Maak je niet dik, ik hou nog steeds van je hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:21 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
[..]
Zo hé mijn Username komt al twee keer voor in de lijst van gekste FOKKERS!! ooit.
Hoe heb ik dat toch voor elkaar gekregen.![]()
Kerel heeft meer talent als 'n Braddie.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is hetzelfde account.
Dit zijn een paar van zijn creaties:
Sommige gekken zijn geniaal. Die gozer heeft serieus meer talent dan de meeste artiesten.
Als 'n watquote:Op zondag 27 juli 2014 22:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kerel heeft meer talent als 'n Braddie.
Geweldig ja. Hij werd ook gebanned waarna er een Free Dandy-campagne volgde.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is hetzelfde account.
Dit zijn een paar van zijn creaties:
Sommige gekken zijn geniaal. Die gozer heeft serieus meer talent dan de meeste artiesten.
Dat is gewoon een trollquote:Op maandag 28 juli 2014 12:21 schreef SonicVolcano het volgende:
vogeltjesdans.
Die vent is 52. Had mijn vader kunnen zijn
Ben bang van nietquote:
I know that feeling, broquote:
Op die leeftijd nog FOK!ken. Dan spoor je echt niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:21 schreef SonicVolcano het volgende:
vogeltjesdans.
Jij bent een uitzondering en dat weet jequote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog FOK!ken. Dan spoor je echt niet.
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Maak je niet dik, ik hou nog steeds van je hoor
Is argo niet dezelfde als die fuifduif?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:10 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Spongeboss is op een leuke manier gek.
Ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:29 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Is argo niet dezelfde als die fuifduif?
True dat.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:04 schreef BlueMage het volgende:
Ouder1 vind ik ook behoorlijk gestoord maar verder totaal niet grappig ofzo. Wel leveren de reacties op haar leuke posts op soms.
Ik doe m'n best. Ze begrijpt ironie niet eens.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:04 schreef BlueMage het volgende:
Ouder1 vind ik ook behoorlijk gestoord maar verder totaal niet grappig ofzo. Wel leveren de reacties op haar leuke posts op soms.
Echt?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:21 schreef SonicVolcano het volgende:
vogeltjesdans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |