Die is in Nigeria neergestort toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
Vliegtuig Air Algérie verdwenen
Nou ben benieuwd... gaat lekker. 1 maand voor ik voor het eerst ga vliegen vallen de vliegtuigen van het dak.
laat maar. Moet nog uitleggen ookquote:
Ik durf nu niet meer met slaappil in te vliegen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
kom op Nutz. Niet zo aanstellen zoals de Vries en sommige mensen op tv deden gister.
MH17 vloog over oorlogsgebied
en air algerie staat niet bekend als de betrouwste maatschappij
Nee in hoofdstad van Burkina Faso, Ouagadougouquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die is in Nigeria neergestort toch?
Als je gaat, ga je. Boeiequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik durf nu niet meer met slaappil in te vliegen.
Ik ga liever nog niet ;squote:Op donderdag 24 juli 2014 14:01 schreef wise het volgende:
[..]
Als je gaat, ga je. Boeie![]()
Gewoon lekker pil in nemen en gaan
Je weet immers nooit of er een raket in je vliegtuig schietquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik durf nu niet meer met slaappil in te vliegen.
Maar dan nog, niet echt een goede reden om neer te storten.
quote:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
Vliegtuig Air Algérie verdwenen
Nou ben benieuwd... gaat lekker. 1 maand voor ik voor het eerst ga vliegen vallen de vliegtuigen van het dak.
Oh, bijna hetzelfdequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee in hoofdstad van Burkina Faso, Ouagadougou
Not sure if joke.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar ga je heen?En hoe de fuck ga je op je 31ste voor t eerst vliegen
![]()
Hoe is het met grid trouwens?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef Chloroform het volgende:
Nou ja, misschien word je straks wel aangereden of ontploft je auto.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En hoe de fuck ga je op je 31ste voor t eerst vliegen![]()
Staat hier boven uitgebreid joh.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar ga je heen?En hoe de fuck ga je op je 31ste voor t eerst vliegen
![]()
Ja, datquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je weet immers nooit of er een raket in je vliegtuig schiet
Spoorloos nog steeds.quote:
2Nutz - the non-flying dutchmanquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staat hier boven uitgebreid joh.
En omdat vliegangst. Als ik er nu aan denk krijg ik al darmklachten.
[..]
Ja, dat
33 toch?quote:
Je zat goed hoor... hij was net op weg daar heenquote:
Neequote:
Nouja veel, in ieder geval één keer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef wise het volgende:
[..]Niet eens gelezen. Wel bizar ja. Meestal heb je op die leeftijd al veel gevlogen.
Niet dat weerquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:07 schreef Chloroform het volgende:
SEX / Marokkanen beter minnaars dan Blanke en Zwarte mannen.
Gaan we weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |