Ik was tijdje geleden lunchen in Veenendaal, god, net zo erg allemaal met al die grevo's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik woon in de biblebelt .. En er werd net keihard: " lees je bijbel bidt elke dag " gezongen
Beter ga je niet Barneveldquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik was tijdje geleden lunchen in Veenendaal, god, net zo erg allemaal met al die grevo's.
Woon je in Barneveld? Ederveen is ook zo erg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter ga je niet Barnevelddaar is het helemaal zwarte kousen
Waarquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom ze ophalen in agga
Hmmm lopende binnenkant![]()
[ link | afbeelding ]
chocohaterquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word hier echt onpasselijk van 4ebe.
Ze woont nu zo'n 5KM van mij vandaag ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Woon je in Barneveld? Ederveen is ook zo erg.
Why?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word hier echt onpasselijk van 4ebe.
Nee joh allang niet meer. Maar zelfs dan klinkt 'lopende binnenkant' een beetje ehm tja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why?
Superlekker![]()
Oh wacht, jij zit in de zorg.
Ik heb in Barneveld op school gezetenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Woon je in Barneveld? Ederveen is ook zo erg.
Ik reis niet dus mijn kennis is gewoon goed en dus welquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GezondDikke lul als je gezond wil doen neem je maar wortels, ik vreet überhaupt geen taart come at me dikke met je McDonaldszak.
What else is new.quote:
Groene AA toren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar![]()
Doe er maar 12. Ik moet echt dik aankomen
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ze woont nu zo'n 5KM van mij vandaag ofzo.
den haag woon je toch¿quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik woon in de biblebelt .. En er werd net keihard: " lees je bijbel bidt elke dag " gezongen
zou mee gaanquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat Italië![]()
Mooie natuur, lekker eten en zee
Waar ga je italy?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ooit nog een paar meter van je vandaan geweest, omdat kookboeken ophalen
Woonde, en misschien ga ik er binnenkort weer heen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef wise het volgende:
[..]
den haag woon je toch¿
[..]
zou mee gaan
was dat in de mac en kwamen daar vingers aan te pas¿quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ooit nog een paar meter van je vandaan geweest, omdat kookboeken ophalen
Vliegveld Nice > Noord Italie > Perinaldo.quote:
ga wel meer voor je doen als je wil.quote:
Ik ben crack niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef wise het volgende:
[..]
was dat in de mac en kwamen daar vingers aan te pas¿
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |