abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142852652
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:32 schreef NX het volgende:
- Flimsy dunne verpakking scheurt niet, kreukelt wel?
Ik had een fake one die dus al zo'n plastic papiertje eromheen had, dus dat kunnen fakes ook al hebben.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_142852668
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:32 schreef NX het volgende:

[..]

Kraslaag even controleren en als ik het zo lees heb je geen fake, check in ieder geval het volgende;
- Flimsy dunne verpakking scheurt niet, kreukelt wel?
- Geen logo op usb-kabel? Witte USB-kabel, no logo, zwart van binnen?
- Witte usb en micro-usb-aansluiting op powerbank?
- Gelaserd logo? Mi logo op powerbank strak erin gelaserd o.i.d.?
- Pass-through-charging?

Ik heb die van mij (met Singapore Post van ChinaBuye) net ontvangen :) De zonder tracking code kwam gisteren binnen, deze had ik veel eerder besteld en heeft er vreemd genoeg ook langer over gedaan.
Lijkt mij die met xiaomi.com op de achterkant wat minder strak. Zit ook een kras in (kan door gebruik zijn).
De rest voldoet. Misschien hebben ze het logo voorop gewoon wat groter gemaakt en de achterkanttekst aangepast..

Krascodes zijn goed en maar 1 keer gecheckt.
René, was er bij jou ook een code bij? Hoe kwam je erachter dat ie fake is?

[ Bericht 4% gewijzigd door remcosw op 29-07-2014 16:58:53 ]
  dinsdag 29 juli 2014 @ 19:32:27 #178
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142857799
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:43 schreef P4tje het volgende:
reviewtje
Bedankt voor de review :)
Hoe stellen die sites trouwens uberhaubt die dingen beschikbaar ter review? gewoon vragen ofzo?
You can't be late if you don't show up.
pi_142859199
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:32 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Bedankt voor de review :)
Hoe stellen die sites trouwens uberhaubt die dingen beschikbaar ter review? gewoon vragen ofzo?
Dit was via Samenkopen, daar zit iemand van die webshop. Vaak worden er wat kleinere dingen weg gegeven.
  woensdag 30 juli 2014 @ 05:26:22 #180
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_142872893
Even kruisposten:

WGR / Paypal: Uitgestelde bankbetaling

Iemand hier ervaringen/tips?
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  woensdag 30 juli 2014 @ 07:59:49 #181
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_142873314
Iemand interesse in een grijze sj4000. Ik doe er niks mee, ik heb er 65 euro voor betaald. Indien iemand interesse heeft de om staat open.
pi_142877889
Vrijdag een brief gehad van de douane, ging om een pakketje met een paar sportschoenen en 2 zonnebrillen (géén replica's!). Moest de waarde invullen. Deze was werkelijk ook onder de 25 dollar, dus dat heb ik opgeschreven. Weet iemand hoe lang dit duurt voordat ik het pakketje krijg?

Nog even wat; heb hier nog Awei ES-900i liggen, iemand intresse? Je mag ze hebben voor de verzendkosten, met doos en al. 1x getest, maar vind het toch niks.

[ Bericht 42% gewijzigd door roflcat op 30-07-2014 13:03:16 ]
pi_142879011
Vandaag m'n SJ4000 mee in 't zwembad gehad om de kleine te filmen. Als m'n vrouw naderhand (bij 't bekijken van de filmpjes) zegt dat 't een meerwaarde is, dan kun je ervan uitgaan dat 't goed zit _O_

Helaas wel 'n paar druppeltjes aan de binnenkant van de case, ik kan zo 1-2-3 niet ontdekken waar 't naar binnen komt. De camera kan natuurlijk wel tegen 'n druppeltje, maar 't liefst zie ik helemaal niets binnenin.

Geluid komt trouwens af en toe binnen, vooral als je met de camera onder water gaat of tegen 'n rand stoot of zo. Echt leuk speelgoed!

Vanmiddag op de racefiets, dus dan gaan we de volgende filmpjes maken :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_142882963
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:08 schreef Downstar het volgende:

[..]

Gewoon netflix accountje nemen, dan hoef je niks meer te downloaden en kan ze al haar Amerikaanse series zo afspelen op de minix x8-h
is de -h al verzonden? mijne staat nu op backorder }:|
:]
pi_142883044
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:27 schreef wootahH het volgende:

[..]

is de -h al verzonden? mijne staat nu op backorder }:|
Order Status: Processing

ook nog niet weg dus, maargoed stond ook wel in productdescription dat het 3-7 dagen duurder voor hij het warehouse zou verlaten.. ;)
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:43:17 #186
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142883527
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:57 schreef roflcat het volgende:
Vrijdag een brief gehad van de douane, ging om een pakketje met een paar sportschoenen en 2 zonnebrillen (géén replica's!). Moest de waarde invullen. Deze was werkelijk ook onder de 25 dollar, dus dat heb ik opgeschreven. Weet iemand hoe lang dit duurt voordat ik het pakketje krijg?

Nog even wat; heb hier nog Awei ES-900i liggen, iemand intresse? Je mag ze hebben voor de verzendkosten, met doos en al. 1x getest, maar vind het toch niks.
4-5 werkdagen na ontvangst van jou formulier heb je het pakketje bij je thuis (onder voorbehoud.)

quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n SJ4000 mee in 't zwembad gehad om de kleine te filmen. Als m'n vrouw naderhand (bij 't bekijken van de filmpjes) zegt dat 't een meerwaarde is, dan kun je ervan uitgaan dat 't goed zit _O_

Helaas wel 'n paar druppeltjes aan de binnenkant van de case, ik kan zo 1-2-3 niet ontdekken waar 't naar binnen komt. De camera kan natuurlijk wel tegen 'n druppeltje, maar 't liefst zie ik helemaal niets binnenin.

Geluid komt trouwens af en toe binnen, vooral als je met de camera onder water gaat of tegen 'n rand stoot of zo. Echt leuk speelgoed!

Vanmiddag op de racefiets, dus dan gaan we de volgende filmpjes maken :Y
Zou inderdaad wel even uitzoeken wat dit is, zonde als dat ervoor zorgt dat je straks een defecte camera hebt. Eventueel zou je los nog een andere case kunnen bestellen.

De huidige case zou je aan de buitenkant kunnen insmeren met zeep bijvoorbeeld en dan kijken waar het begint te borrelen (zou moeten werken volgens mij)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_142887276
Vandaag mijn Xiaomi PB binnen gekregen van Chinabuye, de 2e nu met tracking number en bijbetaling van $3. Dat verzenden ging behoorlijk snel, ongeveer een week. Ze kunnen het dus wel bij Chinabuye.
Kraslot gechekt en het lijkt gelukkig een echte te zijn.
De 1e heb ik mentaal afgeschreven, zou me verbazen als die alsnog binnenkomt.
Of heeft iemand die ook $3 heeft bijbetaald al wel beide PB's binnen gekregen?
pi_142892777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

4-5 werkdagen na ontvangst van jou formulier heb je het pakketje bij je thuis (onder voorbehoud.)

[..]

Zou inderdaad wel even uitzoeken wat dit is, zonde als dat ervoor zorgt dat je straks een defecte camera hebt. Eventueel zou je los nog een andere case kunnen bestellen.

De huidige case zou je aan de buitenkant kunnen insmeren met zeep bijvoorbeeld en dan kijken waar het begint te borrelen (zou moeten werken volgens mij)
Zat al te denken om de case te vullen met water en dan te schudden en kijken waar 't uitkomt, maar of dat zo handig is? Hij is natuurlijk van buiten waterdicht, maar van de binnenkant zit er genoeg dat niet in aanraking mag komen met water?
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:30:17 #189
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142893243
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:16 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Zat al te denken om de case te vullen met water en dan te schudden en kijken waar 't uitkomt, maar of dat zo handig is? Hij is natuurlijk van buiten waterdicht, maar van de binnenkant zit er genoeg dat niet in aanraking mag komen met water?
Zou het inderdaad van buiten naar binnen doen.
Ook vanwege de druk etc.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_142893988
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:16 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon wat papier / zoiets aan de binnenkant doen, en dan wat kleurstof in het water? Dan zie je vanzelf waar op het papier in je case het lekt.
Top 5 China producten
pi_142900089
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon wat papier / zoiets aan de binnenkant doen, en dan wat kleurstof in het water? Dan zie je vanzelf waar op het papier in je case het lekt.
Waar haal ik kleurstof ;)

Niet in China, dat duurt me te lang :D
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:58:06 #192
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142900235
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij ook al een tijd af (nooit op google gekeken)
Zie wel vaker leuke dingen voorbijkomen met kleurstoffen enzo.
YouTube
pi_142900674
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Bietensap kan je gebruiken als kleurstof :7
Top 5 China producten
pi_142904594
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef rene90 het volgende:
Bietensap kan je gebruiken als kleurstof :7
En de andere klassieker: Spinazie.

Shiz; ik heb begrepen dat de DJI Phantom niet meer doorgaat; maar als je je toch niet meer kunt bedwingen:
Eachine Light L250 5.8G 250mW VTX FPV Transmitter For Gopro 3 ;)

En gister weer wat spul besteld, een weer zo'n nietszeggende tracking die niet te tracken valt |:( :')
1YC********YW
pi_142904779
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Shiz; ik heb begrepen dat de DJI Phantom niet meer doorgaat; maar als je je toch niet meer kunt bedwingen:

[ afbeelding ][ afbeelding ]

En gister weer wat spul besteld, een weer zo'n nietszeggende tracking die niet te tracken valt |:( :')
[ code verwijderd ]

http://www.yw56.com.cn/english/DIY.asp

Ook niet hier?
Top 5 China producten
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:31:07 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142907427
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]

[ code verwijderd ]

Over multirotors gesproken. Het is zomer. Doe us verder bouwen en vliegen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_142908361
quote:
Nope.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:31 schreef shiznuts het volgende:
Over multirotors gesproken. Het is zomer. Doe us verder bouwen en vliegen. :P
I know, I know ;( ...

(Maar nu wel geldig excuus; van 's morgens tot 's avonds helpen bij een verbouwing :P )
pi_142918650
banggood.com is offline?

Heb vaker problemen met (verbinden met) deze webshop.
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:23:26 #199
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_142919235
Wie heeft hier die Earson ER151 ?

Werkt dat een beetje prima met een iphone 5s?

Is het geluid ok? Net bij de mediamarkt geweest, maar daar betaal je voor zo'n kleine JBL al 120 euro.
Las dat er ook replica's van zijn. Dus dat is een beetje zoeken.

Zoekfunctie van fok is een beetje ruk.

-edit- wel wat gevonden inmiddels. Maar nieuwe input is altijd welkom, met eventuele kortingscodes. O-)

[ Bericht 18% gewijzigd door SosuaCafe op 31-07-2014 13:28:43 ]
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:28:44 #200
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_142919385
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie heeft hier die Earson ER151 ?

Werkt dat een beetje prima met een iphone 5s?

Is het geluid ok? Net bij de mediamarkt geweest, maar daar betaal je voor zo'n kleine JBL al 120 euro.
Las dat er ook replica's van zijn. Dus dat is een beetje zoeken.

Zoekfunctie van fok is een beetje ruk.
Met de Ipad in elk geval perfect. En bij Bg in de aanbieding voor 26 dollar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')