Graag feedback dan mijn amigo. Dikke wijven op Tinder zijn echt een afknapper.quote:
Kut dat je niet meer geband bent, wat een kont topic.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:41 schreef MeneerWijsneus het volgende:
baggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbagger
Anti-klacht: ik ben niet meer geband![]()
![]()
Waarschijnlijk is er een perfecte match met je zweetplekken shirt, ranzige puistenkop en dikke vetrollen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:45 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Graag feedback dan mijn amigo. Dikke wijven op Tinder zijn echt een afknapper.
Ik wist niet dat we elkaar lijken?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:46 schreef Deetch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er een perfecte match met je zweetplekken shirt, ranzige puistenkop en dikke vetrollen.
Dan moet je ook niet lukraak al die dikke zeugen gaan liken, zemmel. Dat doe je toch echt zelf danquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:45 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Gozer, dat was een foutje. Ik had geen idee dat mijn wolvenshirt zoveel bekijks zou trekkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:50 schreef trolley het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet lukraak al die dikke zeugen gaan liken, zemmel. Dat doe je toch echt zelf dan
Dat zeiden jouw ouders ook toen jij ter wereld kwam.quote:
Jij moet niet zeuren en blij zijn met wat je krijgt joh.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:45 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Pauper.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren en blij zijn met wat je krijgt joh.
Wat gebruiken? Die wijven of Tinder?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:30 schreef Victuss het volgende:
Zitten alleen maar dikke wijven op Tinder. Niet gebruiken.
quote:
Ok manquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:41 schreef MeneerWijsneus het volgende:
Boyz en meidz, waddup.
yo yo waddup.
hippe kortingen
gouden cover,
gouden wonder
Mac Book Pro XJ9 turbo![]()
![]()
![]()
Ik heb monney G.
Allochtoon-o-meter
dikke wijven met hangbuiken tot aan de knieën.
Klacht 2: mijn chimeid kwam erachter dat ik een tinderdate heb gehad inclusiefde gebruikelijke foekie foekie en heeft het uitgemaakt![]()
![]()
Klacht 3: Ik kom net een Mocroboy tegen in de locale supermarkt met een gouden iPhone 5s, nu heb ik spijt van mijn keuze![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |