stonden er ook een heleboel voor 180k op maar die van mij word gekocht. Ook goedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
4231 met de 3 CAM's met Sanchez en Ozil en Gotze op CAM en in de spits Muller. CDM Vidal met Evra en Chiellini en aan de andere kant Gundogan, Piszcek en 89 Hummelsquote:![]()
Even een stadion zoeken met TIM langs de lijnen danquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
FIFA 15 eindelijk het officiele TIM logo mop mop
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:Op donderdag 24 juli 2014 18:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
4231 met de 3 CAM's met Sanchez en Ozil en Gotze op CAM en in de spits Muller. CDM Vidal met Evra en Chiellini en aan de andere kant Gundogan, Piszcek en 89 Hummels
Hummels is goed he![]()
Speel je nog weleens op de 360? Moeten nog steeds een potje doen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ALLAHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
https://www.facebook.com/(...)88842&type=2&theater
Draxler
Zieke actie
Gewoon 5*/5* volgend jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zwaar ondergewaardeerd daar bij EA. Misschien zelfs beter als Gotzequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ALLAHHHHHHHHHHHH
Zieke actie
Gewoon 5*/5* volgend jaar![]()
als Gotze wat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zwaar ondergewaardeerd daar bij EA. Misschien zelfs beter als Gotze
Maak je zin eens af![]()
Die is toch van vorig jaar?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
https://www.facebook.com/(...)88842&type=2&theater
Draxler![]()
Draxler beter als Gotzequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
als Gotze wat?
Maak je zin eens af![]()
Heb eigenlijk te weinig van Schalke gezien om er echt over te kunnen oordelen. Feit is wel dat Götze zich veel meer heeft bewezen. Had alleen een vrij ongelukkig debuutseizoen bij Bayern, mede door blessures waardoor hij pas maanden later voor het eerst aan kon sluiten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zwaar ondergewaardeerd daar bij EA. Misschien zelfs beter als Gotze
2 goals en 7 assists vind ik ook te weinig in een heel seizoen voor een speler als Draxler.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
*danquote:
Dat bedoelde hij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In de rest van Nederland ook hoorquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou het leukste en beste team zijn?
Dat team met Pauleta zou nog een legend erbij kunnen hebben. Die 2 zijn samen 900k max. Crespo is alleen al 1.9 mil. Bierbuik is maar 380k![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou het leukste en beste team zijn?![]()
20e win op rij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vette actie ja, wel al aardig oud. toen Raul nog daar speeldequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ALLAHHHHHHHHHHHH
Zieke actie
Gewoon 5*/5* volgend jaar
oh de reacties daarna nog niet gelezen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede kan ik nog niet echt visualiseren. Futre lijkt me sowieso erg goed, Pauleta ook prima stats, maar hangt wel van de rest vh team af. Laatste team lijkt me in ieder geval iets beter dan de eerste. Suker als CAM lijkt me niet optimaal en je mist wat lengte bij je verdedigende middenvelders (wat mij in vergelijkbare teams vaak tegengoals kost uit corners..dan staan ze tegenover Fellaini ofzo). Dat laatste team lijkt me perfect in balans. Ben wel benieuwd naar Bierhoff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou het leukste en beste team zijn?
Dat team met Pauleta zou nog een legend erbij kunnen hebben. Die 2 zijn samen 900k max. Crespo is alleen al 1.9 mil. Bierbuik is maar 380kAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet zo heel oud, afgelopen winter ofzo? Misschien afgelopen zomer. Raul zat toen al bij Al Sadd en speelde volgens mij een helft met ieder team mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vette actie ja, wel al aardig oud. toen Raul nog daar speelde
oh de reacties daarna nog niet gelezenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vage bug. Als je op de console (webapp wellicht ook) zoekt naar een LB die eigenlijk LM was (door transfer of IF ofzo, zoals Armero) dan staat hij niet bij de defenders. Wel bij midfielders
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Maak dat laatste team denk ik. Heb alle spelers op Bierhoff na. Schweini nog even testen. Denk dat er weinig verschil is met zijn NIF. Dat team met Suker lijkt me ook zwak jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die tweede kan ik nog niet echt visualiseren. Futre lijkt me sowieso erg goed, Pauleta ook prima stats, maar hangt wel van de rest vh team af. Laatste team lijkt me in ieder geval iets beter dan de eerste. Suker als CAM lijkt me niet optimaal en je mist wat lengte bij je verdedigende middenvelders (wat mij in vergelijkbare teams vaak tegengoals kost uit corners..dan staan ze tegenover Fellaini ofzo). Dat laatste team lijkt me perfect in balans. Ben wel benieuwd naar Bierhoff.Crespo moet nog maar even wachten dan
![]()
Groningen - Aberdeen voor EL Q live op FOX bezig voor de ekte liefhebbers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wtf stond met met 2-0 achter bij rust en hij had nkoulou en marquinhos cb. In de rust jovetic cm en fer spits gezet en vol gaan crossen, maakt fer er even drie met het hoofd![]()
![]()
pingel Aberdeen..hoerenkots
Botteghin speelt teringslecht.
e: 0-1, (the other) RooneyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn laatste 4 pogingen tot een weak foot stiftje met Hazard vanaf ongeveer deze postiie waren allemaal raak, bizar die man![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
0-2..teringkneuzenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
0-2? Dus hier hebben ze zo'n feest gevierd na de victorie op AZ? Nederland gaat de grote puntensprokkelaar in Europa nog missen.![]()
8 potjes daarvan wel, rest single matches. Mijn langste run in seasons was wel 24 wins op rij, maar dat was in d10, 9 en 8 ofzo. Dat is nu echt onmogelijk. Is het niet door de tegenstanders, dan wel door eaids.quote:
Speel eigenlijk nooit single matches, maar het is nu wel een keer lekker om superchill met een stream op de achtergrond een beetje te ballen ipv zoals in d1 altijd op het puntje van je stoel in focus mode te moeten zitten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jup. Speel je dan het hele jaar voor en dan ben je nog voor de bouwvak klaar in Europaquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef Toefjes het volgende:
0-2? Dus hier hebben ze zo'n feest gevierd na de victorie op AZ? Nederland gaat de grote puntensprokkelaar in Europa nog missen.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik speel Fifa eigenlijk altijd super gefocussed. Behalve als de tegenstander slecht is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
8 potjes daarvan wel, rest single matches. Mijn langste run in seasons was wel 24 wins op rij, maar dat was in d10, 9 en 8 ofzo. Dat is nu echt onmogelijk. Is het niet door de tegenstanders, dan wel door eaids.
Speel eigenlijk nooit single matches, maar het is nu wel een keer lekker om superchill met een stream op de achtergrond een beetje te ballen ipv zoals in d1 altijd op het puntje van je stoel in focus mode te moeten zitten.![]()
Ik heb best vaak iets op de achtergrond op staan. VI, of een US talkshow ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel Fifa eigenlijk altijd super gefocussed. Behalve als de tegenstander slecht is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kunnen beter stoppen met die flauwekul van het Europees voetbal. Het is alleen maar vernederend voor Nederland.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup. Speel je dan het hele jaar voor en dan ben je nog voor de bouwvak klaar in Europa![]()
![]()
Doen ploegen als Shaktar Donetsk trouwens nog mee in de Europese Competities? Dat lijkt me een hachelijke onderneming om daar heen te gaan.![]()
Ik alleen maar muziek. Maar heb ook maar 1 televisie. En gebabbel leidt me vooral af denk ik. Krijg je een goal tegen, en dan gaat die Gijp weer gieren van het lachenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb best vaak iets op de achtergrond op staan. VI, of een US talkshow ofzo.Dan blijft er niet veel heel hier denk ik.
![]()
Evra en Lahm maken menig vleugelspits niet angstig denk ik?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:10 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
1.5 Miljoen, heb je wel wat![]()
ik ben meestal nog aan het appen, iets op de laptop of iets totaal anders aan het doen ondertussen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik alleen maar muziek. Maar heb ook maar 1 televisie. En gebabbel leidt me vooral af denk ik. Krijg je een goal tegen, en dan gaat die Gijp weer gieren van het lachenDan blijft er niet veel heel hier denk ik.
#FreeTrapz![]()
Shaktar speelt z'n wedstrijd ver buiten donetskquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kunnen beter stoppen met die flauwekul van het Europees voetbal. Het is alleen maar vernederend voor Nederland.
Doen ploegen als Shaktar Donetsk trouwens nog mee in de Europese Competities? Dat lijkt me een hachelijke onderneming om daar heen te gaan.![]()
![]()
gewoon voor de pot hangen, je weet zelf.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Evra en Lahm maken menig vleugelspits niet angstig denk ik?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1-2, shit is aanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wedstrijden tegen lahm met ronaldoquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Evra en Lahm maken menig vleugelspits niet angstig denk ik?dat is echt feest
![]()
Ik vond Falcao maar kut eigenlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:10 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
1.5 Miljoen, heb je wel wat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cole, Evra, Lahm en in mindere mate Zabaleta..zijn gewoon niks waard in dit pacehoerenspel. Al hebben die hoogste versies van Lahm nog wel voldoende pace.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wedstrijden tegen lahm met ronaldodat is echt feest
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nog niet geprobeerd, zie hem ook weinig voorbij komen.quote:
lekker makkelijk voor de chem van rodriguez en had m nog in de club staan.
(moet nog meer mensen proberen die in de club staan/sommige dan)
- Fer, Mata, Navas, RvP, Nani, Robben, Reus, Mandzukic, CavaniPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zeker waar jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cole, Evra, Lahm en in mindere mate Zabaleta..zijn gewoon niks waard in dit pacehoerenspel. Al hebben die hoogste versies van Lahm nog wel voldoende pace.![]()
Backs waar ik liever niet tegen speel zijn maicon en pisvlek, die doen het echt altijd geweldig tegen mij![]()
![]()
Pisvlek is echt een beest ja. Maicon heb ik nooit zoveel problemen mee. Walker wel. Abate is ook irritant, puur door die pace. Al heb ik van iemand als Clichy weer nooit zoveel last.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zeker waar ja![]()
Backs waar ik liever niet tegen speel zijn maicon en pisvlek, die doen het echt altijd geweldig tegen mij
Bedimo en Aurier (TOTS versies) zijn ook echt chill trouwens. Wel high/med, maar allebei zo sterk..90+ strenght allebei
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met Pander hield ik gek genoeg best veel spelers bij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cole, Evra, Lahm en in mindere mate Zabaleta..zijn gewoon niks waard in dit pacehoerenspel. Al hebben die hoogste versies van Lahm nog wel voldoende pace.![]()
Die zijn heel goed ja, had een team met bedimo tots en maicon totsquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pisvlek is echt een beest ja. Maicon heb ik nooit zoveel problemen mee. Walker wel. Abate is ook irritant, puur door die pace. Al heb ik van iemand als Clichy weer nooit zoveel last.
Bedimo en Aurier (TOTS versies) zijn ook echt chill trouwens. Wel high/med, maar allebei zo sterk..90+ strenght allebeiecht beesten.
Voor mij deed debuchy het heel goed, ga walker binnekort vervangen voor hem denk ik. Cliché en walker kom ik ook heel vaak tegen en zijn ook altijd wel degelijk.
En aurier heeft med/med![]()
![]()
albaquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pisvlek is echt een beest ja. Maicon heb ik nooit zoveel problemen mee. Walker wel. Abate is ook irritant, puur door die pace. Al heb ik van iemand als Clichy weer nooit zoveel last.
Bedimo en Aurier (TOTS versies) zijn ook echt chill trouwens. Wel high/med, maar allebei zo sterk..90+ strenght allebeikunnen ze je 3 keer kwijt raken haal je ze gewoon weer in
#FreeTrapz![]()
ditquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
albakunnen ze je 3 keer kwijt raken haal je ze gewoon weer in
net als walker
![]()
![]()
Tja maicon hoef je maar 1 keer tegen te komen, dan heeft hij de bal alquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik Ben-Hatira en iMotM Perisic in de basis heb is dat vaak niet zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon zorgen dat je vleugels meer pace hebben dan de backs![]()
wat ben je toch ook een hipster met je trage wingersquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik Ben-Hatira en iMotM Perisic in de basis heb is dat vaak niet zo.![]()
![]()
Niet zo zeer 'traag' maar minder snel dan de gemiddelde winger.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een hipster met je trage wingers
Maar ik heb Reus en Mak ook.![]()
Bedankt voor deze updatequote:Op donderdag 24 juli 2014 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet zo zeer 'traag' maar minder snel dan de gemiddelde winger.
Maar ik heb Reus en Mak ook.![]()
Gaan we ook naar de reclame? Of de C1000?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze structurele bijdrage Hans.![]()
tim,quote:
maar waarom zou je nu packs openen ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, de Slimste Mens dubbele aflevering.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:30 schreef appelen het volgende:
[..]
Gaan we ook naar de reclame? Of de C1000?![]()
Ah dat kijk ik nu.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, de Slimste Mens dubbele aflevering.![]()
Voor het geweldige TOTW natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tim,
maar waarom zou je nu packs openen ?.
Nee, was gewoon benieuwd![]()
![]()
Voor transfers en legends.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tim,
maar waarom zou je nu packs openen ?![]()
maak hem kapotquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:34 schreef rolls-reus het volgende:
Er zit goddomme een krekel op m'n kamer die me langzaam helemaal gek maakt![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:34 schreef rolls-reus het volgende:
Er zit goddomme een krekel op m'n kamer die me langzaam helemaal gek maakt![]()
ik las kerel
#FreeTrapz![]()
Ohja Aurier welquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:23 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die zijn heel goed ja, had een team met bedimo tots en maicon totsecht beesten.
Voor mij deed debuchy het heel goed, ga walker binnekort vervangen voor hem denk ik. Cliché en walker kom ik ook heel vaak tegen en zijn ook altijd wel degelijk.
En aurier heeft med/med
Die vind ik maar matig. Ook nooit veel problemen mee. Net als Marcelo. Staan altijd voorin alsof ze high/low hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom zou ik die openen? Ik open alleen player packsquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tim,
maar waarom zou je nu packs openen ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Groningen gaat zo een optelsom pingel krijgen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: