Hij moet straks top 6 op Hautacam eindigen om zeker van de bolletjestrui te zijn...denk dus niet dat hij risico's gaat nemen.quote:
Volgens de Sporza ticker kan hij met moeite Adam Hansen volgen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef Blik het volgende:
[..]
10 minuten geleden al, zal minuten verliezen vandaag
Niets mis mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens de Sporza ticker kan hij met moeite Adam Hansen volgen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens de Sporza ticker kan hij met moeite Adam Hansen volgen.
quote:
Hij fietst harder dan voor zn schorsing.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Valverde is af en toe wel een baas deze Tour.
Meestal zit ie achter het doel, maar nu dus op het stuur?quote:
Ja preciesquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal zit ie achter het doel, maar nu dus op het stuur?
Ik vrees ervoor...quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:12 schreef zolderraam het volgende:
ten dam alweer terug bij groep nibali?
Christophe Moreau van CAquote:
Erkend hardrijder die Timmer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:13 schreef meneerfiets het volgende:
Jurgen VDB samen met Albert Timmer.
Kruiswijk, 13de?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Kruijswijk kan nog een plaatsje opschuiven dus.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik mij even afvragen waarom Van den Broeck nog rondrijdt als hij een virusinfectie heeft en toch alleen maar klassementsschade oploopt?
omdat de tour zijn enige koers dit jaar isquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik mij even afvragen waarom Van den Broeck nog rondrijdt als hij een virusinfectie heeft en toch alleen maar klassementsschade oploopt?
Omdat hij de Belgische hoop isquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Weten we zeker hoe erg die infectie is? Kan me zo voorstellen dat je een klein kwaaltje wat aanzet als je faalt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie kan hij buiten VDB2 en Porte dan nog inhalen? Daarnaast kan Nieve hem inhalen.quote:
Klopt, vbb2 focust enkel en alleen op de Tour.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat de tour zijn enige koers dit jaar is
Ze hebben dan ook geen infectie gevonden, maar antistoffen in zijn bloed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:16 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Weten we zeker hoe erg die infectie is? Kan me zo voorstellen dat je een klein kwaaltje wat aanzet als je faalt.
Trofimov zal wel worden gepakt en achtergelaten op de laatste klim vanwege zijn aanvalspogingen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kan 14e worden als hij een kwartier op VDB2 pakt, 13e als hij 3 minuten op Trofimof pakt.
twitter:hetiskoers twitterde op donderdag 24-07-2014 om 16:17:09Oei RT @inrng: Ten Dam punctured on Tourmalet, still chasing to get back to Nibali group. With headwind in the valley his top-10's at risk reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |