Is alleen zo vervelend dat je compleet machteloos bent (zelf).quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:34 schreef LXIV het volgende:
Ook de afgelopen 7 dagen was vliegen nog een véél veiligere manier van vervoer dan autorijden.
quote:Our hearts go out to all on board Air Algerie AH 5017 and their loved ones. We share your grief #staystrong #GE222 #MH17
Allemaal periferie, ga je van het ene centrum naar het andere, kom je over de periferie.quote:
quote:
quote:De Franse regering heeft berichten dat Franse Mirage 2000 jachtvliegtuigen de resten zouden hebben gezien op zo'n 70 kilometer ten noorden van het Malinese Gao, ontkend.
1 tyfoon, 1 zware storm en 1 oorlogsgebied. Gewoon toeval. Want het gebeurd wel vaker als alleen deze week.quote:
Min of meer tussen de 150 en 180 x per jaar, vraag me alleen af of ze dan Cesna's meerekenen...quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:28 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
1 tyfoon, 1 zware storm en 1 oorlogsgebied. Gewoon toeval. Want het gebeurd wel vaker als alleen deze week.
Commerciele vliegtuigen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Min of meer tussen de 150 en 180 x per jaar, vraag me alleen af of ze dan Cesna's meerekenen...
Dus grofweg 1 x in de 2 dagen wereldwijd.
d'r zijn geen nederlanders aan boord en het is niet uit de lucht geknald. minder schokkend wellicht, een natuurramp is makkelijker te bevatten dan oorlogsgeweld gericht tegen burgers.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dat dit topic nog maar 11 paginas heeft is ook weer typerend
Zeg dat maar eens tegen de nabestaanden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
d'r zijn geen nederlanders aan boord en het is niet uit de lucht geknald. minder schokkend wellicht, een natuurramp is makkelijker te bevatten dan oorlogsgeweld gericht tegen burgers.
wellicht ... ik deed een aanname. Ik vind het beide even erg voor de nabestaanden, hoewel ik overigens niet het vermoeden heb dat die hier meelezen en mogelijk troost kunnen putten uit het feit dat onbekenden tientallen topics volmaken over hun verloren kinderen / partners / ouders / familie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen de nabestaanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |