SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste update is van afgelopen maandag, daar stonden we op een gedeelde 5e plek, maar door al die uitvallen denk ik dat we nog wel gaan zakken. Maar als er weer een nieuwe update is laat ik het weten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe staan we ervoor in de Tourpoule?
🍆![]()
Maar top-10 moet kunnen dus?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:12 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Laatste update is van afgelopen maandag, daar stonden we op een gedeelde 5e plek, maar door al die uitvallen denk ik dat we nog wel gaan zakken. Maar als er weer een nieuwe update is laat ik het weten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jefferson Montero naar Swansea. Die gaan we vaak zien.
http://wefut.com/en/player/5705Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Volgens mij krijg je aardig wat punten voor dit onderdeel:quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar top-10 moet kunnen dus?
Het door mij voorspelde podium:
1 Chris Froome (gele trui)
2 Alberto Contador
3 Alejandro Valverde
De beste Nederlander in de
eindrangschikking is Bauke Mollema.
De groene trui (puntenklassement) is
voor Peter Sagan.
De bolletjestrui (bergklassement) is
voor Joaquim Rodriguez
We zullen het zien.🍆![]()
Nummers 1 en 2 had iedereen dus fout (waarschijnlijk). Valverde kan nog 3e worden, Mollema is momenteel de beste Nederlander (en is beter in tijdrit dan LTD), en Sagan heeft het groen in handen. Purito de bolletjes lijkt onwaarschijnlijk... al met al geen slechte score, lijkt mequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:20 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je aardig wat punten voor dit onderdeel:
Het door mij voorspelde podium:
1 Chris Froome (gele trui)
2 Alberto Contador
3 Alejandro Valverde
De beste Nederlander in de
eindrangschikking is Bauke Mollema.
De groene trui (puntenklassement) is
voor Peter Sagan.
De bolletjestrui (bergklassement) is
voor Joaquim Rodriguez
We zullen het zien.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stiekem toch een glazen bol daar he?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nummers 1 en 2 had iedereen dus fout (waarschijnlijk). Valverde kan nog 3e worden, Mollema is momenteel de beste Nederlander (en is beter in tijdrit dan LTD), en Sagan heeft het groen in handen. Purito de bolletjes lijkt onwaarschijnlijk... al met al geen slechte score, lijkt me
🍆![]()
Nou nee, want dan had ik Nibali als eindwinnaar, en waren we samen een weekend lang bier gaan drinken van de winstquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Stiekem toch een glazen bol daar he?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat er serieus nog mensen zitten te zeiken over de ceremonie van gisteren.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
staat er geen op de markt?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
NIEMAND EEN JERMAINE JONES IN HUN CLUB? XBOX!!!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik had vanochtend een discussie met een collega.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat er serieus nog mensen zitten te zeiken over de ceremonie van gisteren.
Die beweerde dat 90% van de mensen daar stond uit sensatiezucht. Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan het me werkelijk waar niet voorstellen.
Daarnaast beweerde hij dat het een geregisseerd "toneelstuk" was, waarmee het kabinet misbruik maakt van het leed van inwoners om er zelf beter uit te komen. Ik heb hem vol verwondering aangehoord, en besloten dat ik het maar zou laten gaan. Alsof Rutte voor de lol terugkomt van vakantie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mensen die hem hebben kunnen hem ook zo verkopen voor dat bedragquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Allemaal 30k+![]()
Dan kan ik geen tots schneiderlin kopen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja klopt. Maar dan betaal ik die later terugquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die hem hebben kunnen hem ook zo verkopen voor dat bedrag![]()
![]()
Werken wij in hetzelfde gebouw toevallig?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een discussie met een collega.
Die beweerde dat 90% van de mensen daar stond uit sensatiezucht. Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan het me werkelijk waar niet voorstellen.
Daarnaast beweerde hij dat het een geregisseerd "toneelstuk" was, waarmee het kabinet misbruik maakt van het leed van inwoners om er zelf beter uit te komen. Ik heb hem vol verwondering aangehoord, en besloten dat ik het maar zou laten gaan. Alsof Rutte voor de lol terugkomt van vakantie![]()
Denken ze nou echt dat Rutte hier beter uitkomt? Die vent heeft zoveel kritiek gehad die komt er alleen maar slechter uit..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik heb nog wel 30k liggen. Knal er maar iets opquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dan betaal ik die later terugAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tots Lewaquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het aandurf met gundogan als cdm, is er geen snellere optie?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik zit op de 3e. Kom hierheen dan, mag jij hem vasthouden, zodat ik hem rustig eens kan uitschelden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Werken wij in hetzelfde gebouw toevallig?![]()
Denken ze nou echt dat Rutte hier beter uitkomt? Die vent heeft zoveel kritiek gehad die komt er alleen maar slechter uit..
Ik vond zijn relaas typisch het verhaal van zo'n zure gast die altijd maar loopt te mopperen over politici die toch niets goed kunnen doen. Van die mensen die op verjaardagen alles in dit land afkraken, en net doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben. "Zakkenvullers zus, gouden handdrukken zo. De echte problemen pakken ze toch niet aan." Van die mensen waar ik zo snel mogelijk bij uit de buurt wil zijn.
Het rare is alleen dat ik al 4 jaar met hem samenwerk, en ik dat nooit eerder bij hem heb bespeurd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Helemaal mee eens. Vergeet bijvoorbeeld ook niet 'het lenen voor een nieuwe auto' etcquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel van die mensen hebben ondertussen een zware hypotheek op hun huis staan, wat in principe hetzelfde is (en relatief t.o.v. hun inkomen een veel grotere schuld is dan Real t.o.v. hun inkomen).
Daarnaast is Real Madrid natuurlijk een bedrijf (weliswaar niet in de meest traditionele vorm) en is het lenen van vermogen voor bedrijven de normaalste zaak ter wereld
EDIT: Meestal is het Jan Kees de Wajonger in de bijstand die het hardst zit te roepen dat ZIJN belastingcenten worden uitgegeven aan het kopen van CR7 of Suarez
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Over wie zou jij het nou hebben... hmm.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vergeet bijvoorbeeld ook niet 'het lenen voor een nieuwe auto' etc
Daarnaast is Real Madrid natuurlijk een bedrijf (weliswaar niet in de meest traditionele vorm) en is het lenen van vermogen voor bedrijven de normaalste zaak ter wereld
EDIT: Meestal is het Jan Kees de Wajonger in de bijstand die het hardst zit te roepen dat ZIJN belastingcenten worden uitgegeven aan het kopen van CR7 of SuarezRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jermaine Jones was vorige maand 20k... die is altijd al zoveel geweest omdat hij de enige Amerikaan in de Bundesliga is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
NIEMAND EEN JERMAINE JONES IN HUN CLUB? XBOX!!!![]()
TR GEMACHT!quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Over wie zou jij het nou hebben... hmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wie heet hier Jan Kees dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Over wie zou jij het nou hebben... hmm.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:50 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
TR GEMACHT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
U riep?quote:
b.t.w. vidal misschien naar engeland, zou m wel eens willen zien daar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
en je heet zeker ook nog De Wajonger van achternaam?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
U riep?
b.t.w. vidal misschien naar engeland, zou m wel eens willen zien daar.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee gewoon Klaploper, ben niet zo van adelquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
en je heet zeker ook nog De Wajonger van achternaam?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee gewoon Klaploper, ben niet zo van adel
GRAAG VERWIJDEREN![]()
heb nog 3x Chelsea Cole in de club staan zag ik![]()
zal wel niks gestegen zijn
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zijn hier ook mensen die nog stufi/lening ontvangen? Hebben jullie het al ontvangen?
Volgens mij zijn ze echt superlaatGRAAG VERWIJDEREN![]()
Stufi kwam vanochtend binnen jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:04 schreef The_Yakuza het volgende:
Zijn hier ook mensen die nog stufi/lening ontvangen? Hebben jullie het al ontvangen?
Volgens mij zijn ze echt superlaat
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: