Nee, want Majka kan ook gewoon hoog eindigen in deze etappe en de bolletjestrui dan gewoon houdenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarmee krijgt hij toch ook de bollen?
Ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga zo een nieuw tdf topic openen.
Als hij niet moe is wel ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, want Majka kan ook gewoon hoog eindigen in deze etappe en de bolletjestrui dan gewoon houden
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand nog een mooi plaatje voor mijn nieuwe topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
max 25quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:54 schreef Nober het volgende:
Hoe oud mag je zijn voor het jongerenklassement, zie dat Sagan dat klassement heeft aangevoerd terwijl hij al 24 is.
Jonger dan 25quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:54 schreef Nober het volgende:
Hoe oud mag je zijn voor het jongerenklassement, zie dat Sagan dat klassement heeft aangevoerd terwijl hij al 24 is.
Mollema heeft geen enkele bergetappe ook maar iets gespaard toch? Zoveel dieper in het rood zal hij niet zijn gegaan, want dat gaat hij altijd (denk ik).quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:54 schreef opreis het volgende:
Bauke gaat de prijs moeten betalen voor de aanval van gisteren, de tijd die hij goed gemaakt heeft gaat ie drie dubbel in moeten leveren.
Heb ik me ook eens afgevraagdquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:55 schreef Nober het volgende:
Kan er ook een ouderenklassement komen voor rijders boven de 30?
Voigt zou winnen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
+40 speciaal voor Chris Horner!
Je vergeet Jens met zijn 6-kinderen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
+40 speciaal voor Chris Horner!
"Shut up penis"quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:57 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Je vergeet Jens met zijn 6-kinderen.
Denk dat dit wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:54 schreef opreis het volgende:
Bauke gaat de prijs moeten betalen voor de aanval van gisteren, de tijd die hij goed gemaakt heeft gaat ie drie dubbel in moeten leveren.
Kan al niet, want dan mag je niet meezitten in ontspanning of top-10.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:58 schreef Wespensteek het volgende:
Wat zou ik toch graag willen dat Voeckler eens de meest onopvallende renner wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |