Ik had een fake one die dus al zo'n plastic papiertje eromheen had, dus dat kunnen fakes ook al hebben.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:32 schreef NX het volgende:
- Flimsy dunne verpakking scheurt niet, kreukelt wel?
Lijkt mij die met xiaomi.com op de achterkant wat minder strak. Zit ook een kras in (kan door gebruik zijn).quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:32 schreef NX het volgende:
[..]
Kraslaag even controleren en als ik het zo lees heb je geen fake, check in ieder geval het volgende;
- Flimsy dunne verpakking scheurt niet, kreukelt wel?
- Geen logo op usb-kabel? Witte USB-kabel, no logo, zwart van binnen?
- Witte usb en micro-usb-aansluiting op powerbank?
- Gelaserd logo? Mi logo op powerbank strak erin gelaserd o.i.d.?
- Pass-through-charging?
Ik heb die van mij (met Singapore Post van ChinaBuye) net ontvangenDe zonder tracking code kwam gisteren binnen, deze had ik veel eerder besteld en heeft er vreemd genoeg ook langer over gedaan.
Bedankt voor de reviewquote:
Dit was via Samenkopen, daar zit iemand van die webshop. Vaak worden er wat kleinere dingen weg gegeven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:32 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Bedankt voor de review
Hoe stellen die sites trouwens uberhaubt die dingen beschikbaar ter review? gewoon vragen ofzo?
is de -h al verzonden? mijne staat nu op backorderquote:Op maandag 28 juli 2014 18:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Gewoon netflix accountje nemen, dan hoef je niks meer te downloaden en kan ze al haar Amerikaanse series zo afspelen op de minix x8-h
Order Status: Processingquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:27 schreef wootahH het volgende:
[..]
is de -h al verzonden? mijne staat nu op backorder
4-5 werkdagen na ontvangst van jou formulier heb je het pakketje bij je thuis (onder voorbehoud.)quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:57 schreef roflcat het volgende:
Vrijdag een brief gehad van de douane, ging om een pakketje met een paar sportschoenen en 2 zonnebrillen (géén replica's!). Moest de waarde invullen. Deze was werkelijk ook onder de 25 dollar, dus dat heb ik opgeschreven. Weet iemand hoe lang dit duurt voordat ik het pakketje krijg?
Nog even wat; heb hier nog Awei ES-900i liggen, iemand intresse? Je mag ze hebben voor de verzendkosten, met doos en al. 1x getest, maar vind het toch niks.
Zou inderdaad wel even uitzoeken wat dit is, zonde als dat ervoor zorgt dat je straks een defecte camera hebt. Eventueel zou je los nog een andere case kunnen bestellen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n SJ4000 mee in 't zwembad gehad om de kleine te filmen. Als m'n vrouw naderhand (bij 't bekijken van de filmpjes) zegt dat 't een meerwaarde is, dan kun je ervan uitgaan dat 't goed zit
Helaas wel 'n paar druppeltjes aan de binnenkant van de case, ik kan zo 1-2-3 niet ontdekken waar 't naar binnen komt. De camera kan natuurlijk wel tegen 'n druppeltje, maar 't liefst zie ik helemaal niets binnenin.
Geluid komt trouwens af en toe binnen, vooral als je met de camera onder water gaat of tegen 'n rand stoot of zo. Echt leuk speelgoed!
Vanmiddag op de racefiets, dus dan gaan we de volgende filmpjes maken
Zat al te denken om de case te vullen met water en dan te schudden en kijken waar 't uitkomt, maar of dat zo handig is? Hij is natuurlijk van buiten waterdicht, maar van de binnenkant zit er genoeg dat niet in aanraking mag komen met water?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
4-5 werkdagen na ontvangst van jou formulier heb je het pakketje bij je thuis (onder voorbehoud.)
[..]
Zou inderdaad wel even uitzoeken wat dit is, zonde als dat ervoor zorgt dat je straks een defecte camera hebt. Eventueel zou je los nog een andere case kunnen bestellen.
De huidige case zou je aan de buitenkant kunnen insmeren met zeep bijvoorbeeld en dan kijken waar het begint te borrelen (zou moeten werken volgens mij)
Zou het inderdaad van buiten naar binnen doen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zat al te denken om de case te vullen met water en dan te schudden en kijken waar 't uitkomt, maar of dat zo handig is? Hij is natuurlijk van buiten waterdicht, maar van de binnenkant zit er genoeg dat niet in aanraking mag komen met water?
Kan je niet gewoon wat papier / zoiets aan de binnenkant doen, en dan wat kleurstof in het water? Dan zie je vanzelf waar op het papier in je case het lekt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zat al te denken om de case te vullen met water en dan te schudden en kijken waar 't uitkomt, maar of dat zo handig is? Hij is natuurlijk van buiten waterdicht, maar van de binnenkant zit er genoeg dat niet in aanraking mag komen met water?
Waar haal ik kleurstofquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon wat papier / zoiets aan de binnenkant doen, en dan wat kleurstof in het water? Dan zie je vanzelf waar op het papier in je case het lekt.
Dat vraag ik mij ook al een tijd af (nooit op google gekeken)quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar haal ik kleurstof
Niet in China, dat duurt me te lang
Bietensap kan je gebruiken als kleurstofquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar haal ik kleurstof
Niet in China, dat duurt me te lang
En de andere klassieker: Spinazie.quote:
1 | YC********YW |
http://www.yw56.com.cn/english/DIY.aspquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En de andere klassieker: Spinazie.
Shiz; ik heb begrepen dat de DJI Phantom niet meer doorgaat; maar als je je toch niet meer kunt bedwingen:
Eachine Light L250 5.8G 250mW VTX FPV Transmitter For Gopro 3![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En gister weer wat spul besteld, een weer zo'n nietszeggende tracking die niet te tracken valt![]()
![]()
[ code verwijderd ]
Over multirotors gesproken. Het is zomer. Doe us verder bouwen en vliegen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En de andere klassieker: Spinazie.
Shiz; ik heb begrepen dat de DJI Phantom niet meer doorgaat; maar als je je toch niet meer kunt bedwingen:
Eachine Light L250 5.8G 250mW VTX FPV Transmitter For Gopro 3![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En gister weer wat spul besteld, een weer zo'n nietszeggende tracking die niet te tracken valt![]()
![]()
[ code verwijderd ]
Nope.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef rene90 het volgende:
http://www.yw56.com.cn/english/DIY.asp
Ook niet hier?
I know, I knowquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:31 schreef shiznuts het volgende:
Over multirotors gesproken. Het is zomer. Doe us verder bouwen en vliegen.
Met de Ipad in elk geval perfect. En bij Bg in de aanbieding voor 26 dollar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie heeft hier die Earson ER151 ?
Werkt dat een beetje prima met een iphone 5s?
Is het geluid ok? Net bij de mediamarkt geweest, maar daar betaal je voor zo'n kleine JBL al 120 euro.
Las dat er ook replica's van zijn. Dus dat is een beetje zoeken.
Zoekfunctie van fok is een beetje ruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |