500ml Yoghurtquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Recept! Ik wil ook frozen yoghurt maken.
Dit klinkt zo lekkerrrrrrrrrrrrr. Met Snickers of Oreo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
500ml Yoghurt
60gram suiker
250ml slagroom
2 zakjes vanille suiker
Yoghurt, suiker en vanille suiker in 1 bak doen, goed roeren tot het suiker opgelost is. Daarna de slagroom opkloppen en bij de rest doen.
Daarna alles in bakjes doen en in de vriezer dumpen.
Je kan eventueel nog M&Ms er in doen of Oreo kruimels maken en over je frozen yogurt doen nadat het bevroren is.
Het klaarmaken is echt 15 minuten werk
Je kan het ook gezond doen en er fruit overheen doen maar oreo's zijn lekkerderquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit klinkt zo lekkerrrrrrrrrrrrr. Met Snickers of Oreo.![]()
Thanks!
Doe jezelf dan een plezier en reageer helemaal niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
zou wel mn best willen doen but you aint worth it
Een uur of 4 is al genoeg. Ik had het gemaakt nadat ik klaar was met werk en m'n broertje kon het die avond nog etenquote:
Pics van jouw creatie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
500ml Yoghurt
60gram suiker
250ml slagroom
2 zakjes vanille suiker
Yoghurt, suiker en vanille suiker in 1 bak doen, goed roeren tot het suiker opgelost is. Daarna de slagroom opkloppen en bij de rest doen.
Daarna alles in bakjes doen en in de vriezer dumpen.
Je kan eventueel nog M&Ms er in doen of Oreo kruimels maken en over je frozen yogurt doen nadat het bevroren is.
Het klaarmaken is echt 15 minuten werk
Ok. Thanks, zal dit ook proberen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een uur of 4 is al genoeg. Ik had het gemaakt nadat ik klaar was met werk en m'n broertje kon het die avond nog eten
Beste is om niet te diepe schotel te nemen
Jawel ik kan niet zonder Turken en moslimasquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe jezelf dan een plezier en reageer helemaal niet.
Oke daarna.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben nog werken
Nog 40 minuutjes
Okeequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jawel ik kan niet zonder Turken en moslimas
Yoghurt vervangen met nectarinesquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Crip het volgende:
Trouwens, ik wil een makkelijk gerecht of een makkelijk dessert. Iemand een recept? Ik wil niet naar buiten![]()
Ik heb nu geen yoghurt anders had ik frozen yoghurt gemaakt. :/
Ik heb wel een shitload aan nectarines.
MICROWAVE COOKIE.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Crip het volgende:
Trouwens, ik wil een makkelijk gerecht of een makkelijk dessert. Iemand een recept? Ik wil niet naar buiten![]()
Ook geen vla ofzo?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Crip het volgende:
Ohh. Dan een chocosouflee. Is ook zo gefixt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Hmm, ja kan ook.
[..]
Wij hebben geen magnetron, daar is mam op tegen.
Fruit en donkere chocolade whyyyquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:14 schreef Blocko het volgende:
http://bamskitchen.com/desserts/nectarine-chocolate-tart/
Zou wel die nectarines minder groot maken.
Wat nou? Dat ziet er lekker uit toch.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Fruit en donkere chocolade whyyy
Nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef Blocko het volgende:
[..]
Wat nou? Dat ziet er lekker uit toch.
Hmmm, ik heb niet de juiste chocolade in huis.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef Bortecinem het volgende:
En Crip wat ga je maken? Choco soufle of niet?
OMG fotooooooo don't forgetquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb niet de juiste chocolade in huis.
Ik denk dat ik wat ga improviseren. Nectarine's blancheren, pellen en dan stoven in zelfgemaakte caramal/toffee saus, goed laten indikken en dan bladerdeeg pakketjes ermee maken. Poedersuiker erover en dan wat slagroom erbij.
hmmmm waarom is kiezen zo moeilijkkkk
I know that feeling sis. First world problems.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhh! Als ik het vandaag ga maken yes..
ik twijfel nog.
william wordsworth beloofte vrouw maar trouwt met anderequote:
Oké, lekker random.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:28 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
william wordsworth beloofte vrouw maar trouwt met andere
http://www.tooshytostop.c(...)-an-overlooked-muse/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me echt af hoe normaal, slank of zelfs dun er dan uitziet in hun hoofd.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had dit plaatje al eens eerder gezien maar voel toch de drang om hem hier te plaatsen.
-spoiler voor de vasters-Lekker wijf zou doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me echt af hoe normaal, slank of zelfs dun er dan uitziet in hun hoofd.
