Succes, het gaat niets uitmaken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef Fokker89 het volgende:
Bonusklacht: 2.5 uur op het politiebureau moeten zitten om aangifte te doen.
Je had ook naar Schiphol kunnen gaan. Daar is het tenminste nog warm.quote:Superbonusklacht: Doordat de aangifte zolang moest duren. Trein gemist en de hele nacht op station moeten wachten.
Was een beter topic geweest, ik zal er één voor je maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:24 schreef Pinzon het volgende:
Dacht dat het over overalls ging, niet gelezen.
Waarom zou je mee gaan lopen met wildvreemden, je bent niet in een gehucht waar je dat kan doen. De volgende keer als ze de weg vragen beroof jij hen ter plekke, dat verwachten ze niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef Fokker89 het volgende:
Ze vroegen de weg en ik ben redelijk bekend in de binnenstad van Amsterdam.
Ik zou even een stukje met hun meelopen naar het hotel.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was een beter topic geweest, ik zal er één voor je maken.
Ze kwamen over als toeristenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef mapangpangyu het volgende:
waarom geloofde je dat überhaupt? sinds wanneer zitten die vierkante pleuris koppen in hotels
Dit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zou je mee gaan lopen met wildvreemden, je bent niet in een gehucht waar je dat kan doen.
was warm zat opzichquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Je had ook naar Schiphol kunnen gaan. Daar is het tenminste nog warm.
Gebeurd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:28 schreef Pinzon het volgende:
[..]![]()
Het grote overalls verzameltopic #1
Daarom nooit meelopen maar gewoon uitleggen, evt. kaartje tekenen maar meer niet.quote:
hadden ze beter BRUM kunnen noemen ipv brummetjequote:
Moest zelf toch die kant opquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:34 schreef Deetch het volgende:
[..]
Daarom nooit meelopen maar gewoon uitleggen, evt. kaartje tekenen maar meer niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |