SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste update is van afgelopen maandag, daar stonden we op een gedeelde 5e plek, maar door al die uitvallen denk ik dat we nog wel gaan zakken. Maar als er weer een nieuwe update is laat ik het weten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe staan we ervoor in de Tourpoule?
🍆![]()
Maar top-10 moet kunnen dus?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:12 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Laatste update is van afgelopen maandag, daar stonden we op een gedeelde 5e plek, maar door al die uitvallen denk ik dat we nog wel gaan zakken. Maar als er weer een nieuwe update is laat ik het weten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jefferson Montero naar Swansea. Die gaan we vaak zien.
http://wefut.com/en/player/5705Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Volgens mij krijg je aardig wat punten voor dit onderdeel:quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar top-10 moet kunnen dus?
Het door mij voorspelde podium:
1 Chris Froome (gele trui)
2 Alberto Contador
3 Alejandro Valverde
De beste Nederlander in de
eindrangschikking is Bauke Mollema.
De groene trui (puntenklassement) is
voor Peter Sagan.
De bolletjestrui (bergklassement) is
voor Joaquim Rodriguez
We zullen het zien.🍆![]()
Nummers 1 en 2 had iedereen dus fout (waarschijnlijk). Valverde kan nog 3e worden, Mollema is momenteel de beste Nederlander (en is beter in tijdrit dan LTD), en Sagan heeft het groen in handen. Purito de bolletjes lijkt onwaarschijnlijk... al met al geen slechte score, lijkt mequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:20 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je aardig wat punten voor dit onderdeel:
Het door mij voorspelde podium:
1 Chris Froome (gele trui)
2 Alberto Contador
3 Alejandro Valverde
De beste Nederlander in de
eindrangschikking is Bauke Mollema.
De groene trui (puntenklassement) is
voor Peter Sagan.
De bolletjestrui (bergklassement) is
voor Joaquim Rodriguez
We zullen het zien.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stiekem toch een glazen bol daar he?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nummers 1 en 2 had iedereen dus fout (waarschijnlijk). Valverde kan nog 3e worden, Mollema is momenteel de beste Nederlander (en is beter in tijdrit dan LTD), en Sagan heeft het groen in handen. Purito de bolletjes lijkt onwaarschijnlijk... al met al geen slechte score, lijkt me
🍆![]()
Nou nee, want dan had ik Nibali als eindwinnaar, en waren we samen een weekend lang bier gaan drinken van de winstquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Stiekem toch een glazen bol daar he?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat er serieus nog mensen zitten te zeiken over de ceremonie van gisteren.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
staat er geen op de markt?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
NIEMAND EEN JERMAINE JONES IN HUN CLUB? XBOX!!!Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik had vanochtend een discussie met een collega.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat er serieus nog mensen zitten te zeiken over de ceremonie van gisteren.
Die beweerde dat 90% van de mensen daar stond uit sensatiezucht. Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan het me werkelijk waar niet voorstellen.
Daarnaast beweerde hij dat het een geregisseerd "toneelstuk" was, waarmee het kabinet misbruik maakt van het leed van inwoners om er zelf beter uit te komen. Ik heb hem vol verwondering aangehoord, en besloten dat ik het maar zou laten gaan. Alsof Rutte voor de lol terugkomt van vakantie
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |