Ik hoop voor jou niet via skype met beeld (hoe ongemakkelijk is dat heb het een aantal keer meegemaakt)quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zit vanmorgen voor het eerst sinds mijn wilde Zuidasdagen van 2008-2009 in een conference call.
Ik ook. Bellen met vreemde mannen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:35 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog wel in telefooncellen gestaan!
Ik had een vriendin die, eenmaal in de cel met kleingeld, haar vriendje niet durfde te bellen)* en toen een willekeurig ander nummer intoetste. En toen kregen we een knul aan de lijn die dat wel grappig vond, twee van die giebelende pubermeiden. Hij vond het ook leuk als we nog wel eens vaker belden. We hebben natuurlijk nooit onze echte namen gezegd. Er gebeurde trouwens nooit iets onbetamelijks.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:39 schreef Gellius het volgende:
Oh. Ik belde gewoon mijn ouders, als de telefoon weer eens afgesloten was.
Dat deed niemand nog in die tijd!quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:55 schreef Gellius het volgende:
Die man ging daarna in foetushouding in zijn douchecel wanhopig liggen rukken, dat begrijp je wel hè?
Ik word meestal na een tijdje als voorzitter gevraagd, omdat ik anders op m'n stoel zit te wippen en ga zuchten als agendapunten te lang duren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:35 schreef Franny_G het volgende:
Oh, dat is beter dan een live vergadering! Waarbij je wel steeds moet opletten. Aan mijn lichaamstaal is altijd vrij goed te zien hoe ik me voel en dat is tijdens vergadering vaak niet zo best.
Wij belden dorpsgenoten met de mededeling dat ze de loterij hadden gewonnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:39 schreef Gellius het volgende:
Oh. Ik belde gewoon mijn ouders, als de telefoon weer eens afgesloten was.
Huisvrouwen bellen dat ze een erotische massage hebben gewonnen en vervolgens laten kiezen uit een aantal opties.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij belden dorpsgenoten met de mededeling dat ze de loterij hadden gewonnen.
En sekslijnen.
Ik ben van de periode dat ze voor die krengen het geld gleufje eruit hadden gehaald en vervangen voor een telefoonkaart gleufje, waardoor ze behoorlijk onbruikbaar werden in mijn optiek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:35 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog wel in telefooncellen gestaan!
Wat had je gedaan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:55 schreef k_man het volgende:
In de telefooncel bellen met een leraar over strafwerk, zodat je ouders er niet achter kwamen...
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:55 schreef k_man het volgende:
In de telefooncel bellen met een leraar over strafwerk, zodat je ouders er niet achter kwamen...
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zit je me nou in de maling te nemen?
Dat weet ik niet eens meer. Het was bij aardrijkskunde. Ik moest van één pagina uit de index van de atlas opschrijven waar al die plaatsen lagen. Of misschien niet van één pagina, maar van de A. Of zoiets.quote:
Toen mocht je ook de B erbij doen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens meer. Het was bij aardrijkskunde. Ik moest van één pagina uit de index van de atlas opschrijven waar al die plaatsen lagen. Of misschien niet van één pagina, maar van de A.
Ik belde om aan te geven dat ik daar wel aan begonnen was, maar dat het veel te veel was en dat ik dat dus echt niet ging doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |