abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142666985
Beste allen,

Ik vind het vrij moeilijk om hier over te praten en via het internet gaat alles een stuk makkelijker omdat het anoniem is, dus wil ik graag hier mijn geheim vertellen en mogelijk tips of suggesties van lezers te mogen ontvangen.

Zelf ben ik nu 19. Het enige wat ik steeds om me heen zie is dat vrienden of mensen die in de omgeving een leuke relatie hebben. Zelf heb ik dit nog nooit mogen ondervinden. Heb zelf in het verleden ook heb ik nog nooit een vriendin gehad. Nu ik steeds ouder word, vind ik dat de drempel steeds hoger wordt. Als je nu tegen een meid zegt dat je nog nooit een relatie hebt gehad, zal dat een hele grote afknapper zijn. Ja, maar het is zo, kan moeilijk gaan liegen etc. Naar mijn mening ben ik niet lelijk. Mijzelf kan ik becijferen met een 6.5 á 6.7. Deze gedachte heb ik al mijn hele leven en waarom ik denk dat ik nog geen vriendin heb gehad.

Mijn ouders zijn buitenlands, hierdoor zie ik er ook buitenlands uit. Zelf ben ik hier in Nederland geboren en getogen en voel me ook als een Nederlander. Ben opgegroeid tussen Hollandse meiden en wil niets liever dan ook eindigen met een normale Hollandse meid. Doordat ik steeds denk dat ik buitenlands ben en er al een vooroordeel is, mede veroorzaakt wordt door een debiele groep andere allochtonen, welke een andere achtergrond hebben dan mij, wat ook terecht is, voel ik me hier heel erg klein door. Minderwaardig dan alle andere normale Nederlandse mannen. Toch blijf ik dit een issue vinden, ik sta immers altijd 1 streepje achter.

Sterker nog, ik ben maagd. Ik heb nog niet eens een meisje geknuffeld, laat staan gezoend of gekust. Nu ga ik ook bijna nooit uit, maar dat is naar mijn idee niet de kern van het ''probleem''.

Ik heb wel eens aan familieleden gevraagd hoe ik eruit zie en of ik lelijk was, maar ik kreeg juist te horen dat ik er wel goed uitzag. Natuurlijk zeiden ze erachter dat ik natuurlijk niet de knapste ben, maar dat mijn uiterlijk geen probleem moet zijn. Maarja.. zoals ik al zei: familieleden, daar is de kans sowieso groot dat ik geen negatieve reactie zal ontvangen.

Mijn oude vriendengroep hebben uit hun zelf vaak uitgelaten over het feit dat ik geen vriendin heb en ook geen vrouwelijk aandacht krijg. Ze zeiden dat ik er redelijk goed en verzorgd uitzag en dat het niet aan mijn uiterlijk ligt, maar aan mijn zelfvertrouwen en gedrag (onzeker). Met redelijk goed en verzorgd bedoelde ze natuurlijk niet dat ik een 10/10 ben of iets dergelijks, maar gewoon gemiddeld leuk. Zelfs heb ik vaak van vrouwelijke collega's en klasgenoten ook een verrassende blikken ontvangen toen zij erachter kwamen dat ik nog nooit een meisje heb gehad en ze vinden het wel eens tijd voor mij.

Ik heb een pestverleden en de opmerkingen die mij toen geslingerd waren (10 tot 14 jaar) zijn mij bijgebleven. Ik ben hierdoor een onzekere jongen geworden en nooit een leidend figuur geweest. Ik heb rond mijn 13e a 14e leeftijd van een aantal meisjes te horen gekregen dat ik lelijk was. Dit was om mij te kwetsen, maar toch heeft dit mij geraakt en ben hierdoor altijd onzeker gebleven. Naar mate de tijd vorderde en ik steeds maar geen vriendin kreeg of überhaupt vrouwelijk aandacht of flirts e.d. werd mijn onzekerheid bevestigd en begin ik mijzelf enorm lelijk te vinden.

Maar het komt dus door 0.0 ervaring. Ik kom eerder in de friendzone dan dat het eens een stap verder gaat. Is dit herkenbaar? En wat is hieraan te doen? Ik zou het wel leuk vinden ook aan de vriendin te geraken. Ik ben bang dat een potentiële vriendin het vreemd zal vinden als ik als 19-jarige vertel dat ik nog maagd ben, wat denken de vrouwelijke fokkers hiervan?

Op aanraden van een vriend ben ik Tinder eens uit gaan proberen met 1 a 2 foto's en ik heb eens elk meisje 'geliked' om te kijken of ik uberhaupt leuk gevonden werd, maar ik kreeg geen ene match, na 8 maanden Tinderen.

Zelf wil ik wel graag een vriendin, maar hoe ga ik dat aanpakken? Ik studeer en werk veel in de week, waardoor ik heel weinig buiten kom en nieuwe mensen kan gaan ontmoeten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben elke dag wel met mijn uiterlijk bezig, maar hierdoor raak ik steeds maar onzekerder. Ik probeer van alles. Nieuwe haarstylen, baard/snor combinaties/helemaal geen beharing etc. Beharing laat ik niet staan, aangezien het toch geassocieerd kan worden met een bepaald stereotype mensen, waar ik mijzelf totaal niet bij categoriseer.

Ik heb het gevoel alsof ik compleet een hopeloos geval ben.

INB4: Zo'n type ben ik totaal niet:
pi_142667050
De OP blijf ik updaten!
pi_142667239
Haha dat filmpje.

Probeervrouwen aan te spreken en te flirten. Lukt het niet? Gewoon verder oefenen. Verder is de man/vrouw verhouding op tinder 1:20, dus daar moet je je niet teveel van aantrekken.
Hoogachtend
pi_142667293
Je probeert te hard, je standaarden zijn te hoog en je bent te onzeker.
Ga naar de gym, ga voor dronken lelijke bitches en geef jezelf minimaal een acht.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_142667322
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:48 schreef Seam het volgende:
Je probeert te hard, je standaarden zijn te hoog en je bent te onzeker.
Ga naar de gym, ga voor dronken lelijke bitches en geef jezelf minimaal een acht.
Het gaat mij niet om het 'scoren'.
pi_142667407
Nooit een meisje tegengekomen die het in je zag zitten of hoe komt het dat je nooit gescoord hebt?
blablablabla
pi_142667486
Ik krijg een beetje het idee dat je het té graag wilt... waarom ga je niet uit? Festivals, dat soort dingen? Genoeg meiden daar en met een drankje moet dat waarschijnlijk best te doen zijn. Ik weet natuurlijk niet hoe je sociale skills zijn maar als je niet bang bent om op iemand af te stappen, gewoon doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:33 schreef DrukkeStudent het volgende:
Ik ben bang dat een potentiële vriendin het vreemd zal vinden als ik als 19-jarige vertel dat ik nog maagd ben, wat denken de vrouwelijke fokkers hiervan?
Ik zou er niet raar van opkijken, liever een gast die nog maagd is dan iemand die met twintig chicks het bed heeft gedeeld op die leeftijd. :')
pi_142667526
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:49 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om het 'scoren'.
"Uiteindelijk gewoon settelen met een normale Hollandse meid", doe eens iets aan die instelling. Dit wil je niet. Niemand spuit vrijwillig de eieren van een Monique Smit tot leven. Dat is ook maar een soort van settelen.

Je bent jong en onzeker. Dat eerste verandert vanzelf. Dat tweede moet je aan werken. Kun je vandaag aan beginnen. Steeds je uiterlijk aanpassen en dan hopen dat het in de smaak valt (?) gaat je niet helpen. Je moet je goed voelen over wat je doet met je leven.

Doe iets zinnigs en zorg dat je druk genoeg bent met dingen die jij belangrijk vindt. Dan heb je automatisch minder/geen tijd om je druk te maken om wat anderen van je vinden. Die 'angst' verdwijnt namelijk niet magisch, ga daar dan ook niet op wachten. Vaak betekent het gewoon dat je aan het slacken bent en je leven weggooit.

Ga meer zinnige dingen doen waar je je goed bij voelt, dingen die je iets opleveren (kennis, ervaring, geld, faam, whatever) en dan het liefst ook van waarde is voor anderen. :) Maak je vanzelf vrienden mee.

Serieus naar de gym gaan & veel eten (ipv laf 2x per week 'fitnessen') is ook een goede tip. www.mavericktraveler.com is ook een interessant blog om te volgen.
pi_142667573
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:56 schreef capsize het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat je het té graag wilt... waarom ga je niet uit? Festivals, dat soort dingen? Genoeg meiden daar en met een drankje moet dat waarschijnlijk best te doen zijn. Ik weet natuurlijk niet hoe je sociale skills zijn maar als je niet bang bent om op iemand af te stappen, gewoon doen.

[..]

Ik zou er niet raar van opkijken, liever een gast die nog maagd is dan iemand die met twintig chicks het bed heeft gedeeld op die leeftijd. :')
Omdat ik niemand heb om ergens iets leuks te gaan doen bij een festival of iets dergelijks. Daarnaast ben ik meer een rustige type, die niet al te geforceerd dingen probeert te doen. Alleen qua meisjes is dat helaas, qua mindset, wel zo..
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:02:52 #10
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_142667595
Je bent onzeker, daar moet je aan werken. Wellicht kom je erg onzeker over en knappen meiden juist daarom af. Aan je uiterlijk sleutelen zou ik alleen doen als je vind dat je daardoor zelf vooruit gaat, anders gewoon jezelf blijven! :)

Ik ken ook een aantal mensen die al in of tegen de 30 aan zijn en nog maagd zijn. Who cares? Je doet het wanneer jij het wil. Het is ook niet zo dat je doodgaat als je het nog niet op een bepaalde leeftijd hebt gedaan. :') Point is, je bent pas 19 man! :D

Toevallig via de FOK! Blog kwam ik laatst nog een YouTube channel tegen over een gast die meiden aanspreekt en praat over het feit dat veel jongens niet op meiden durven af te stappen. Maybe heb je er iets aan?

pi_142667596
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:56 schreef capsize het volgende:

[..]

Wat betreft sociale skills: ik ben gewoon sociaal en in voor een praatje. Ik raak niet verlegen of iets dergelijks. Ben alleen geen enorme 'grappenmaker' en ben niet een type dat op vreemde mensen zomaar afstapt zonder clue.
pi_142667604
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:01 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Omdat ik niemand heb om ergens iets leuks te gaan doen bij een festival of iets dergelijks. Daarnaast ben ik meer een rustige type, die niet al te geforceerd dingen probeert te doen. Alleen qua meisjes is dat helaas, qua mindset, wel zo..
Herkenbaar, heb hier pas zelf nog een topic over geopend. Ik zit een beetje met hetzelfde "probleem" (al gaat het in mijn geval meer om nieuwe mensen leren kennen, niet per se een partner), en heb besloten om toch alleen uit te gaan. Ik denk niet dat je bepaalde dingen niet moet doen omdat je "niemand hebt". Ga erop uit, dan kom je die mensen vanzelf wel tegen. Festivals, kroegen, sportschool, dat soort dingen.
pi_142667626
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:02 schreef Laser. het volgende:
Je bent onzeker, daar moet je aan werken. Wellicht kom je erg onzeker over en knappen meiden juist daarom af. Aan je uiterlijk sleutelen zou ik alleen doen als je vind dat je daardoor zelf vooruit gaat, anders gewoon jezelf blijven! :)

Ik ken ook een aantal mensen die al in of tegen de 30 aan zijn en nog maagd zijn. Who cares? Je doet het wanneer jij het wil. Het is ook niet zo dat je doodgaat als je het nog niet op een bepaalde leeftijd hebt gedaan. :') Point is, je bent pas 19 man! :D

Toevallig via de FOK! Blog kwam ik laatst nog een YouTube channel tegen over een gast die meiden aanspreekt en praat over het feit dat veel jongens niet op meiden durven af te stappen. Maybe heb je er iets aan?

Ik kom zeker onzeker over. Daar ben ik absoluut van overtuigd. Aangezien ik ook vaak naar dames kijk, maar in mijn hoofd bezig ben met het analyseren of ik lelijk ben of niet en hoe het meisje, waar ik naar kijk, eigenlijk van mijn uiterlijk vind. Qua lichaamshouding, gezichtsuitdrukking of kijkhouding zal de onzekerheid zeker doorschemeren.
pi_142667671
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:04 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Ik kom zeker onzeker over. Daar ben ik absoluut van overtuigd. Aangezien ik ook vaak naar dames kijk, maar in mijn hoofd bezig ben met het analyseren of ik lelijk ben of niet en hoe het meisje, waar ik naar kijk, eigenlijk van mijn uiterlijk vind.
Omdat je diep van binnen overtuigd bent dat je verder niets te bieden hebt en eigenlijk geen flikker voorstelt. Dan ga je je vanzelf teveel drukmaken over het enige wat je dan nog enigszins denkt te hebben: je uiterlijk.

Veel voorstellen hoeft ook nog niet echt op die leeftijd, maar wat ik wil zeggen is dat hier simpelweg geen quickfix voor is. Zelfvertrouwen/zelfzekerheid gaat veel verder dan uiterlijk. Zorg dat je je shit together hebt en die vrienden+vrouwen komen wel.
pi_142667693
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:03 schreef capsize het volgende:

[..]

Herkenbaar, heb hier pas zelf nog een topic over geopend. Ik zit een beetje met hetzelfde "probleem" (al gaat het in mijn geval meer om nieuwe mensen leren kennen, niet per se een partner), en heb besloten om toch alleen uit te gaan. Ik denk niet dat je bepaalde dingen niet moet doen omdat je "niemand hebt". Ga erop uit, dan kom je die mensen vanzelf wel tegen. Festivals, kroegen, sportschool, dat soort dingen.
Ik ga z.s.m. naar de sportschool, ik wacht alleen nog af hoe mijn rooster e.d. zal zijn. Voor nu wil ik even goed mijn rust pakken voordat mijn studie begint. Veel luieren dus. :D

In mijn eentje naar festivals of kroegen vind ik echt totaal niks. Ik voel me daar helemaal niet lekker bij. Met bekenden vind ik het daarentegen top! :)

Discotheken schrijf ik direct af, omdat dat niet binnen mijn interessegebied valt.
pi_142667696
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:33 schreef DrukkeStudent het volgende:
Beste allen,

Naar mijn mening ben ik niet lelijk. Mijzelf kan ik becijferen met een 6.5 á 6.7. Deze gedachte heb ik al mijn hele leven en waarom ik denk dat ik nog geen vriendin heb gehad.

Mijn ouders zijn buitenlands, hierdoor zie ik er ook buitenlands uit. Zelf ben ik hier in Nederland geboren en getogen en voel me ook als een Nederlander. Ben opgegroeid tussen Hollandse meiden en wil niets liever dan ook eindigen met een normale Hollandse meid. Doordat ik steeds denk dat ik buitenlands ben en er al een vooroordeel is, mede veroorzaakt wordt door een debiele groep andere allochtonen, welke een andere achtergrond hebben dan mij, wat ook terecht is, voel ik me hier heel erg klein door. Minderwaardig dan alle andere normale Nederlandse mannen. Toch blijf ik dit een issue vinden, ik sta immers altijd 1 streepje achter.

Sterker nog, ik ben maagd. Ik heb nog niet eens een meisje geknuffeld, laat staan gezoend of gekust. Nu ga ik ook bijna nooit uit, maar dat is naar mijn idee niet de kern van het ''probleem''.

Ik heb wel eens aan familieleden gevraagd hoe ik eruit zie en of ik lelijk was, maar ik kreeg juist te horen dat ik er wel goed uitzag. Natuurlijk zeiden ze erachter dat ik natuurlijk niet de knapste ben, maar dat mijn uiterlijk geen probleem moet zijn. Maarja.. zoals ik al zei: familieleden, daar is de kans sowieso groot dat ik geen negatieve reactie zal ontvangen.

Mijn oude vriendengroep hebben uit hun zelf vaak uitgelaten over het feit dat ik geen vriendin heb en ook geen vrouwelijk aandacht krijg. Ze zeiden dat ik er redelijk goed en verzorgd uitzag en dat het niet aan mijn uiterlijk ligt, maar aan mijn zelfvertrouwen en gedrag (onzeker). Met redelijk goed en verzorgd bedoelde ze natuurlijk niet dat ik een 10/10 ben of iets dergelijks, maar gewoon gemiddeld leuk. Zelfs heb ik vaak van vrouwelijke collega's en klasgenoten ook een verrassende blikken ontvangen toen zij erachter kwamen dat ik nog nooit een meisje heb gehad en ze vinden het wel eens tijd voor mij.

Ik heb een pestverleden en de opmerkingen die mij toen geslingerd waren (10 tot 14 jaar) zijn mij bijgebleven. Ik ben hierdoor een onzekere jongen geworden en nooit een leidend figuur geweest. Ik heb rond mijn 13e a 14e leeftijd van een aantal meisjes te horen gekregen dat ik lelijk was. Dit was om mij te kwetsen, maar toch heeft dit mij geraakt en ben hierdoor altijd onzeker gebleven. Naar mate de tijd vorderde en ik steeds maar geen vriendin kreeg of überhaupt vrouwelijk aandacht of flirts e.d. werd mijn onzekerheid bevestigd en begin ik mijzelf enorm lelijk te vinden.

...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben elke dag wel met mijn uiterlijk bezig, maar hierdoor raak ik steeds maar onzekerder. Ik probeer van alles. Nieuwe haarstylen, baard/snor combinaties/helemaal geen beharing etc. Beharing laat ik niet staan, aangezien het toch geassocieerd kan worden met een bepaald stereotype mensen, waar ik mijzelf totaal niet bij categoriseer.

Het klinkt echt alsof je een probleem hebt met jezelf, dat probleem ligt echt niet aan andere bevolkingsgroepen of andere mensen. Echt niet. Ik krijg de indruk dat je uitwegen zoekt om je eigen problemen niet te confronteren. De rode draad ligt in je verhaal is je onzekerheid. Een paar oplossingen zijn mogelijk, maar gezien je beschrijvingen, je drang naar bevestiging dat je wel 'goed' bent, is om met een professional (=psycholoog) erover te praten. Je hele verhaal straalt een denkwijze uit die gebasseerd is op onzekerheid. Jij kan er weinig aan doen hoe je eruit ziet qua huidskleur of wat andere mensen die op jou lijken doen. Dat kan je niet controleren. Je frustratie op dat punt is naar mijn mening (amateur psychologie) dan ook niet iets wat door anderen wordt veroorzaakt, maar het is puur het gebrek aan zelfrespect.

Dit komt een beetje hard over, dat is niet de bedoeling. Maar je moet het onderliggende probleem oplossingen, niet puur aan symptoombestrijding doen (zoals overdadig scheren, gel en etc.,). Wel erover praten, sporten en je huis uit (niet perse weg bij je ouders, wat misschien ook wel zou kunnen helpen, maar gewoon erop uit). Maak vrienden.
pi_142667736
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:07 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Ik ga z.s.m. naar de sportschool, ik wacht alleen nog af hoe mijn rooster e.d. zal zijn. Voor nu wil ik even goed mijn rust pakken voordat mijn studie begint. Veel luieren dus. :D

In mijn eentje naar festivals of kroegen vind ik echt totaal niks. Ik voel me daar helemaal niet lekker bij. Met bekenden vind ik het daarentegen top! :)

Discotheken schrijf ik direct af, omdat dat niet binnen mijn interessegebied valt.
Ah, ok, dan weet ik het verder ook niet echt. :D Maar als je thuis blijft hangen en er verder niets aan doet dan zal er ook weinig veranderen vrees ik.

Als nog Tinder proberen dan? Die app is zo slecht nog niet. Gewoon een aantal foto's, leuke bio en dan zou het wel goed moeten komen in principe. Misschien niet al te hoge eisen stellen en gewoon kijken hoe het loopt.
pi_142667743
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:07 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Omdat je diep van binnen overtuigd bent dat je verder niets te bieden hebt en eigenlijk geen flikker voorstelt. Hoeft ook nog niet echt op die leeftijd, maar wat ik wil zeggen is dat hier simpelweg geen quickfix voor is. Zelfvertrouwen/zelfzekerheid gaat veel verder dan uiterlijk.
Wat bedoel je daarmee? Ik weet van mijzelf dat ik gewoon mijzelf ben, of ik nou een vriendin heb of niet. Ik ga niet opeens een uitbundig en losbandig type worden als ik een vriendin heb en daarnaast avontuurlijke dingen doen zoals bungeejumpen. Want zo'n persoon ben ik niet.

Ik heb inderdaad geen luxe vakanties of iets dergelijks te bieden, maar daar gaat een relatie niet om, vind ik.
pi_142667764
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:10 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Ik weet van mijzelf dat ik gewoon mijzelf ben, of ik nou een vriendin heb of niet. Ik ga niet opeens een uitbundig en losbandig type worden als ik een vriendin heb en daarnaast avontuurlijke dingen doen zoals bungeejumpen. Want zo'n persoon ben ik niet.

Ik heb inderdaad geen luxe vakanties of iets dergelijks te bieden, maar daar gaat een relatie niet om, vind ik.
Beetje luieren als iedereen, beetje je school doen net als iedereen, beetje gamen als iedereen: ja, dan wordt je enige onderscheidende factor al snel grotendeels je uiterlijk. Oppervlakkige wereld. Kan in je voordeel/nadeel werken. Maar beter zorg je dat je andere gebieden in je leven ook in check hebt. Dan zat je hier nu niet.

Wat onderscheidt jou van de massa? Wat voeg je toe aan het leven van anderen?
pi_142667811
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:07 schreef adriaan85 het volgende:

[..]

Het klinkt echt alsof je een probleem hebt met jezelf, dat probleem ligt echt niet aan andere bevolkingsgroepen of andere mensen. Echt niet. Ik krijg de indruk dat je uitwegen zoekt om je eigen problemen niet te confronteren. De rode draad ligt in je verhaal is je onzekerheid. Een paar oplossingen zijn mogelijk, maar gezien je beschrijvingen, je drang naar bevestiging dat je wel 'goed' bent, is om met een professional (=psycholoog) erover te praten. Je hele verhaal straalt een denkwijze uit die gebasseerd is op onzekerheid. Jij kan er weinig aan doen hoe je eruit ziet qua huidskleur of wat andere mensen die op jou lijken doen. Dat kan je niet controleren. Je frustratie op dat punt is naar mijn mening (amateur psychologie) dan ook niet iets wat door anderen wordt veroorzaakt, maar het is puur het gebrek aan zelfrespect.
[/quote]

Ho ho.. ik heb totaal geen spijt van hoe ik eruit zie. Ik ben ook gewoon hartstikke blank. Het probleem zit hem in mijn onzekerheid overmijn uiterlijk, wat ik ook erken. Ik zoek echt geen uitwegen hoor. Ik zoek oplossingen. Naar mijn mening heb ik geen 'professionele' hulp nodig. Ik vind het toch een snel gebruikte advies om bij het eerste en het beste probleem te adviseren om naar een psy te gaan.
pi_142667836
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:11 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Beetje luieren als iedereen, beetje je school doen net als iedereen, beetje gamen als iedereen: ja, dan wordt je enige onderscheidende factor al snel grotendeels je uiterlijk. Oppervlakkige wereld. Kan in je voordeel/nadeel werken. Maar beter zorg je dat je andere gebieden in je leven ook in check hebt. Dan zat je hier nu niet.

Wat onderscheidt jou van de massa? Wat voeg je toe aan het leven van anderen?
Dat ik een harde werker ben. Een enorme harde werker. Hier heb ik het dan over carriere. Voor de rest niet zoveel onderscheidends.
pi_142667986
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:14 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Dat ik een harde werker ben. Een enorme harde werker. Hier heb ik het dan over carriere. Voor de rest niet zoveel onderscheidends.
Geen wonder dat je je dan zorgen maakt over je uiterlijk. Als je bij een eerste indruk weinig anders te bieden hebt dan je uiterlijk, en de overtuiging dat je later een goede carriére krijgt omdat je een harde werker bent... dan hangt mentaal alles al snel af van dat uiterlijk. Ja, dan zou ik me ook onzeker gaan voelen. En dat voelen die vrienden/vrouwen die je probeert te winnen ook.

Het heeft geen flikker met je wel/niet buitenlandse uiterlijk te maken. Deep down voel je je gewoon niet goed genoeg over jezelf. Been there done that. Geen psycholoog voor nodig en enkel aanpassingen aan je uiterlijk gaan je niet helpen.
pi_142668008
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:21 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Geen wonder dat je je dan zorgen maakt over je uiterlijk. Als je bij een eerste indruk weinig anders te bieden hebt dan je uiterlijk, en de overtuiging dat je later een goede carriére krijgt omdat je een harde werker bent... dan hangt mentaal alles al snel af van dat uiterlijk. Ja, dan zou ik me ook onzeker gaan voelen. En dat voelen die vrienden/vrouwen die je probeert te winnen ook.

Het heeft geen flikker met je wel/niet buitenlandse uiterlijk te maken. Deep down voel je je gewoon niet goed genoeg over jezelf. Been there done that. Geen psycholoog voor nodig en enkel aanpassingen aan je uiterlijk gaan je niet helpen.
Wat voor onderscheidends heb jij te bieden dan?
pi_142668009
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:13 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Ho ho.. ik heb totaal geen spijt van hoe ik eruit zie. Ik ben ook gewoon hartstikke blank. Het probleem zit hem in mijn onzekerheid overmijn uiterlijk, wat ik ook erken. Ik zoek echt geen uitwegen hoor. Ik zoek oplossingen. Naar mijn mening heb ik geen 'professionele' hulp nodig. Ik vind het toch een snel gebruikte advies om bij het eerste en het beste probleem te adviseren om naar een psy te gaan.
Professionele hulp moet je ook niet zo zwaar zien. Er zijn zat cursussen voor studenten die last hebben van soortgelijek problemen. Je studeert nog, dan is het op veel universiteiten (en ik veronderstel hogescholen) meestal gratis te volgen. Ja, het wordt gegeven door een psycholoog, maar psychologen houden zich niet enkel met zware probleem gevallen bezig. Als je echt carriere wilt maken, zal je vaak een assesment moeten doen voor een baan/traineeship, dan moet je ook langs de psycholoog. Niet omdat er iets mis is, maar omdat zij gespecialeerd zijn in het doorgronden van mensen.

Er zijn zat cursussen en andere oplossingen. Er is geen quick fix. Sporten zal helpen, maar is niet voldoende. Je uiterlijk verbeteren kan ook, maar op een gegeven moment bereikt dat zijn grens als hulpmiddel. Het gaat om het totaalpakket. Je hebt een goed en drukker sociaal leven nodig. Dit betekent niet dat je elke dag uit moet gaan of iets dergelijks, maar dat je een paar vrienden of vriendengroep krijgt (werk, thuisomgeving, studie). Het gaat lang duren voordat dit optimaal is, maar kom zo veel mogelijk buiten de deur. Dat verhelpt een aanzienlijk deel van je problemen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:22:51 #25
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142668026
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:58 schreef Panzermaus het volgende:
Ga meer zinnige dingen doen waar je je goed bij voelt, dingen die je iets opleveren (kennis, ervaring, geld, faam, whatever) en dan het liefst ook van waarde is voor anderen. Maak je vanzelf vrienden mee.
Dat is niet de eerste keer dat je me opvalt in positieve zin. Dat is goed advies. Gaan waar je gewaardeerd word.
pi_142668044
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:21 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Wat voor onderscheidends heb jij te bieden dan?
Wat je wel gaat helpen is zinnige dingen doen, goed worden in zinnige dingen en die 'waarde' uiteindelijk kunnen toevoegen aan het leven van andere mensen. Op zoveel mogelijk denkbare vlakken. Dan komen die vrienden en vrouwen vanzelf op je af.
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:26:49 #27
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_142668106
reddit.com/r/rateme
reddit.com/r/fitness
reddit.com/r/malefashionadvice
'no more mister nice guy' boek
gewoon liegen over je maagdelijkheid
zorg voor goede fotos in goede setting, heel belangrijk. ik heb toevallig een fotograaf als vader en doe het mede daardoor goed op tinder.
Fake it till you make it, anders is zelfvertrouwen op basis van externe factoren zoals aandacht van vrouwen een paradox

[ Bericht 1% gewijzigd door Teydelyk op 24-07-2014 02:34:48 ]
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:32:23 #28
430565 Florentius
pi_142668193
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:23 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wat je wel gaat helpen is zinnige dingen doen, goed worden in zinnige dingen en die 'waarde' uiteindelijk kunnen toevoegen aan het leven van andere mensen. Op zoveel mogelijk denkbare vlakken. Dan komen die vrienden en vrouwen vanzelf op je af.
Hij heeft daar wel een punt je moet ook je toegevoegde waarde zelf kunnen zien. En dat zal je wellicht van anderen moeten horen als je het van jezelf niet ziet.
pi_142668262
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:23 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Een voorbeeld?
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:40:02 #30
430565 Florentius
pi_142668300
Bijles geven bijv als je goed bent in je studie.
Kan van alles zijn, maar ik zit ook mijn hoofd te kraken in hoe ik het kan toepassen :)
pi_142668329
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:22 schreef Florentius het volgende:

[..]

Dat is niet de eerste keer dat je me opvalt in positieve zin. Dat is goed advies. Gaan waar je gewaardeerd word.
Thanks man. Kwam deze quote pas recent tegen.

Nu had die bedenkelijke/clichématig-wijze foto er van mij niet bij gehoeven, het gaat om die uitspraak zelf. :P Ik ken nog weinig uitspraken die zoiets cruciaals weten te vangen. Observeer de wereld om je heen en je ziet precies hoe het werkt. Het universum geeft geen klap of jij wel/niet succesvol bent, laat staan dat die paar miljard mensaapjes op deze planeet dat doen. Je wordt pas daadwerkelijk interessant voor anderen zodra je op de een of andere manier waarde toevoegt aan hun leven. Tot die tijd ben je slechts 'noise'.

Ja, succesvol zijn (omdat je ergens bijzondere waarde toevoegt) geeft je een bepaalde status, rariteit en aantrekkelijkheid die gewild is en daarmee dus ook weer een bepaalde 'waarde' toevoegt aan het leven van anderen. Zie je vooral bij beroemdheden.

Interessant en mooi 'uitstapje' om over na te denken: ouders en (de liefde voor hun) kinderen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:43:07 #32
431144 Teydelyk
pi_142668367
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:44:32 #33
430565 Florentius
pi_142668394
Hier ga ik even een maandje zo nu en dan over peinzen, dat principe moet ik een staartje kunnen geven. Hiermee is mijn honger naar nieuwe inzichten wel vervult.

Prettige avond heren &

Toppie PanzerMaus, tnx
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:52:11 #34
431144 Teydelyk
pi_142668509
je kunt inderdaad proberen je waarde te verhogen, fitness/mode/carrière maar daarnaast moet je ook jezelf leren verkopen, vrouwen moeten ook aan je kunnen merken en aflezen dat je iets te bieden hebt
pi_142669076
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:44 schreef Florentius het volgende:
Hier ga ik even een maandje zo nu en dan over peinzen, dat principe moet ik een staartje kunnen geven. Hiermee is mijn honger naar nieuwe inzichten wel vervult.

Prettige avond heren &

Toppie PanzerMaus, tnx
Goedzo man! Welterusten!

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:52 schreef Teydelyk het volgende:
je kunt inderdaad proberen je waarde te verhogen, fitness/mode/carrière maar daarnaast moet je ook jezelf leren verkopen, vrouwen moeten ook aan je kunnen merken en aflezen dat je iets te bieden hebt
Oppervlakkige tjak man, die subreddits van hierboven ook. No offense, ik deed namelijk precies hetzelfde toen ik wat jonger was. Vanwege de ogenschijnlijk 'directe toepasbaarheid' / quickfix / easyway-out ook in die game/PUA/bodybuilding/whatevertheorie-hoek terechtgekomen. Beetje focussen op de 'eindproducten'. Het is interessant, vaak effectief en grotendeels gebaseerd op waarheden, inclusief het principe wat ik hierboven noemde. Hoe ik er nu over denk: meh. Waarom?

Ik had liever al vanaf het begin meer van het grotere plaatje gezien. Dan vogel je de rest zelf ook wel uit en word je waarschijnlijk ook sneller een beter, completer en gelukkiger 'persoon', man, vriend, vader, lover, pussyslayer, CEO 10k/day, whatever. Om je als socially awkward & clueless 18-something een beetje blind te staren op pickup theory en narcistisch & self-obsessed je lichaam omhoog te boosten naar aesthetic Hercules shit... achteraf gezien vraag ik me af waarom ik dacht dat ik daar wél gelukkig van zou worden, het daar wel mee zou redden. :P Arrogantie ten top. Of misschien allang blij dat ik weer een stukje vooruit ging? Ach, wat geeft het.

Een paar jaar later had ik een akelig aantal chicks gescoord, vaak nog mede dankzij de Hercules-shit die ik in diezelfde periode had opgebouwd en de daaruit voortvloeiende extra arrogantie. Nou, het was helemaal super. Maar de belangrijkste dingen die ik tot dusver & o.a. daardoor over de wereld om me heen geleerd heb zijn veel basaler, puurder, breder toepasbaar, etc. Ik had het liever andersom geleerd. Dus vanaf het begin meer inzicht gehad in waarom mensen doen zoals ze doen, inclusief jezelf. Daar is nog veel meer over nagedacht & geschreven en zelf vind ik PUA daar nu een beetje een slap & oppervlakkig 'rockstar' aftreksel van. Ik zou niet weten waarom je niet verder zou kijken dan zulke toegespitste, geconcentreerde en distorted shit. Ook niet in het begin. Hell, waarschijnlijk ga je nog harder bij de chicks & gaat de rest van je leven beter als je meer focust op het begrijpen van de essentie van jezelf & anderen. Let wel: ik zeg absoluut niet dat je een of andere ruggengraatloze filosoferende nice guy moet worden ofzo - verre van.

Nu kun je natuurlijk moeilijk je wereldbeeld uit boekjes (blijven) halen. Daarom zou ik dat al die hersenspinsels en inzichten van anderen eerder gebruiken als iets om je interesse te wekken, zodat je er vervolgens zelf over na kunt denken. Die materie kan je 'cues' geven over de dingen die je om je heen ziet, zodat je ze de wereld zelf kunt leren begrijpen en plaatsen. Misschien kun je uiteindelijk zelf nog wel zinnige shit zeggen en schrijven ook, fuck knows.

Ben zelf meer een fan van dit soort artikelen: http://www.mavericktraveler.com/topics/philosophy/. Maar vergis je niet, hij verslindt ook exotische poes bij de vleet: kijk daarvoor in de andere categorieën. Godverdomme, geile Roemenen en alles. Anyway, hij lijkt mij een wijzer, veelzijdiger en completer persoon dan veel van die malle PUA's, die zelfbenoemde quasi-'alpha males' met hun boekjes, videos en membership sites. Hoe meer ik erover nadacht des te meer ik het maar oppervlakkige, onzekere en ongelukkige figuren vond. Kon die shit ook niet echt meer lezen zonder mentaal te cringen.

Still, in de direct toepasbare hoek: Carlos Xuma heeft dan wel weer een nice 'Alpha Man':') boek geschreven - als je al een PUA-ish boek wil, dan kan ik die aanraden. Hetzelfde geldt voor de klassieke bestseller van Dale Carnegie, "How To Win Friends And Influence People". Allebei het lezen waard. Vooral dat laatste boek heeft ook mooie historische anekdotes over presidenten, CEO's en bedrijven, oorlog, etc. Zou die eerst lezen voor de basis van alles en dan een recap & PUA-finishing touch met dat boek van Xuma. Leest snel en leuk weg. Ik denk dat de meeste mensen er wel wat zinnigs van op kunnen steken en voor bepaalde FOK!users zoals Dimachaerus zou het al helemaal goed zijn. Vooral niet teveel op /fit/ of Misc hangen, daar word je niet goed van. Genoeg leesmateriaal, http://mavericktraveler.com is ook erg breed & interessant en de rest van die PUA-zooi zou ik lekker laten liggen.

Waarom? Nou. Die shit is namelijk weinig nieuws onder de zon man. Dezelfde waarheden in een ander jasje met nieuwe fancy keywords. Neil Strauss, Mystery Method, David D'Angello, Magic Bullets, bla. Door die meuk links te laten liggen houd je meer tijd over om iets van jezelf te maken. En omdat je dan daadwerkelijk druk hebt met andere dingen maak je je minder druk over o.a. je uiterlijk, heb je meer te bieden aan de rest van de wereld en hoef je ook minder tijd op te vullen met zelfgeilerij en het neuken van vergelijkbaar-oppervlakkige vrouwen. Been there done that. :')

TLDR: tot zover mijn zelfreflectie, kijk op PUA en advies voor TS, dit is mijn antwoord op jouw "ik zoek geen uitweg, maar een oplossing". Succes ermee! Ik vraag me soms wel eens af wat er van me terechtgekomen was als ik de boel zelf andersom had bekeken, dus laat nog eens iets van je horen! :D

PS: Alle antwoorden op "lol teveel moeite" / "zo ben ik niet" / "ik houd niet van boeken" / "ik wil alleen mijn buitenlandse uiterlijk veranderen" / "mijn zwager is een PUA en de gelukkigste kerel die ik ken" / "lekker mezelf blijven" / "mijn hond is ziek" / "gwn wijven scoren" staan in de boeken zelf!

[ Bericht 0% gewijzigd door Panzermaus op 24-07-2014 04:33:56 ]
  donderdag 24 juli 2014 @ 04:37:47 #36
431144 Teydelyk
pi_142669144
Je moet het combineren, PUA EN zelf improvement. Eerste indruk is toch belangrijk en met self-improvement kun je ook echt een relatie houden. Vrouwen vinden een mooi lijf nou eenmaal aantrekkelijker (a la Brad Pitt in Fight Club), een goed pak is lingerie voor mannen. Zo kun je je vriendin dus meer bieden. Waarde dus. Een groot salaris zit er voor de meeste mensen niet in, dus begin daar niet over.

PUA kan je aan zelfvertrouwen en ervaring helpen. Ik heb nooit als doel "x aantal meisjes neuken" maar toch veel opgestoken van sommige "cringeworthy" figuren. Via /r/ fitness nu Brad Pitt body zonder veel werk (3 uur per week). Via mfa (en andere bronnen maar mfa eenvoudigste) me leren kleden. Via o.a. /r/theredpill over de inconvenient truths over man/vrouw verhoudingen, relaties e.d. geleerd (Inb4 trp vrouwenhater puppyeter, ik lees ook het vrouwelijke perspectief op jezebel)

[ Bericht 72% gewijzigd door Teydelyk op 24-07-2014 04:47:06 ]
pi_142669182
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 04:37 schreef Teydelyk het volgende:
Je moet het combineren, PUA EN zelf improvement. Eerste indruk is toch belangrijk en met self-improvement kun je ook echt een relatie houden.
Jezelf leren 'verkopen' / introduceren in het leven van anderen (voor eigen gewin) valt in mijn ogen ook onder self-improvement, opgroeien, whatever. Heeft weinig met vrouwen te maken. Alles valt uiteindelijk wel onder self-improvement en het hebben van 'a live worth living' en leren hoe je dat verstandig kunt delen met anderen.

Het is ook maar net wat je onder PUA schaart, maar het systematisch leren versieren van vrouwen lijkt me nu niet echt een prioriteit voor de TS. Die hele meuk kan imo ook de rest verwaarlozen en vertroebelen, zeker bij mensen die (nog) wat sociaal-onhandiger zijn.

Vandaar dat ik PUA ook maar een beetje een slap, incompleet en verstoord aftreksel vind en voor mensen die advies zoeken zou ik het liever dan ook geheel vermijden. Beter word je gewoon een all-round interessanter persoon. Ik denk dat veel van zijn 'gefrustreerdheid' ook eerder daarmee te maken heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door Panzermaus op 24-07-2014 04:58:42 ]
pi_142669199
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 04:37 schreef Teydelyk het volgende:

PUA kan je aan zelfvertrouwen en ervaring helpen. Ik heb nooit als doel "x aantal meisjes neuken" maar toch veel opgestoken van sommige "cringeworthy" figuren. Via /r/ fitness nu Brad Pitt body zonder veel werk (3 uur per week). Via mfa (en andere bronnen maar mfa eenvoudigste) me leren kleden. Via o.a. /r/theredpill over de inconvenient truths over man/vrouw verhoudingen, relaties e.d. geleerd (Inb4 trp vrouwenhater puppyeter, ik lees ook het vrouwelijke perspectief op jezebel)

Yep, dit is wat ik deed. En dan ben je straks een paar jaar verder en ga je die opgedane kennis generaliseren naar andere dingen in je leven. Veel komt dan overeen, veel is anders. Klinkt alsof je veel vooruit bent gegaan, nice.

Ik denk dat het 'andersom' ook kan, misschien is dat wel de snelste & meesr complete route. Het is maar net wat TS meer aanspreekt.
  donderdag 24 juli 2014 @ 05:22:15 #39
431144 Teydelyk
pi_142669258
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 04:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Jezelf leren 'verkopen' / introduceren in het leven van anderen (voor eigen gewin) valt in mijn ogen ook onder self-improvement, opgroeien, whatever. Heeft weinig met vrouwen te maken. Alles valt uiteindelijk wel onder self-improvement en het hebben van 'a live worth living' en leren hoe je dat verstandig kunt delen met anderen.

Het is ook maar net wat je onder PUA schaart, maar het systematisch leren versieren van vrouwen lijkt me nu niet echt een prioriteit voor de TS. Die hele meuk kan imo ook de rest verwaarlozen en vertroebelen, zeker bij mensen die (nog) wat sociaal-onhandiger zijn.

Vandaar dat ik PUA ook maar een beetje een slap, incompleet en verstoord aftreksel vind en voor mensen die advies zoeken zou ik het liever dan ook geheel vermijden. Beter word je gewoon een all-round interessanter persoon. Ik denk dat veel van zijn 'gefrustreerdheid' ook eerder daarmee te maken heeft.
Dat laatste is lastig. Ik was voordat ik wat handiger werd met vrouwen ook al interessant. Ik wil niet opscheppen maar 4 van de 5 aantrekkelijke meisjes in mijn klas op de middelbare school hebben dat lang zat duidelijk gemaakt. Ze wisten dat ik interessant was omdat ik heel veel met hun omging. Toen naar de uni met voornamelijk mannelijke klasgenoten. Dan wordt het opeens een heel ander verhaal. Bijna alleen meisjes/vrouwen waar je maar heel even contact mee hebt, vaak in omgevingen waar een gesprek voeren onmogelijk is. Dan kunnen ze niet inzien hoe interessant je werkelijk bent, want mijn eerste indruk bleef kut. Toen ben ik dus aan mijn eerste indruk, dus o.a. looks gaan werken. In een snel veranderende omgeving waar je maar kort contact heb met potentiele vriendinnen heb je niet zo veel aan "werkelijke" waarde maar meer aan hoeveel waarde je uitstraalt. Geen van de meisjes die ik tegenkwam wist wat ik te bieden had, omdat ze zelden de tijd namen om me beter te leren kennen.
pi_142669308
Hoi elliot rodger :')
nee echt niet !
pi_142669729
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:04 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Ik kom zeker onzeker over. Daar ben ik absoluut van overtuigd. Aangezien ik ook vaak naar dames kijk, maar in mijn hoofd bezig ben met het analyseren of ik lelijk ben of niet en hoe het meisje, waar ik naar kijk, eigenlijk van mijn uiterlijk vind. Qua lichaamshouding, gezichtsuitdrukking of kijkhouding zal de onzekerheid zeker doorschemeren.
Stoppen met fappen is de oplossing. Je zal zien dat het dan beter gaat.
  donderdag 24 juli 2014 @ 08:17:31 #42
285174 Evienne
never odd or even
pi_142670088
Shit, je bent 19, waar maak je je druk om? Toen was ik ook nog 'n kuise maagd. :') Wanhoop niet! Dat is echt onaantrekkelijk en je bent nog véél te jong om te wanhopen.

-edit- te persoonlijk ;)

Hou op met dingen als Tinder, PUA of whatever. Als je niet wil 'scoren' maar een relatie, moet je niet zulke oppervlakkige en onpersoonlijke dingen doen. Als je liefde in je leven wil, neem dan niet met minder genoegen. Meisjes die je moeite waard zijn, zitten niet eens op Tinder en trappen niet in trucjes. Blijf dingen doen die je zélf leuk vindt, geniet daarvan. Je zegt dat je een harde werker bent, dat vinden veel vrouwen al een aantrekkelijke eigenschap hoor. Kijk echter uit dat je niet gaat leven voor je werk. Misschien kun je via vrijwilligerswerk (bv. bij een sportvereniging, of het organiseren van evenementen) met leuke vrouwen in contact komen. Als je zo'n harde werker bent, zien ze je gelijk van je goede kant: Waar je vol zelfvertrouwen iets moois tot stand kan brengen.

Maar het belangrijkste: Relax. You can't hurry love.

[ Bericht 15% gewijzigd door Evienne op 24-07-2014 14:35:25 ]
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_142670649
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:17 schreef Evienne het volgende:
Shit, je bent 19, waar maak je je druk om? Toen was ik ook nog 'n kuise maagd. :') Wanhoop niet! Dat is echt onaantrekkelijk en je bent nog véél te jong om te wanhopen.
Dit ja.

En zoals in elk soortgelijk topic: Stop met zoeken, leef voor jezelf, vind je passies! Zorg dat JIJ tevreden bent met jezelf, zonder bevestiging van iemand van het andere geslacht.

Pas dan ben je klaar voor een vriendin en niet eerder.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142670824
je bent 19. ga gewoon plezier hebben, dan komt de rest vanzelf.

maar da's makkelijk lullen vanuit mijn perspectief. maar wel waar. oh, zo waar.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_142671782
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 07:28 schreef cjan het volgende:

[..]

Stoppen met fappen is de oplossing. Je zal zien dat het dan beter gaat.
Hoezo is dat de oplossing?

Het is wel lastig. Heb een aantal maal geprobeerd om te stoppen, maar zonder succes. Ik val dan terug. Ik ben er enorm verslaafd aan. 2--3x per dag ofzo om mijm behoefte te vervullen. Aangezien er redelijk wat tijd vergooid gaat naar porno, kan ik me wel stempelen als een zware pornoverslaafde.

[ Bericht 4% gewijzigd door DrukkeStudent op 24-07-2014 10:13:43 ]
pi_142672033
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 09:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dit ja.

En zoals in elk soortgelijk topic: Stop met zoeken, leef voor jezelf, vind je passies! Zorg dat JIJ tevreden bent met jezelf, zonder bevestiging van iemand van het andere geslacht.

Pas dan ben je klaar voor een vriendin en niet eerder.
Heel moeilijk. Het zwerft gewoon 24/7 in mijn hoofd. Het helpt ook niet, als ik meisjes zie. :')

Ik blijf er maar aan denken.
pi_142672164
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:14 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Heel moeilijk. Het zwerft gewoon 24/7 in mijn hoofd. Het helpt ook niet, als ik meisjes zie. :')

Ik blijf er maar aan denken.
Ik quote even wat stukjes uit een topic op een ander forum, ga er even vanuit dat je Engels goed genoeg is. ;)

quote:
Every now and then we get guys asking for dating advice, what to talk about, how to dress, how to act, how do I get her to like me, when do I kiss her, how do I kiss her and so on. They are all valid questions and quite understandable. There will always be many answers to these questions that offer a wide variety of options. But at the same time, when you worry about such trivial things, chances are that you’re forgetting something else along the way. That something is you. There’s always two people in a relationship and if you’re too focused on pleasing your woman, trying your hardest to make sure she’s into you, you’re thinking about all this the wrong way to be honest.

You have to have a healthy relationship with yourself before you can truly bring someone else into your life. You have to know what you want just as much as what women want. What would be the point of successfully seducing a woman if she can’t do the same to you, whatever your criteria are? Being in love is a wonderful thing and having happy relationships in your life can be very fulfilling but the most important relationship is with yourself. It is therefore more important to be happy with yourself first and then focus on bringing happiness to others. So it all comes back to not looking in others for your own happiness.
quote:
Indifference is very powerful. Being indifferent and carefree makes life a cakewalk, in all aspects. You don’t have to be mean and a jerk (and please don’t be), just realize that negative feelings serve no real purpose and it’s possible to look at all things from different perspectives. So it’s strongly connected to positivity. And wouldn't anyone prefer positive feelings? If you are carefree, problems become opportunities and nothing more. You wouldn’t be bothered by not getting laid, not getting dates or if you actually get a date but she flakes on you. Approach anxiety, a technical pickup artistry term (you’ll have to google it, I won’t touch PUA in here), would cease to exist. Getting a bad grade, having a lousy salary at work, things like that would lose their negative impact on you. Obviously, you’d want to work towards a solution to those problems, but why choose, and most of us do choose, to let such things bring us down? Most things in life are in fact quite meaningless, but we give them power over us and then we complain about being unhappy. Does that make any sense? Not to me, it doesn't.

Not getting hung up over silly details and not easily getting angry/frustrated is also a very attractive quality. Being carefree give others the impression that you're relaxed and enjoy life for what it is, something you should be doing anyway (yeah, I'm telling you how to live life here :D).
quote:
So an important lesson to learn here is that life is actually pretty simple. It’s just that we make it hard. You don’t have to wear fancy clothes, have a cool hair style, have the biggest biceps in town or whatever it is you think you lack. That’s not what’s holding the women back. They obviously help, and you are entitled to your opinion on that fact, but you don’t need them. What IS holding women back are your insecurities about your perceived faults you may think you have! All you’ll ever need is you and what’s inside of you
pi_142672404
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:01 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Hoezo is dat de oplossing?

Het is wel lastig. Heb een aantal maal geprobeerd om te stoppen, maar zonder succes. Ik val dan terug. Ik ben er enorm verslaafd aan. 2--3x per dag ofzo om mijm behoefte te vervullen. Aangezien er redelijk wat tijd vergooid gaat naar porno, kan ik me wel stempelen als een zware pornoverslaafde.
Aha, het is niet goed voor je, heb ik ook zelf ondervonden. Veel porno kijken (ja ik weet dat het enorm bijdraagt aan het geluk) tast je schoonheidsbeeld aan. Bovendien nadat je gefapt hebt ben je moe en heb je weinig energie, de zogenaamde refractaire periode.
Ook maak je de voorraad endorfine steeds op, een lichaamseigen pijnstiller tegen angst.

Lees dit anders.
pi_142672571
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:29 schreef cjan het volgende:

[..]

Aha, het is niet goed voor je, heb ik ook zelf ondervonden. Veel porno kijken (ja ik weet dat het enorm bijdraagt aan het geluk) tast je schoonheidsbeeld aan. Bovendien nadat je gefapt hebt ben je moe en heb je weinig energie, de zogenaamde refractaire periode.
Ook maak je de voorraad endorfine steeds op, een lichaamseigen pijnstiller tegen angst.

Lees dit anders.
Ja exact! Enorm moe, ik voel me niet lekker. Wil alleen maar liggen en slapen etc. mijn zelfbeeld raakt op een dieptepunt. Vervolgens als ik weer lekker in mijn vel zit, ga ik direct weer achter de porno. Het kutste ik er mijn tijd aan kwijt raak, met name 2-4 keer per dag en dan moet ik er ook nog even voor zorgen dat ik alleen ben.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:39:35 #50
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_142672637
If only Africa had more mosquito nets, then every year we could save millions... of mosquitoes from dying needlessly of aids.
pi_142672880
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:36 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Ja exact! Enorm moe, ik voel me niet lekker. Wil alleen maar liggen en slapen etc. mijn zelfbeeld raakt op een dieptepunt. Vervolgens als ik weer lekker in mijn vel zit, ga ik direct weer achter de porno. Het kutste ik er mijn tijd aan kwijt raak, met name 2-4 keer per dag en dan moet ik er ook nog even voor zorgen dat ik alleen ben.
Ja, het is een heel onderschat probleem eigenlijk. Maar je zult zien dat je met een tijdje flink matigen opeens energie hebt om andere dingen te doen.
pi_142674036
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik quote even wat stukjes uit een topic op een ander forum, ga er even vanuit dat je Engels goed genoeg is. ;)

[..]

[..]

[..]

Mooi ik ga hem zo even lezen!
pi_142674438
Je moet je niet zo druk maken over dat je ene vriendin zou willen. Alles komt met de tijd wel op je pad. als je te graag wilt en je teveel erop focust gaat het juist niet.

Onzeker zijn is iets waar je het eerste overheen moet proberen te komen. Dat je vroeger bent gepest is moeilijk, maar praat er met iemand over en probeer je daar overheen te zetten. Wanneer jij je een zekere jongen voelt kan je dat aan je zien (je houding etc.) waardoor mensen je als een ander persoon zien. Als jij je onzeker voelt en niet lekker in je vel zit straal je dat naar de buitenwereld ook uit. Ik weet hoe moeilijk het is om van je onzekerheid af te komen maar als je daar eenmaal mee op weg bent komt de rest vanzelf!

Je hoeft je niet te schamen dat je geen vriendin hebt gehad, ik persoonlijk zou het juist super erg waarderen als ik een jongen zou vinden die zichzelf heeft bewaard voor mij! Als meisjes jou niet waarderen zoals je bent dan verdien je toch veel beter dan dat!

Schaam je niet, wees jezelf, word zeker van jezelf en praat over je gevoelens!

Succes.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:12:18 #54
430565 Florentius
pi_142677426
Koop een fiets en ga hiittten, deur uit ff 30 seconden knallen naar de broodjes zaak voor je onbijt.
Nog een paar x op die dag met de fiets wanneer je dipt. Je benen en of longen moeten branden.

Andere dagen push up tot je niet meer kan draai je om en finish met een buikspier oefening (wieltje voor 10 euro)

Je gaat je vanzelf minder moe voelen, en je mood gaat heel snel beter worden.
Prima als je wilt slapen maar wel na je hiit, maar slapen gaat je al snel niet eens lukken.
Beloon jezelf met rukken erna als het moet, whatever het maakt niet uit als je het maar doet.
pi_142679435
Vraag gewoon de meisjes uit je omgeving uit op een date. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_142680533
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:08 schreef Mathemaat het volgende:
Vraag gewoon de meisjes uit je omgeving uit op een date. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken?
Ik heb geen meisje uit mijn omgeving die ik ken en waarmee ik contact heb. Ik ben niet zo'n contactlegger. Ik maak meestal kennis met mensen via school of werk.
pi_142680573
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:37 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Ik heb geen meisje uit mijn omgeving die ik ken en waarmee ik contact heb. Ik ben niet zo'n contactlegger. Ik maak meestal kennis met mensen via school of werk.
Ga dan dingen doen waardoor je nieuwe mensen leert kennen, er zijn genoeg opties...
pi_142680771
vergeet die zelfhulpboekjes en blogs

gewoon dit:
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 09:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Stop met zoeken, leef voor jezelf, vind je passies! Zorg dat JIJ tevreden bent met jezelf, zonder bevestiging van iemand van het andere geslacht.

pi_142680944
Kut voor je, man.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_142684365
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:37 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Je hoeft er ook amper contact mee te hebben om ze uit te vragen. Je vraagt ze juist uit om contact te hebben.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_142684511
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:29 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Je hoeft er ook amper contact mee te hebben om ze uit te vragen. Je vraagt ze juist uit om contact te hebben.
Je lijkt op zoek te zijn naar een shortcut. Als je al mensen moet gaan vragen om alsjeblieft tijd met je door te brengen, dan ben je gewoon niet interessant genoeg. Vrienden of vrouwen zijn geen liefdadigheidsinstellingen. Dertig afwijzingen gaan TS niet helpen nu. Voor jou 500 anderen, dat is hoe het werkt.

Kun je allemaal wat aan doen door een interessanter persoon te worden. En dan in de eerste plaats voor jezelf. Als je het al druk genoeg had met je eigen leuke leven, dan zat je ook niet sexueel gefrustreerd thuis. En dan kwamen die andere mensen vanzelf, vrouwen incluis. Waarde halen, uitwisselen met jou. Er is geen quickfix.
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:36:01 #62
431144 Teydelyk
pi_142684600
Nogmaals, als je amper contact hebt met vrouwen kun je nog zo interessant zijn en toch je hele leven single bljiven.
pi_142684700
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:36 schreef Teydelyk het volgende:
Nogmaals, als je amper contact hebt met vrouwen kun je nog zo interessant zijn en toch je hele leven single bljiven.
Kan, kan. Je kan ook aangerand worden door vrouwen die graag meer tijd met je door willen brengen. Dat laatste is een stuk plausibeler wanneer je een rich & fulfilling life hebt met een dito ontwikkelde persoonlijkheid en uiterlijk. En dan heb je er nog niet eens actief op gejaagd.

Ik zou niet weten waarom je een nog vrij grijze en sociaal-onhandige persoon nu op een 'numbers game' PUA missie zou sturen. Zorg gewoon dat je wat te bieden hebt, daar word je zelf ook gelukkiger van.
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:42:05 #64
431144 Teydelyk
pi_142684891
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Kan, kan. Je kan ook aangerand worden door vrouwen die graag meer tijd met je door willen brengen. Dat laatste is een stuk plausibeler wanneer je een rich & fulfilling life hebt met een dito ontwikkelde persoonlijkheid en uiterlijk. En dan heb je er nog niet eens actief op gejaagd.
Dat laatste is onzin. Waarde hebben =/= waarde uitstralen
pi_142684930
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:36 schreef Teydelyk het volgende:
Ik gooi er even een cliché in:

''Je moet eerst van jezelf houden voordat je van iemand anders kunt houden''

Het heeft, in mijn ogen, helemaal geen zin om als je niet tevreden bent met jezelf en/of onzeker bent over jezelf achter de vrouwen aan te gaan. Het zal zeer waarschijnlijk alleen maar zorgen voor een rits afwijzingen waar je NOG onzekerder van wordt.

Onzekerheid ruiken ''ze'' van kilometers ver, en mocht je toch een vriendin vinden dan zal het waarschijnlijk geen lang leven beschoren zijn in deze toestand.
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:43:38 #66
431144 Teydelyk
pi_142684967
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het heeft, in mijn ogen, helemaal geen zin om als je niet tevreden bent met jezelf en/of onzeker bent over jezelf achter de vrouwen aan te gaan. Het zal zeer waarschijnlijk alleen maar zorgen voor een rits afwijzingen waar je NOG onzekerder van wordt.

Onzekerheid ruiken ''ze'' van kilometers ver, en mocht je toch een vriendin vinden dan zal het waarschijnlijk geen lang leven beschoren zijn in deze toestand.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Waarde hebben =/= waarde uitstralen
pi_142684997
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

[..]

Waarde hebben =/= waarde uitstralen
Verklaar je nader.
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:45:37 #68
431144 Teydelyk
pi_142685064
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Verklaar je nader.
Als Mark Zuckerberg een random club in New York binnenloopt en dames gaat benaderen wordt hij gegarandeerd 100x afgewezen - niemand weet immers dat hij de CEO van FB is.
pi_142685073
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Dat laatste is onzin. Waarde hebben =/= waarde uitstralen
Onder 'dito ontwikkelde persoonlijkheid en uiterlijk' versta ik dan ook 18 inch arms (cut like diamonds) en de kleding, alpha stride, social skills & body language to go with it. Lijkt me een beetje loos om die dingen proberen op te bouwen terwijl je van binnen maar een grijze muis bent. Mensen voelen die shit ook aan. Andere volgorde.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:45 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Als Mark Zuckerberg een random club in New York binnenloopt en dames gaat benaderen wordt hij gegarandeerd 100x afgewezen - niemand weet immers dat hij de CEO van FB is.
En wat als ze dat wel zouden weten? Zou hij gelukkig worden van vrouwen die enkel om die reden geinteresseerd zijn?
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:46:50 #70
431144 Teydelyk
pi_142685111
Vriend van mij kleedt zich als een pauper terwijl mammie/pappie samen toch tientallen miljoenen hebben. Hij kan niet eens golddiggers aantrekken - omdat niemand aan hem kan zien/merken dat ie geld heeft.
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:47:10 #71
431144 Teydelyk
pi_142685137
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:45 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Onder 'dito ontwikkelde persoonlijkheid en uiterlijk' versta ik dan ook 18 inch arms (cut like diamonds) en de kleding, alpha stride, social skills & body language to go with it. Lijkt me een beetje loos om die dingen proberen op te bouwen terwijl je van binnen maar een grijze muis bent. Mensen voelen die shit ook aan. Andere volgorde.
Van binnen grijze muis =/= nooit je uitstraling kunnen verbeteren.
pi_142685197
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:45 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:46 schreef Teydelyk het volgende:
Vriend van mij kleedt zich als een pauper terwijl mammie/pappie samen toch tientallen miljoenen hebben. Hij kan niet eens golddiggers aantrekken - omdat niemand aan hem kan zien/merken dat ie geld heeft.
Ah duidelijk, oppervlakkigheid to the max.
pi_142685204
Financieel gezien ben ik interessant, ook qua carrière. Maar ik heb geen 'hossel'skills.
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:48:30 #74
431144 Teydelyk
pi_142685220
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:45 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

En wat als ze dat wel zouden weten? Zou hij gelukkig worden van vrouwen die enkel om die reden geinteresseerd zijn?
Dat is niet relevant, maar gewoon om aan te geven dat je nog zo'n interessant leven kan leiden, als je eruit ziet als Zuckerberg (kijk ook hoe hij zich kleedt) dan gaat het lastig worden om vrouwen te overtuigen dat je echt zo interessant bent. Ook als je weinig ervaring hebt met het omgaan met vrouwen.
pi_142685256
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:48 schreef DrukkeStudent het volgende:
Financieel gezien ben ik interessant, ook qua carrière. Maar ik heb geen 'hossel'skills.
Ik ben gewoon absoluut geen hosselaar van nature. Ik ben tegen meisjes gewoon zoals ik altijd ben: beleefd en vriendelijk. Hierdoor geraak ik standaard in de friendzone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')