Ik weet niet hoe jouw figuur eruitziet maar als je meer vlees op je botten heb dan haar dan ben je in hun ogen waarschijnlijk obesitas.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
Als dat plussize is dan weet ik niet wat ik ben.
Huh wat? Voor mij wilde ze het niet maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, Borte, je zou verjaardagstaart voor mij maken, dus zet dat maar op je blog.
Tyrant en Homeland zijn goede series.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef Blocko het volgende:
Jullie moeten allemaal Homeland en/of het nieuwe "Tyrant" kijken.
Gewoon midden oosten shit, Moslims die de baas zijn en het westerlingen moeilijk maken.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had dit plaatje al eens eerder gezien maar voel toch de drang om hem hier te plaatsen.
-spoiler voor de vasters-Dayumn, zou haar echt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me echt af hoe normaal, slank of zelfs dun er dan uitziet in hun hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ben trots op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Netjes! Allah kabul etsin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker he!!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:10 schreef Che_ het volgende:
Crip, die Buffalo Chicken Wings gemaakt vanavond. Goede tip![]()
Ga weg man. Altijd flashen jullie mij met die foto's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:40 schreef Crip het volgende:
Borte ik had die nectarine-caramel pakketjes gemaakt. Waren zo lekker, niets is overgebleven hiero. Was wel vergeten foto te maken.
HEY!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga weg man. Altijd flashen jullie mij met die foto's.
welkequote:Op donderdag 24 juli 2014 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar is de gucci tas foto he he
En ik hoef hem al niet meer. Ik heb al een ander op het oog.
Aardig van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit man, frustraties. Wilde ik net foto's sturen van mijn waanzinnige net aangeschafte heels.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
W8 ik plaats foto.
HAHAHA. Not.
Ga maar terug naar die Gucci tas van je.
kewlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Ik ook teveel gegeten. En daarna kruimelvlaai en nu watermeloen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
Lekkere pasta op.
Wel 1 fout gemaakt. Te veel van gegeten. Ik ontplof bijna.
Ik heb net ook watermeloen op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ook teveel gegeten. En daarna kruimelvlaai en nu watermeloen.
Ik ben op
ik zit helemaal proppa maar blijf het etenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb net ook watermeloen op.
Godsgruwelijk lekker met dit weer.
Aardbeien met slagroom vind ik echt niet lekker. Slagroom voegt ook niet zoveel toe vind ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:24 schreef Crip het volgende:
Dit is de eerste keer deze ramadan dat ik mezelf misselijk heb gevreten. Oeffffffffffffffffffffffffff
Eerst kaassoufflé drna kefta toen die nectarine caramel pakketjes en nu aardbeien met slagroom op.
Juist wel, chocoslagroom.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aardbeien met slagroom vind ik echt niet lekker. Slagroom voegt ook niet zoveel toe vind ik.
In Utrecht heb je nu een tijdelijke winkel die alleen maar aardbeien verkoopt met chocola.
Truequote:
Ik eet bijna nooit slagroom. Ik haal het zelf van de taart af.quote:
De slagroom op de meeste taarten smaakt dan ook nergens naar. Ik haal die er ook altijd vanaf al houd ik super veel van slagroom.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit slagroom. Ik haal het zelf van de taart af.
Dunyayi ye doymaz.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
Cake met slagroom en chocomel met slagroom <3
Heb nu echt zin gekregen in tri leches cake met slagroom en kaneel.
Ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit slagroom. Ik haal het zelf van de taart af.
Kan dat echt niet eten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:51 schreef Che_ het volgende:
Kaymag xosha. En dan met warme brood en echte thee in de ochtend
Wat heb je gegeten dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Patliyom...Heb teveel gegeten. Spijt.
Bedoel echte kaymag die ze vers van yoghurt halen. Niet dat chemische spul dat turken uit een blikje eten.quote:
Weet ik. Mijn vader maakt altijd zelf yoghurt hier. Maar ik lus het gewoon niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bedoel echte kaymag die ze vers van yoghurt halen. Niet dat chemische spul dat turken uit een blikje eten.
Zonde. Maar ja, is een en al vet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet ik. Mijn vader maakt altijd zelf yoghurt hier. Maar ik lus het gewoon niet.
Zelfgemaakte yoghurt van mamaquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet ik. Mijn vader maakt altijd zelf yoghurt hier. Maar ik lus het gewoon niet.
Echt zoveel lekkerder dan wat je in de supermarkten kan halen.quote:
Wat voor taart.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kip. Was gruwelijk lekker.
Plus aardappelpuree.
Incl wat spinazie.
Taart ook nog btw.
Kijk em dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe maken jullie Turken dat? Homemade yohurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |