neuqen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Noem het maar niets, nu hebben we weer een heel nieuw topic om vol te lullen met onzin!
Ko?quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:10 schreef Parlay het volgende:
Wat heeft Ko nou weer gedaan![]()
Ik hou het niet meer bij allemaal
Onzinquote:Op donderdag 24 juli 2014 04:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Noem het maar niets, nu hebben we weer een heel nieuw topic om vol te lullen met onzin!
Gaat goed hoor en met jouquote:Op donderdag 24 juli 2014 04:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, kutverbinding. grrrr
Hoest met mijn fokzoon?
Gloeiende kolen, zo vloek ik altijd. maar het plaatje van gloeiende kolen lukt niet aaaargh, ik word nog gekker dan ik al was nu. grrrrr.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:10 schreef Parlay het volgende:
Wat heeft Ko nou weer gedaan![]()
Ik hou het niet meer bij allemaal
Rustig maar Choco, het komt allemaal goed! Misschien krijg je wel een nummer van die lieve medewerker van UPC die je zo gaat bellen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:10 schreef ChocoFan het volgende:
grrrrrrrrrrrrr. en het plaatje lukt ook niet. aaarrgh, ik wil iemand pijn doen nu.
TT, maar het zijn kolen blijkbaarquote:
Wil ik niet, ik ben nu niet zo lief.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Rustig maar Choco, het komt allemaal goed! Misschien krijg je wel een nummer van die lieve medewerker van UPC die je zo gaat bellen.
Ik ben trots op de manier van mijn vloekenquote:
Kun je niet beter je vingers in het verband wikkelen alvorens je onzin spuit?quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
OnzinIk zit met bloedende vingers mijn hersenspinsels uit te typen hier.
Tozzoquote:
Tenen blijven altijd lastig inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben trots op de manier van mijn vloekentenzij ik mijn teen stoot, dan komt mijn Rotterdams eruit.
Bedoel je niet lekkersimpel?quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:19 schreef isax het volgende:
ik dat lekkerslim niet zo lekker slim is geweest
Vet pijnlijk man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Tenen blijven altijd lastig inderdaad.
Wat is Rotterdams vloeken?quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben trots op de manier van mijn vloekentenzij ik mijn teen stoot, dan komt mijn Rotterdams eruit.
Nope, snap hem helemaal niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:19 schreef isax het volgende:
ik dat lekkerslim niet zo lekker slim is geweest
Nee, daar woont mijn huis nietquote:
Ik bleef laatst met mijn kleine teen haken achter de drempel van de badkamer, voelde dat en maakte toen een rare beweging om die teen niet te breken, waardoor ik mijn knie tegen de deurpost stootte. Daarna pijn aan knie en kleine teen.quote:
Wat heeft die idioot nou weer gedaan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:22 schreef isax het volgende:
[..]
Oeps dat bedoelde ik dus. Ik had hem opgeslagen als lekker slim
quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bleef laatst met mijn kleine teen haken achter de drempel van de badkamer, voelde dat en maakte toen een rare beweging om die teen niet te breken, waardoor ik mijn knie tegen de deurpost stootte. Daarna pijn aan knie en kleine teen.![]()
Nee, ik zit iets kouderquote:Op donderdag 24 juli 2014 04:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik ben vergeten waar je vandaan kwam, ik dacht uit rotterdam ook.
Ach gos.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bleef laatst met mijn kleine teen haken achter de drempel van de badkamer, voelde dat en maakte toen een rare beweging om die teen niet te breken, waardoor ik mijn knie tegen de deurpost stootte. Daarna pijn aan knie en kleine teen.![]()
Ik ben er toen maar even bij gaan liggen. Ik moest even behappen wat er gebeurd was en of mijn knie of mijn kleine teen er nou erger aan toe was. Gelukkig was het resultaat alleen een mooie bijna zwarte knie.quote:
Ordinair vloeken. Gvd in elke zin. Werd soms gek van mijn moeder.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, ik zit iets kouderMaar wat is typisch Rotterdams dan?
Jeetjequote:Op donderdag 24 juli 2014 04:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben er toen maar even bij gaan liggen. Ik moest even behappen wat er gebeurd was en of mijn knie of mijn kleine teen er nou erger aan toe was. Gelukkig was het resultaat alleen een mooie bijna zwarte knie.
Auw dat zal zeker pijnlijk zijn geweest.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben er toen maar even bij gaan liggen. Ik moest even behappen wat er gebeurd was en of mijn knie of mijn kleine teen er nou erger aan toe was. Gelukkig was het resultaat alleen een mooie bijna zwarte knie.
Het was wel mannen-erg hoor. Het trok snel weg en het deed niet echt zeer meer na een paar minuten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
JeetjeZo erg, ik dacht mannen-erg
Maar bijna zwart is wel heftig idd, rare schuiver heb je gemaakt dan.
Ik heb een hekel aan vloekenquote:Op donderdag 24 juli 2014 04:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ordinair vloeken. Gvd in elke zin. Werd soms gek van mijn moeder.
Maar bijna zwart, johquote:Op donderdag 24 juli 2014 04:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was wel mannen-erg hoor. Het trok snel weg en het deed niet echt zeer meer na een paar minuten.
Ik dus ook niet meer, ik had gelukkig door dat je kinderen alles kopieren dus ik ben gewoon andere woorden gaan verzinnen en als ze ergens mee thuis kwamen gaf ik ze de uitdaging om een ander woord te leren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:30 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vloekenEcht een hekel, ik vind het idd ordinair, ik doe het zelden misschien idd zoiets als Recce had en dan nog heel ingetogen. Het zit er bij mij gewoon niet in. Ik zal een ander niet aanspreken erop maar ik kan het gewoon niet.
Ik vind vooral mensen die met woorden als kanker schelden echt irritant. Ik gebruik voornamelijk fuck in penibele situaties als het badkamerincident, maar verder vloek ik bijna niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:30 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vloekenEcht een hekel, ik vind het idd ordinair, ik doe het zelden misschien idd zoiets als Recce had en dan nog heel ingetogen. Het zit er bij mij gewoon niet in. Ik zal een ander niet aanspreken erop maar ik kan het gewoon niet.
Tja, was toch binnen een paar dagen helemaal weg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Maar bijna zwart, johAl heb ik ook weleens een blauwe plek dat denk ik: Huh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |